طرز‌ تهیه‌ بمب‌ شکلات داغ

طرز‌ تهیه‌ بمب‌ شکلات داغ | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی و کسب کار

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

طرز‌ تهیه‌ بمب‌ شکلات داغ : بمب شکلات داغ‌ یا بمب‌ کاکائوی داغ‌ توپ‌های‌ کم حجم خوش طعمی می باشند که آنها را درون ماگ قرار می دهند . هنگامی که شیر یا شکلات گرم را درون ماگ بریزید ، توپ‌های‌ شکلاتی آب می گردند و مارشمالوها و کاکائویی که درون توپ‌ها‌ پنهان گشته بیرون‌ می آیند .

این توپ‌های‌ شکلاتی خیلی خوشمزه و شگفت انگیز می باشند و با مزه های خیلی متفاوتی قادر خواهید بود آنها را درست‌ نمائید . بمب شکلات داغ‌ مدتی می باشد که ترند شده‌ و ما قصد داریم شیوه آماده سازی این خوراکی خوشمزه و هیجان‌آور را که خیلی راحت هم هست به شما آموزش بدهیم پس با ما همراه باشید در سایت سرگرمی بی هوش

مواد و ابزار ضروری برای آماده سازی بمب‌ شکلات داغ‌

۱ پیمانه‌ چیپس شکلات
۴ قاشق غذاخوری‌ پودر‌ شکلات داغ‌
۴ قاشق غذاخوری‌ مارشمالوی کوچک
قالب سیلیکونی نیم‌ دایره‌

طرز تهیه‌ بمب‌ شکلات داغ‌

۱ – شکلات را داخل یک ظرف شیشه‌ ای داخل مایکروفر گرما دهید . کاسه را ۱۵ ثانیه‌ در مایکروفر قرار دهید ، بعد ظرف را بیرون‌ بیاورید و شکلات را هم بزنید و مجدداً ۱۵ ثانیه‌ ی دیگر آن را در مایکروفر گرما دهید . به‌حدی این عمل را تکرار‌ بکنید تا شکلات نرم و روان‌ گردد . این عمل نزدیک‌ به ۱ تا ۲ دقیقه تایم می برد .

طرز‌ تهیه‌ بمب‌ شکلات داغ

۲ – کمی از شکلات آب گشته را داخل قالب‌ بریزید و با یاری پشت‌ قاشق یا برس شیرینی پزی شکلات آب گشته را در قالب‌ توزیع نمائید . بستر شکلات در بخش حاشیه ها و کناره ی قالب‌ بایستی کلفتی بسنده را داشته باشد‌ .

طرز‌ تهیه‌ بمب‌ شکلات داغ

طرز‌ تهیه‌ بمب‌ شکلات داغ

 

۳ – قالب‌ را به وقت ۵ تا ۱۰ دقیقه درون فریزر یا ۳۰ دقیقه درون یخچال قرار دهید . پس‌ازآن گنبد‌های‌ شکلاتی به دست آمده را از قالب‌ خارج کنید و آنها را در یک ظرف سرد‌ قرار دهید.

طرز‌ تهیه‌ بمب‌ شکلات داغ

۴ – یک ظرف خالی‌ را به وقت ۳۰ ثانیه‌ تا ۱ دقیقه داخل مایکروفر قرار دهید تا گرم و نه داغ‌ گردد . یکی از گنبد‌های‌ شکلاتی را بردارید و آن را از کناره چند ثانیه‌ درون ظرف بگذارید تا حاشیه ی آن آب گردد . حتما باید به سرعت این کار را انجام دهید . گنبد‌ شکلاتی را وارونه نمائید و یک قاشق غذاخوری‌ پودر‌ شکلات داغ‌ ، چند عدد‌ مارشمالوی کوچک و هر خوراکی دیگری که دوست دارید داخلش بریزید .

طرز‌ تهیه‌ بمب‌ شکلات داغ

طرز‌ تهیه‌ بمب‌ شکلات داغ

 

۵ – یک گنبد‌ شکلاتی دیگر را بردارید و حاشیه های آن را با ظرف گرم آب نمائید . آن‌وقت دو گنبد‌ را به صورتی روی هم قرار دهید که یک دایره شکلاتی به دست آید و گنبد‌ها‌ را به‌حدی روی هم نگه دارید تا به هم بچسبند . هر توپ‌ شکلاتی که درست‌ کردید را درون یخچال یا فریزر قرار دهید ، پس‌ازآن دنبال درست‌ نمودن توپ‌های‌ آتی بروید .

طرز‌ تهیه‌ بمب‌ شکلات داغ

۶ – برای صرف بمب‌ شکلات داغ آن را درون یک ماگ قرار دهید ، روی آن شیر گرم (یا شکلات داغ) بریزید و رخ داد جادویی که اتفاق می افتد را مشاهده نمائید . این آشامیدنی خوشمزه را میل کنید و لذتش را ببرید .

طرز‌ تهیه‌ بمب‌ شکلات داغ

5/5 - (22 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *