طرز تهیه توپک لوتوس (شیرینی بیسکویتی ساده و خوش‌طعم)
طرز تهیه توپک لوتوس

طرز تهیه توپک لوتوس | بیهوش ✔️ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی و کسب کار در خانه

زمان مطالعه این مطلب: 2 دقیقه

طرز تهیه توپک لوتوس (شیرینی بیسکویتی ساده و خوش‌طعم) : درست کردن شیرینی‌های ساده اما بسیار خوشمزه می‌تواند یک سرگرمی لذت‌بخش خانگی باشد. شیرینی‌های ساده‌ی بسیار هستند که می‌توانید به سادگی تهیه کنید و از طعم خوب آن‌ها همراه با چای و قهوه لذت ببرید با ما همراه باشید در سایت سرگرمی و آموزشی بیهوش

توپک لوتوس

یکی از خوشمزه‌ترین و در عین حال ساده‌ترین شیرینی‌ها، این توپک‌های بیسکویتی جذاب است که این‌بار با اضافه‌کردن کرم بیسکویت لوتوس، طعم و مزه‌ی آن را هیجان‌انگیز‌تر کردیم.

طرز تهیه توپک لوتوس

طرز تهیه توپک لوتوس

 

مواد لازم

بیسکویت پتی‌بور: ۱۳۰ گرم
کرم بیسکویت لوتوس: ۴ قاشق غذاخوری
شکلات تکه‌ای: نصف پیمانه
شیر عسلی: ۴ قاشق غذاخوری

طرز تهیه توپک لوتوس

 

طرز تهیه توپک لوتوس

۱- برای تهیه‌ی یک توپک لوتوس خوشمزه، ابتدا بیسکویت پتی‌بور را درون خردکن می‌ریزیم و به خوبی پودر می‌کنیم. سپس شیرعسلی و کرم بیسکویت لوتوس را به بیسکویت خرد شده اضافه می‌کنیم و کاملا مخلوط می‌کنیم تا به یک بافت منسجم برسد.

طرز تهیه توپک لوتوس

طرز تهیه توپک لوتوس

 

۲- در این مرحله، بعد از اینکه تمامی مواد باهم ترکیب شد، به اندازه‌ی یک قاشق غذاخوری از مواد را برمی‌داریم و کاملا گرد می‌کنیم تا به شکل توپک دربیاید.

طرز تهیه توپک لوتوس

۳- حال شکلات‌های تکه‌ای را به روش بن‌ماری (ذوب کردن با حرارت غیرمستقیم با استفاده از آب) کاملا ذوب می‌کنیم و توپک‌های آماده شده را درون آن قرار می‌دهیم و کاملا به شکلات آغشته می‌کنیم. سپس به مدت ۲۰ دقیقه درون یخچال قرار می‌دهیم تا به خوبی سفت شود.

طرز تهیه توپک لوتوس

۴- بعد از ۲۰ دقیقه توپک‌ها را از یخچال خارج می‌کنیم و با کمی شکلات سفید روی آن را تزیین می‌کنیم. این شیرینی خوشمزه را می‌توانید با چای یا قهوه سرو کنید و از طعم بی‌نظیر آن لذت ببرید.

5/5 - (26 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *