آموزش ساخت شمع رنگین کمانی با مداد شمعی
آموزش ساخت شمع رنگین کمانی

آموزش ساخت شمع رنگین کمانی | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی و کسب کار

زمان مطالعه این مطلب: 2 دقیقه

آموزش ساخت شمع رنگین کمانی با مداد شمعی : امروز با این آموزش جذاب در سایت بیهوش در کنار شما عزیزان هستیم شما می توانید از مداد شمعی های کوچک و غیرقابل استفاده این شمع رنگین کمانی زیبا را درست کنید من قبلاً یک دسته مداد شمعی قدیمی داشتم و اخیراً به ساخت شمع علاقه مند شده ام، بنابراین این پروژه برای من عالی بود و بسیار علاقه مند هستم که روش ساخت آن را به شما هم آموزش بدهم با ما همراه باشید.

هنگامی که لوازم خود را جمع آوری کردید و یک فضای کاری در نزدیکی مایکروویو خود راه اندازی کردید، این پروژه نسبتاً ساده است و می تواند یک کاردستی عالی برای انجام دادن با یک دوست باشد. من عاشق ترکیب رنگ های خودم و آزمایش با ترکیب رنگ های مختلف بودم.

لوازم موردنیاز

مداد شمعی قدیمی
جاشمعی شیشه ای (من از لیوان های کوچک شیشه ای استفاده کردم)
موم و فیتیله
فنجان دیکسی (لیوان کاغذی)
چوب بستنی (برای هم زدن)

ابزارهای اختیاری

مایکروویو
چاقوی X-acto

مراحل ساخت

۱- اولین قدم این است که کاغذ را از روی مداد شمعی خود جدا کنید. می‌توانید از چاقوی x-acto استفاده کنید یا مداد شمعی را در آب خیس کنید تا کاغذ به راحتی کنده شود.

آموزش ساخت شمع رنگین کمانی

آموزش ساخت شمع رنگین کمانی

 

۲- سپس یک فنجان دیکسی را با موم پر کنید و به مدت ۱ دقیقه در مایکروویو قرار دهید. آن را هم بزنید و در فواصل ۳۰ ثانیه دوباره در مایکروویو قرار دهید تا موم کاملا ذوب شود. یک لایه نازک موم را در کف هر جاشمعی بریزید و فیتیله را در مرکز قرار دهید و بگذارید سفت شود.

آموزش ساخت شمع رنگین کمانی

آموزش ساخت شمع رنگین کمانی

 

۳- با استفاده از یک مداد شمعی در هر رنگ، یک فنجان دیکسی را با موم پر کنید و روی آن یک مداد شمعی شکسته قرار دهید. به مدت ۲ دقیقه در مایکروفر و سپس در فواصل ۳۰ ثانیه ای قرار دهید تا کاملاً مایع شود. بگذارید ۳۰ ثانیه یا بیشتر خنک شود و موم رنگی را داخل جاشمعی بریزید. بگذارید لایه اول به مدت ۲۰-۳۰ دقیقه خشک شود.

آموزش ساخت شمع رنگین کمانی

 

۴- این روند را تکرار کنید و به ریختن لایه‌های موم رنگی در هر جاشمعی ادامه دهید و مطمئن شوید که بین هر لایه بگذارید خشک شود.

آموزش ساخت شمع رنگین کمانی

5/5 - (15 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *