طرز تهیه کوکتل پدیکور در خانه
طرز تهیه کوکتل پدیکور در خانه

طرز تهیه کوکتل پدیکور در خانه | بیهوش ✔️ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی و کسب کار

زمان مطالعه این مطلب: 2 دقیقه

طرز تهیه کوکتل پدیکور در خانه : تهیه کوکتل پدیکور پا در خانه بسیار آسان است. شما می‌توانید مواد لازم برای آن را به راحتی از فروشگاه محلی تهیه کنید و کوکتل‌های مورد علاقه‌تان را با رایحه‌ها و رنگ‌های مختلف درست کنید. برای طرز تهیه بمب حمام خانگی خود، به مراحل زیر توجه کنید. با ما همراه باشید در سایت سرگرمی بیهوش

مرحله اول: تهیه وسایل و ظروف

یک کاسه بزرگ، یک شیشه مربا یا لیوان کوچک، همزن دستی و یک قالب با شکل و سایز دلخواه خریداری کنید.

مرحله دوم: ترکیب مواد خشک

نصف پیمانه جوش شیرین، یک پیمانه نمک اپسوم، یک پیمانه آرد یا نشاسته ذرت، و یک چهارم پیمانه اسید سیتریک را در کاسه بریزید و با همزن به طور مساوی مخلوط کنید.

مرحله سوم: ترکیب مواد مایع

در یک لیوان، یک قاشق غذاخوری آب و ۴ قاشق غذاخوری روغن را با چند قطره رنگ خوراکی به آرامی مخلوط کنید. می‌توانید از یک یا دو نوع روغن یا حتی بیشتر استفاده کنید.

طرز تهیه کوکتل پدیکور در خانه

 

مرحله چهارم: ترکیب مواد خشک و مایع

مایع را به تدریج به مواد خشک اضافه کرده و با همزن خوب مخلوط کنید. این مهم است که مایع را به تدریج اضافه کنید تا مواد به شکل گلوله‌ها تبدیل نشوند. این مرحله را چند بار تکرار کنید تا مواد مخلوط و همگن شوند.

مرحله پنجم: ریختن در قالب

مواد حاصله را در دو نیمه قالب بریزید و سپس نیمه‌ها را روی هم قرار دهید و محکم فشار دهید تا پودرهای اضافی بیرون بریزند و قالب را ببندید. سپس با آرامی روی قالب ضربه بزنید و کوکتل را به آرامی از قالب جدا کنید.

طرز تهیه کوکتل پدیکور در خانه

مرحله ششم: خشک کردن کوکتل

می‌توانید کوکتل را یک شب تا صبح در هوای آزاد جهت خشک شدن قرار دهید یا آن را نیم ساعت در فریزر قرار دهید. پس از اینکه کوکتل به طور کامل خشک شود، آماده به استفاده خواهد بود.

طرز تهیه کوکتل پدیکور در خانه

 

با دنبال کردن این مراحل ساده، شما می‌توانید کوکتل پدیکور پا خانگی و بسیار خوشبو که احساس آرامش و تجدیدی برای پاهایتان را فراهم می‌کند، درست کنید.

آموزش تصویری طرز تهیه کوکتل پدیکور در خانه


 

5/5 - (15 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *