معرفی ۱۰ سایت سرگرم کننده و کاربردی

معرفی 10 سایت سرگرم کننده و کاربردی ✔️ مجله سرگرمی بی هوش ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

در این مطلب، چند سایت سرگرم کننده و کاربردی را معرفی می‌کنیم که کمتر کسی از وجودشان خبر دارد. با بی‌هوش همراه شوید.

در دنیای امروز مهم نیست تا چه حد با اینترنت درگیر و یا آشنا هستیم، همه ما چند سایت مورد علاقه داریم که برای موارد گوناگون مانند کار، سرگرمی و یا کسب اطلاعات به آنها سر میزنیم. در این مطلب از سایت سرگرم کننده بی‌هوش همراه ما باشید تا سایت جذاب و کاربردی را به شما معرفی کنیم.

۱۰minutesmail

سایت 10minutesmail

برای استفاده‌ از خدمات‌ بیشتر سایت ها و نرم افزار ها حتما باید در آن‌ها اسم‌نویسی نمائید. این اسم‌نویسی تنها برای این است‌ که لینک فعال‌سازی حساب‌ کاربری برای شما ایمیل گردد. بااین‌حال، دشواری آنجا است که کمپانی ها پس از به‌دست‌آوردن ایمیلتان، فرستادن ایمیل‌های تبلیغاتی آزاردهنده را آغاز می‌کنند. درصورتی‌که این موضوع‌ برای شما با اهمیت است‌ و قصد دارید ایمیلتان را از این پیغام های تبلیغاتی نجات دهید، از سایت ۱۰minutesmail استفاده کنید‌. ۱۰minutesmail همان‌طورکه از نامش آشکار است‌، سایت سرگرم کننده ای برای ایجاد کردن ایمیل موقت است‌ که تنها ۱۰ دقیقه اعتبار‌ خواهد داشت.

۳۶۰GigaPixels

سایت 360gigapixels

یکی از جذاب ترین سایت های دنیا که تصاویر چند گیگاپیکسلی را به صورت پانورامای ۳۶۰ درجه به کاربران ارائه میدهد و میتوانید با سرچ نام شهرهای مختلف در این سایت سرگرم کننده تصاویر آنها را مشاهده کنید و لذت ببرید.

Compressor

سایت compressor

آپلود تصاویر به دلیل حجم زیاد برایتان سخت است؟ به سایت Compressor مراجعه کنید. این سایت بدون ایجاد تغییر در کیفیت عکس، حجم آن را کاهش می‌دهد.

GifPrint

سایت gifprint

این سایت فایل‌های GIF را به ورق های پویانمایی قابل پرینت یا به‌ اصطلاح فلیپ بوک تبدیل می‌کند.

DownForEveryoneOrJustMe

سایت downforeveryoneorjustme

این سایت آنلاین‌ و در دسترس بودن سایت‌های گوناگون را نشان می‌دهد. اگر نمیتوانید سایت خاصی را در مرورگر خود باز کنید کافی است آدرس آن را در این سایت وارد کنید تا بفهمید سایت مورد نظرتان فقط برای شما باز نمی‌شود یا به‌طور کلی مشکل پیدا کرده است.

FactSlides

سایت factslides

سایت FactSlides یکی از سایت های خوب برای افزایش اطلاعات عمومی به‌ حساب می‌آید. در این سایت، غریب به ۱۰ هزار حقیقت به طور اسلایدی قابل مشاهده است که می‌توانید با خواندن آن‌ها، به اطلاعات عمومی خود اضافه کنید. البته مطالعه همه‌ی این ۱۰ هزار حقیقت ساعت‌ ها و شاید روز ها طول بکشد. برای مثال، آیا می‌دانستید که فنلاند شاد ترین کشور دنیا است؟

GeoGuessr

سایت geoguessr

سایت Geo Guessr یک بازی آنلاین است. در این بازی، در یکی از نقاط جهان به‌کمک گوگل Street View ظاهر می‌شوید و باید تشخیص دهید که کجای کره‌ی زمین قرار دارید. هرچه بتوانید محل دقیق‌تری را انتخاب کنید، امتیاز بیشتری هم دریافت خواهید کرد. البته این امکان وجود دارد که محدوده‌ی بازی را به قاره یا کشور یا شهری خاص محدود کنید؛ اما برای حداکثر جذابیت پیشنهاد می‌کنیم محدودیتی را اعمال نکنید.

aSoftMurmur

سایت ASOFTMURMUR

سایت سرگرم کننده و کاربردی که در آن می‌توانید با حرکت چند اسلایدر، صدای آرامش بخش مورد نظرتان را پخش کنید. برای مثال، می‌توانید با حرکت اسلایدر باران و رعد و برق، حس قدم زدن در یک شب بارانی را تصور کنید.

SleepyTime

sleepy time سایت

این سایت بر اساس چرخه طبیعی خواب، به شما می‌گوید چه ساعتی باید بخوابید تا در ساعت مورد نظرتان انرژی بیشتری داشته باشید. حتی اگر ساعت خاصی را برای خوابیدن در نظر داشته باشید، ساعتی برای بیدار شدن به شما پیشنهاد می‌دهد تا بیشترین انرژی را داشته باشید.

WhatHappenedInMyBirthYear

سایت What happened in my birth year

همان‌گونه که از نام این سایت سرگرم کننده پیداست، شما میتوانید با واردکردن سال میلادی تولدتان، مهم‌ترین رویدادهای آن سال را در قالب روایتی داستانی مطالعه کنید و لذت ببرید.

در این مطلب از سایت بی‌هوش ۱۰ سایت کاربردی و سرگرم کننده و جذاب را به شما معرفی کردیم، امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد.

4.7/5 - (60 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *