طالع بینی متولدین بهمن
  • توسط مهسا حسنی
  • ۳ سال پیش
  • فال
  • ۰
طالع بینی متولدین بهمن

طالع بینی متولدین بهمن | بی هوش ✅ سایت سرگرمی و تفریحی❤️

زمان مطالعه این مطلب: 17 دقیقه

.

طالع بینی متولدین بهمن: مشخصاتی که می توان برای متولدین بهمن ماه نام برد عجول، از تعریف لذّت می‌برد ، راه و روش خودش رابه طور دائم تغییر می دهد ، منافعش رابه خاطر دیگران به خطر می اندازد ، سخاوتمند است مخصوصاْ در دوستی ، دوستی او عمیق و شکوهمند می باشد ، حسّاس می باشد ، استوار و ثابت قدم ، عاقل و تودار ، به دور از ریا و تزویر ، انسان خوب ، دانا ، خونسرد ، رک حرفش را میزند ، روی خود بیش از دیگران حساب می‌کند ، مستقل ، منطقی ، عاشق بشریّت و انسانیّت ، می تواند فکر دیگران را بخواند ، ثابت قدم ، آرامش دوست ، کمک رسان است ، آسان زندگی می‌کند ، دارای حسّ ششم قوی ، علاقه مند به دوستانش است ،

آزادیخواه ، بلند پرواز ، رام نشدنی ، هر جا برود بر میگردد ، جاه طلب ، از اقرار به گناه منزجر می شود ، دوستان زیادی دارد ، رازدار و تو دار ، اجتماعی ، تا حدی خودخواه و مغرور ، انتقاد را اصلا قبول ندارد ، ولخرجیش از روی عقل میباشد ، خوش قلب و مهربان ، کم حافظه ، بهترین مشاور است ، پرحرکت و بیقرار ، کم علاقه به اصول سنتّي و قدرشناس.

طالع بینی متولدین بهمن

طالع بینی متولدین بهمن

طالع بینی متولدین بهمن

طالع بینی مرد متولد بهمن

مرد متولد بهمن دوستان زیادی دارد، از اقرار به نقطه ضعف هاي خود منزجر می باشد. حسود و سوظنی نمی باشد، هارت و پورت و هیاهو دارد. دیر ازدواج می کند و در بیماری وسواس است. ذاتآ اجتماعی می باشد و افکاری را در سر می پروراند که اصلآ عملی نخواهند بود. عشق اول خود را برای تمام عمر در خاطر خود نگه خواهد داشت.

متولدین ماه بهمن عموما خوشرو، خوش قلب و خیرخواه هستند. مرد متولد بهمن اغلب هنرمند بوده یا علاقمند به هنر است. متولدین بهمن از والدین و همانگونه از فرزندان خود نفع می‎برند. اغلب سفر های دور از میهن در طالع دارند. گاه فرصت‎هی روحی و معنوی خوبی نصیبشان می‎شود. بعضا در مقابل بدخواهان ستمدیده واقع می‎شوند. اغلب  رنگ سبز دوست دارند. همچنین سفر حج در طالع انها دیده خواهد شد. مرد متولد بهمن تمایل به داشتن دو همسر دارد. ولی به یکی از آنها دلبستگی بیشتری خواهد داشت .

متولدین این ماه  ، عمر طبیعی خواهند داشت. روز پنجشنبه برای این متولدین خوش یمن می باشد. انگشتر یاقوت و فیروزه و همینطور لباس هاي رنگی برای این افراد بسیار مناسب است .

طالع بینی متولدین بهمن

طالع بینی متولدین بهمن

عشق و علاقه در مرد متولد بهمن

به یاد داشته باشید که انتظارات زیادی در امور عشقی از مرد بهمن ماهی نداشته باشید و از او نخواهید که رفتاری مشابه دیگران با شما داشته باشد زیرا که اگر این انتظار را از او داشته باشید نا امید می شوید. اگر پای دوستی در میان باشد تا ابد می توانید روی او حساب کرده ولی اگر عشق در میان باشد کارتان سخت می شود.

رفتار او به هیچ عنوان شبیه رفتار پسر های دیگر نمی باشد به طوری که هیچ وقت احساس نمی کنید که او ذره ای به شما علاقه دارد ولی در یک لحظه غافلگیر کننده می بینید که از شما خواستگاری می کند. چراکه در دیدگاه مرد بهمن ماهی هر رابطه ای دارای چارچوب بزرگی بوده و بعید نیست که در بین این قاب ها یکی دارای قاب مضاعف به نام عشق باشد .

یکی از دلایلی که باعث خواهد شد مردان متولد بهمن ماه دیرتر ابراز علاقه کنند این است که بسیار کنجکاو به دانستن اسرار دیگران بوده ولی همیشه مخالف فاش کردن راز دل خود است و دائم در حال مخفی کردن درونیات خود است. بسیاری از روان شناسان به این نتیجه رسیده اند که مردان متولد بهمن ماه از اینکه دیگران را سردرگم کنند لذت خواهند برد!. شخصیت اجتماعی در ذات مرد متولد بهمن بوده به همین دلیل است  که اگر ورزشکار باشد یکی از بی نظیر ترین عضوها در بازی های تیمی خواهد بود زیرا که درک بالایی از وظایف گروه ها و مقررات حاکم بر رفتار را دارد. او تمامی اطرافیان خود را قابل احترام می داند ولی در این میان تعداد محدودی هم در روابط او وجود خواهند داشت که ارزش خیلی خاصی برایشان قائل می باشد.

   طالع بینی متولدین بهمن

طالع بینی متولدین بهمن

ویژگی مرد بهمن ماهی

مردان متولد بهمن ماه معمولا مغرور و خود خواه هستند اما توجه داشته باشید که این نقص را به رویشان نیاورید زیرا که به هیچ عنوان انتقاد پذیر نبوده و این ضعف به قدری در وجودشان رخنه کرده است که  به طور کلی اعتماد به نفس خود را از دست خواهند داد. افکاری که در سر مرد متولد بهمن ماهی پرورش می یابد افکاری نیست که عملی شوند به همین خاطر در زندگی شان مدام در حال تغییر راه و روش خود هستند.

یکی دیگر از خصیصه هایی که مرد بهمن ماهی دارد این است که پر هیاهو می باشد در حالی که چنانچه دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که بیشتر آن فقط هیاهو است نه کار مثبت. او به خاطر منافع دیگران منافع خود را نادیده خواهد گرفت به همین دلیل  به عنوان یک شریک زندگی می توانید روی او حساب کرده زیرا او احترام خاصی به خواسته های شریک زندگی قائل می باشد.

طالع بینی متولدین بهمن

طالع بینی متولدین بهمن

 

مرد بهمن ماهی از آن دسته مردهایی می باشد که تجزیه و تحلیل مسائل کار همیشگی او است بنابراین توصیه می شود مراقب رفتار و گفتارتان باشید و هر بار با حساسیت بیشتری پیگیر پاسخ سوال های خود می شود. چنانچه متوجه بی قراری اش شدید و دیدید که بی خوابی به سرش زده دلیل آن را در حل نکردن جواب سوالاتش است.

دخترانی که قصد ازدواج با مرد بهمن ماهی را دارند باید با کلک او را به هدفشان نزدیکتر کرده. و چنانچه پیش از ازدواج بی تفاوت با او رفتار کنید و درگیر مشغله هایتان باشد،مطمئن باشید که عکس العملی عجیب از طرف او میبینید.

طالع بینی متولدین بهمن

طالع بینی متولدین بهمن

 

اگر شما در مورد فیلمی که علاقه دارید تعریف کنید ولی بعد از یک مدت بگویید که حوصله ی رفتن به سینما را ندارید فورا او به این سوال فکر می کند که شما چرا دمدمی مزاج هستید و زود تغییر عقیده داده اید و خیلی از سوال های دیگر که چرا مثلا از فلان عطر خوشش می آید یا چرا لباست کوتاه است، در ذهن او نقش می بندد و تا به جواب تک تک این سوالات دست پیدا نکند آرام و قرار نمی گیرد و عادی است که این سوالات و طفره دادن ها ممکن است شما را عصبی کند و آن زمان است که او با حسرت از دست دادن شما فقط نظاره گر قضیه می شود و بعد به دنبال موضوع دیگری برای کنکاش می رود او در کل فردی شلوغ بوده و حتی در خندیدن و شادی کردن هم کلی سر و صدا ایجاد می کند!.

بیشتر بخوانید: کامل ترین طالع بینی شخصیت متولدین تمام ماه ها

رابطه ی مرد متولد بهمن با همسرش

به یاد داشته باشید او در رابطه با همسرش هیچ وقت خشونت به خرج نخواهد داد و فقط سعی در پوشاندن نقطه ضعفهای خود می کند مرد متولد بهمن با تلاش و کوشش سعی در کسب مقام و منصب داشته و برای اینکه جزو سرشناسها شود تمام تلاش خودرا می کند و ممکن است در این مورد نیز موفق هم شود این تلاش و کوشش مرد بهمن ماهی می تواند حتی منجر به کسب جایزه ی نوبل تا انتخاب وی به عنوان بلند قدترین مرد شهر نیز شود .بعضی از مردان بهمنی دارای وسواس شدیدی هستند که شاید به این دلیل که از میکروب و بیماری وحشت داشته باشند البته  ممکن است سعی در مخفی کردن ترسش داشته باشد مخصوصا از همسرش، اما با کمی توجه می توان این ترس را در حالتهای غیر عادی او مشاهده کرد.

نقطه ضعف مردان متولد بهمن

هر کسی ممکن است به یک یا چند چیز در زندگی حساسیت داشته باشد که برایشان مضر است مردان بهمنی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و اگر یک مرد بهمنی به شما بگوید که به لوازم آرایشی حساسیت دارد و با دیدن آن پوستش کهیر میز ند تعجب نکنید برای پزشکان نیز مراجعه چنین آدمی با این نوع آلرژی واقعا تعجب بر انگیز می باشد. مرد بهمنی از بیان کردن احساسات عاشقانه و رمانتیک عاجز می باشد نمی تواند عشق خود را به طرف مقابل انتقال دهد البته این خامی و بی تجربگی بعضاً بین او و طرف مقابلش موجب به وجود آمدن سوءتفاهم نیز می شود از زندگی با یک مرد بهمن ماهی شما نم یتوانید صاحب یک پالتوی بسیار شیک یا انگشتر گرانقیمت الماس شوید اما زندگی با او بسیار جذاب و رویایی است.

اما بدترین خصوصیات وی در مقایسه با متولدین ماه های مهر و دی و مرداد این است که به آسانی برای ازدواج پیش قدم نخواهد شد و بسیاری از آنها تا میانسالی از ازدواج فراری هستند اگر چه در ازدواج بسیار محتاطانه عمل میکنند اما در دوستی بسیار بخشنده می باشند دوستی های بسیار عمیق دارند دوستی با او آنقدر باشکوه می باشد که گاهی ممکن است با عشق اشتباه گرفته شود به همین خاطر وی زنی را برای ازدواج دوست دارد که در مرحله ی اول برای او یک دوست بوده و از وی توقع احساسات رمانتیک نداشته باشد وی از هرگونه حسادتی مبری بوده و تا هنگامی که خلاف آن ثابت نشده به شما اعتماد راسخ دارد.

این کار به این خاطر نمی باشد که چون آدم مثبت اندیشی است به همه اعتماد دارد بلکه به این دلیل است که قبل از خواستگاری شما را از زیر ذره بین می بیند. به موازات حسادت خیانت نیز در زندگیش نقشی ندارد اگر چه متولد بهمن دوستدار سکس است و شاید گاهی به سراغ عیاشی هم برود اما سعی می کند دست از پا خطا نکند اگر دیدید شوهر متولد بهمن شما در میهمانی ها با زنان دیگر گرم گرفته اطمینان حاصل کنید که یکی از والدین او آبان ماهی است مرد متولد بهمن بعد از انتخاب همسر خیالش از بابت همه چیز راحت می شود و بعد به سراغ مسائل دیگر زندگیش می رود.

رابطه بین پدر و فرزند در متولدین بهمن

همه پدرها برای فرزندان خود مانند یک اسطوره و قهرمان می باشند ولی فرزندان پدران بهمنی معتقدند که پدرشان مهربانترین و حرف گوش کن ترین پدر دنیا است و تنها پدری است که وقتی فرزندشان با مشکلی رو به رو شود با روی گشاده و آغوش باز از فرزندشان استقبال خواهند کرد زیرا با صبر و حوصله به آنها گوش داده و درست ترین راه حل را برای حل مشکلات آنها ارائه می دهند به عبارت دیگر او حلال مشکلات بزرگ و کوچک فرزندان خود است.

هرگز فراموش نکنید دلیل انتخاب شما به عنوان همسر در ابتدا مونس و همدم است کسی که همیشه و در همه حال همراه او باشید و هیچ چیزی مانع کنار بودن او نگردد عقیده ی او درباره نقش یک مادر و زن ایده آل بسیار ساده می باشد زنی که مدام کنار او باشد نیازهای او را رفع کند وقتی چیزی از او خواست بدون درنگ به برآورده کردن آن بپردازد.

طالع بینی متولدین بهمن

طالع بینی متولدین بهمن

رابطه ی زناشویی مرد بهمن ماهی

رابط جنسی برای او در زندگی از جایگاه خاصی برخوردار نبوده و انعکاس آن در روابط دوستانه با دختر ها مشاهده می شود او ممکن است به این علت که دوستی وی با یک دختر از حالت عادی و صادقانه ی خود خارج شود بطور کاملا ناگهانی رابطه اش را با وی قطع خواهد کرد، فکر نکنید که با این کار تنها آن دختر صدمه خواهد دید بلکه مرد متولد بهمن نیز آسیب می بیند ولی شکستگی قلبش را از دید همه مخفی می کند چون از لحاظ روحی به گونه ای است که اگر نقاط ضعفش بر دیگران آشکار شود او کاملا نابود می شود.

عاشق مرد بهمن ماهی شدن جرات و جسارت و البته صبر فراوان می خواهد چرا که برای شنیدن این جمله که (عزیزم با من ازدواج می کنی) باید سالهای متمادی صبر کنید. مرد بهمن ماهی گاهی در خود فرو می رود در این هنگام ناراحت نباشید و خود را سرزنش نکنید و برای او هم مزاحمتی ایجاد نکنید چرا که خیلی زود او به حالت عادی باز می گردد و شما را در رویاهاییکه تصور می کرد همراه می سازد و شما باید از این موقعیت بیشترین استفاده را کنید زیرا کمتر اتفاق می افتد که بتوانید در احساسات او هم قدم و هم نوا شوید.

مرد بهمن ماهی ممکن است بهترین نان آور شهر نباشد ولی دارای قابلیت ها و توانایی هایی می باشد که اگر خودش اراده کند می تواند همه ی دنیا را از آن بهره مند کند زنی که شوهرش متولد بهمن می باشد باید هر لحظه منتظر یک واقعه ی شگفت انگیز بوده مثلا اگر یک روز شنیدید که او ورشکسته شده تمام آمال و آرزوهای خود را بر باد رفته ندانید زیرا ممکن است بعد از دو روز با یک گونی پر از پول شما را سورپرایز کند قابل ذکر است که داشتن پول و ثروت آرزوی همه ی مردهای بهمنی نمی باشد.

نخستین تجربه عشقی مرد متولد بهمن ماه

مرد بهمن ماهی نخستین تجربه ی عشقی خود را همیشه در یادش زنده نگاه می دارد البته این عشق را با اولین قرار ملاقات با یک دختر یا یک رابطه ی صمیمانه با دختر اشتباه نگیرید منظور از عشق اول، آن دختری است که برای نخستین بار قلب او را تسخیر خواهد کرد.

او می تواند نقطه به نقطه ی این عشق را برای زن رویاهایش تعریف کند آنچه او در این مورد می گوید ممکن است برای شنونده کاملا خسته کننده و کسل کننده باشد اما برای او با ارزش می باشد و اگر همسر این مرد عشق اول او باشد که دیگر مالک روح او قلب اوست در مجموع زندگی با چنین مردی بسیار خوشایند می باشد و اگر شما جزو زنانی باشید که از وقوع رویدادهای غیر منتظره لذت می برند پس مردان بهمنی کیس مناسبی برای شما می باشند پس اگر چنین موقعیتی برای شما مهیا شد بدون تامل جواب بله را بدهید.

طالع بینی زن متولد بهمن

غافلگیر کننده، سریع الانتقال، دارای حس پیشگویی، کنجکاو، کم علاقه به آداب و رسوم علاقه کمی دارد، در عشق خود بسیار جدی و وفادار می باشد اما قادر به ابراز آن نخواهد بود. او متعلق به همه ی جا همه ی کس است اما درعین حال ازآن هیچ کس نیست.

زنان متولدین این ماه، زنانی خوش طبع، نیک سیرت، شوهر دوست، عاشق صداقت و دوستی می باشد. اینان اغلب طالب رنج خود و آسان دیگران هستند. والدینشان آنان را بسیار دوست  می دارند. اغلب زنان بهمنی به پر سفید حساس هستند. بعضا رفتاری دارند که آنان را لوس جلوه می‎دهد. زنان متولدین بهمن گرچه دانا و زیرک هستند، اما گاه راز نگهدار نمی باشند. این زنان بعضا نشانی درصورت دارند که علامت تمایل آنان به خوشگذرانی می باشد. اینان گاه چرب زبان بوده و از حسادت لذت خواهند برد .

زنان متولد بهمن هرگاه  چهارده سالگی را بگذرانند، عمر طبیعی خواهند داشت. در عین حال سه خطر زندگی اغلب آنان را تهدید می‎کند که با صدقه و توسل رفع می شود. اینان یک‌بار سررشته زندگی خود را از دست داده ولی دوباره بر امور مسلط می‎شوند. زنان بهمنی اغلب خواسته و مرادی دارند که در نهایت به آن خواهند رسید. انگشتر عقیق برای این زنان مناسب خواهد بود .

ظاهر زن بهمن ماهی

بیشتر زنان ودختران متولد ماه بهمن ، از لحاظ ظاهری فریبنده و زیبا می باشند آنها در نگاه اول بسیار جذاب هستند ولی لحظه ای بعد بی تفاوت و سرد جلوه خواهند کرد اما درکل پس از متولدین برج میزان یعنی ماه مهر بیشتر خوشگل ها متعلق به ماه بهمن می باشد و در عین زیبایی با مزه نیز هستند .

پوشاک زنان متولدین بهمن

لباس پوشیدن متولدین بهمن ممکن است چنان شوکی به شما وارد کند که شما را چندین ساعت متحیر و متعجب کند .

زنان متولد بهمن نیز همانند دیگر زنان عاشق لباس هستند و از نگاه کردن به لباسها از ویترین مغازه لذت خواهند برد و معتقد است آنچه که می پوشد کاملا شیک و برازنده ی است.زن بهمنی برای پوشش لباسی انتخاب می کند که ممکن است هر بیننده ای به نوع پوشش او غبطه بخورد.

درباره انتخاب نوع پوشش نیز دارای سلیقه ی مخصوصی می باشد مثلا اگر یک لباس خاص مد شود ممکن است او زود آن لباس را تهیه نماید و یا ممکن است خیلی ساده و بی آلایش لباس بپوشد یا از شیوه ی مادر بزرگ ها در نوع پوشش استفاده نماید.

طالع بینی متولدین بهمن

طالع بینی متولدین بهمن

آرایش موی زن بهمنی نیز مختص خودش می باشد .تغییر رنگ و آرایش موی او ،همچون تغییرات شخصیتش غیر قابل پیش بینی و کنترل است مثلا ممکن است یک روز موهای خود را کوتاه کند یک روز از کلاه گیس بلند استفاده نماید ،یک روز موهای خود را مشکی کند روز دیگر آبی .در کل موهای متولد بهمن مانند موهای هیچکس نیست و در انتخاب رنگ و آرایش فقط خودش تصمیم می گیرد که چطور باشد.

گفت وگو با یک زن متولد بهمن

هم صحبتی و هم نشینی با یک متولد بهمنی بسیار دلچسب و دلنشین است زیرا او دارای لحن بسیار جذابی می باشد و این احساس خوشایند به مرد دست می دهد که وی زنی بسیار محجوب و پر رمز و راز می باشد و بعد یکی از تغییرات خاص در متولد بهمن رخ می دهد و شما بدون هیچ مقدمه ای و ناگهانی از او جمله و سخنی می شنوید که تا چند لحظه مات ومبهوت خواهید ماند و باور آن برایتان سخت و دشوار می شود.

شما در مورد بحران انرژی و تاثیرهای آن بر کشورهای صنعتی صحبت می کنید که یک دفعه او در مورد خورشت قرمه سبزی با شما سخن خواهد گفت در این هنگام شما باید تا حد امکان خونسردی خود را حفظ کرده و با قاطعیت تمام به بحث اصلی خود برگشته و را ادامه دهید ولی در عین حال باید منتظر این هم باشید که هر چند دفعه یکبار از موضوع اصلی خارج شده و دوباره به سر جای اول خود بر می گردد.

در هنگام هم کلامی با زن بهمنی وانمود نکنید که از او بالاتر و سرتر هستید عدم تساوی برای او هیچ معنایی نخواهد داشت در واقع عدم توجه به این نکته ی مهم موجب به وجود آمدن سردی بین شما خواهد شد که گذشتن از آن و رسیدن به یک زن بهمنی غیر ممکن خواهد شد.

دختر متولد بهمن ماه و مثبت اندیشی

دختر متولد بهمن همیشه مثبت اندیش بوده و هیچ حس بد و سؤظن در او نیست اما ذکر این نکته ضروری می باشد که از این حسن نیت او تعبیر بد نکنید و سعی در سوءاستفاده از او نباشید چرا که اگر حین خیانت توسط او دستگیر شوید قلبش به شدت خواهد شکست .

زن بهمنی بدون دلیل به شما شک نخواهد کرد در حالت معمول هر چه به او بگویید از شما می پذیرد ولی قبول خیانت به هیچ عنوان برای او ممکن نمی باشد .زن بهمنی حس کنجکاو نیست اینکه شما کجارفته اید ، کجا هستید، به اداره و محل کارتان تلفن نمی کند که ببیند واقعا آن جایید یا هیچ وقت سر وقت جیب یا گوشیتان نخواهد رفت خلاصه با مکر و حلیه هیچ رابطه ای ندارد.

به این نکته را توجه داشته باشید که عدم حس حسادت در وی به جهت داشتن شخصیت قوی او نمی باشد بلکه چیزی بیشتر از آن بوده که شما فکرش را کرده اید در مرحله ی اول می توان مطمئن شد که شما از زیر نظر قویترین میکروسکوپ جهان عبور کرده اید در مرحله بعدی دنیای او همیشه پر از موضوع و مسائل متفاوت می باشد .

هنگامی که از جلوی دید زن بهمنی دور می شوید در واقع ٩٩ درصد از فکر و ذهن او نیز دور خواهید شد زیرا او هرگز دلش برای کسی تنگ نخواهد شد به هر دلیل اگر این زن از شما خیانت و بی وفایی ببیند خیلی ساده و بطور ناگهان به عقب بر خواهد گشت و در خلاف جهت قبل قدم بر می دارد در این موقع از تلاش بیشتر برای برگرداندن او خودداری کنید و وقت خود را بیشتر هدر ندهید.

بعد از آنکه بین او و شما هیچ رابطه ی عاطفی حکم فرما نباشد در مدت زمان کمی تمام عشق و محبت شما را از دلش بیرون می رود و شما می تواند مطمئن باشید که حتی ذره ای از آن خاطرات خوبتان در قلب و ذهن او جایی ندارد البته یک استثنایی هم وجود دارد .بانوی متولد بهمن ، مانند مردی که در این ماه چشم به جهان گشوده اولین عشق واقعی خود را هرگز به دست فراموشی نمی سپارد.

عشق و بانوی بهمنی

زن متولد بهمن یک عاشق به تمام معنا بوده اما همیشه در انتقال آن به همسر و فرزندانش دچار مشکل خواهد شد اگر عاشق زن متولد بهمن شدید بدانید که او در امر عشق نیز مانند هر چیز دیگری دارای مجموعه ای از تناقضات می باشد و در روابط عاشقانه با او، منتظر دوام و ثبات یک عشق پایدار نباشید.

سیاره حاکم بر رفتار او(اورانوس) و عنصر حاکم بر طبیعت او (باد) است با اینکه در عشق و علاقه ی خود جدی و وفادار می باشد اما گاهی نیز بی ثباتی های مانند “باد ونسیم” در وی دیده خواهد شد. شما اگر خواهان یک رابطه ی عالی و عاشقانه با یک متولد برج دلو هستید پس وی را در دست یافتن به هرآنچه که خواهانش هستید آزاد و رها بگذارید اجازه دهید با دوستانش رفت و آمد کرده و  هرگز به فکر محدود کردن او نباشید .

زن متولد بهمن ممکن است هوس کوهنوردی به سرش بزند یا عضو اعضای صلح گردد او به دنبال یافتن ستاره ای است که هرگز آن را مشاهده نکرده ایم.

زن بهمنی به همه جا و همه کس تعلق داشته و در عین حال متعلق به کسی هم نمی باشد عشق او ممکن است بسیار سوزاننده و تند بوده در حالی که خواسته هایش کیفیتی مبهم و نا آشنا دارد

پافشاری یک دختر بهمنی برای داشتن آزادی بسیار جدی می باشد و وفاداری او نسبت به کسی که عشق را در چنین قالبی قبول دارد بی نهایت می باشد.برای متولد بهمن قصه ی عشقی که آن عاشق و معشوق شب و روز در حال فکر کردن به هم هستند حالت مسخره دارد به نظر شما فکر کردن به یک فرد در دنیایی که پولدارها در آن زندگی می کنند مسخره نیست؟

او شریک زندگیتان می شود اما جزیی از وجود شما نمی شود شما خودتان هستید او هم خودش است با آزادی و استقلالش،اگر می خواهید همیشه او را داشته باشید پس با آزادیش مخالفت نکنید همانطور که او نیز چنین نخواهد کرد.اما اگر می خواهید او را از دست بدهید رفتارهایی هم چون حس حسادت، سوظن، حالت تملک ،محافظه کاری بیش از اندازه ،و انتقاد کار شما را راحت تر می کند.

 

بیشتر بخوانید :رابطه عشقی متولدین ۱۲ ماه از سال 

زن متولد بهمن و مادیات

برای زن متولد بهمن  پول در مرحله سوم اهمیت قرار دارد. او اهمیت نمیدهد که شما ثروتمندترین مرد شهر باشید یا نه، اما در عین حال می خواهد از نظر مقام و حرفه و کار مشهور باشید.

طالع بینی متولدین بهمن

طالع بینی متولدین بهمن

اگر در زندگی به دنبال یک زن آرام می باشید، دور متولد بهمن ماه را خط بکشید، او ، آرام نیست. برای او عشق جسمانی اهمیت بیشتری از عشق روانی خواهد داشت، در ضمیر ناخود آگاه زن بهمنی همیشه این احساس قدرت وجود داشته که تعلق خاطر پیدا کردن به یک نفر این خطر بزرگ رابه همراه دارد  که نتواند به عشق واقعی خود یعنی آزادی مطلق وفادار بماند.

اگر شما از نظر علمی، آموزشی، سیاسی، هنری و … مشهور و سرشناس باشید، دختر متولد بهمن برایتان ایده آل می باشد و مطمئنا بهتر از او پیدا نخواهید کرد رفتار دختر متولد بهمن همیشه اندکی متعجب کننده است، اما برخی واقعا به راه اغراق نیز میروند. کما این که اغلب بسیار مجلس آرا می باشند در حالیکه گاهی این مجلس آرایی جنبه شلوغ بازی هم پیدا خواهد کرد. دختر بهمنی  با هر نوع مجلسی جور در می‌آید، خواه یک مجلس رسمی باشد، خواه یک مجلس خودمانی و معمولی.

زندگی زناشویی زن متولد بهمن

زن متولد بهمن به زندگی زناشوئی پای بندی کمی نشان می دهد و فقط در شرایط خیلی استثنایی ممکن است با قید و بند زندگی زناشویی خود را وقف دهد. به این دلیل تعداد زنان طلاق گرفته متولد بهمن به نسبت خیلی بیش از زنان متولد برج هاي دیگر می باشد. پرهیجان ترین احساسات درزن بهمن ماهی ممکن است فقط در عرض یک یا دو ساعت فروکش کند و هیچ اثری ازآن باقی نماند. طبیعی است که او از جدایی و طلاق خوشش خواهد آمد، اما وقوع این حادثه را فاجعه تلقی نمی‌کند.

زن بهمنی طبیعت یک رو دارد او حتی شوهرش را هم به صورت یکی از دوستان خیلی صمیمی خود به حساب می آورد، پس هیچ دلیلی وجود ندارد که قطع یک رشته دوستی را پایان زندگی بداند، مطمئن باشید که تا زمانی که به تمام اسرار درونی قلب شما واقف نشده باشد و با تمام رؤیاها و تخیلات شما آشنا نشود قدم به قلب شما نخواهد گذاشت. در صورتی که مشابه این حق را برای شما محفوظ نگاه نخواهد داشت.. زن متولد بهمن به راحتی از خطای شما چشم پوشی می‌کند اما دروغ برای او چیز دیگری است. او دروغ نیرنگ را به هیچ عنوان دوست ندارد.

طالع بینی متولدین بهمن

طالع بینی متولدین بهمن

بهتر است از دختری که در برج دلو (ماه بهمن) متولد شده است، چیزی قرض نگیرید. اگر خاطر شما خیلی نزد او عزیز باشد، ممکن است یکی دوبار تقاضای شما را اجابت کند، اما دفعه سوم با چنان خونسردی جواب رد می‌دهد که هرگز آنرا فراموش نمی کنید. زن متولد بهمن معمولا از قرض چه به صورت دریافت و چه به صورت پرداخت خوشش نمی‌آید و اگر وادار شود که از کسی وام بگیرد، به هر طریقه که شده در رأس موعد مقرر آنرا باز می گرداند.

مادر متولد بهمن

زن متولد بهمن می بایست یک مادر خوب هم باشد چون سیاره حاکم بر رفتار او، یعنی (اورانوس) نماد آینده می باشد و بچه نیز مربوط به دنیای آینده می باشد، اما تحقیقات نشان داده که این نظر خیلی درست نمی باشد و تولد بچه در ابتدای کار، مادر متولد بهمن رابه کلی گیج و سردرگم می کند. علت هم بسیار روشن است. فکر یک زن متولد بهمن هرگز به یک چیز بخصوص ثابت نمیماند.

رابطه مادر بهمنی با فرزندان

همانطور که گفتیم او بطور طبیعی قادر به ابراز محبت درونی خود نمی باشد و این تکنیک نادرست ابراز محبت وی را بیش از پیش نسبت به بچه هاي خود بیگانه خواهد ساخت. نکته جالب در مورد زن بهمنی،‌ از نقطه نظر رفتاری که با بچه ها دارد، این است که علیرغم بیگانگی که با بچه هاي خود دارد، با کودکان دیگر بسیار صمیمی و رفیق می باشد و اگر وی را مثلاً در منزل همسایه ببینند، با کمال تعجب مشاهده می‌کنید که چطور با بچه هاي مردم بازی خواهد کرد اما روابطش با فرزندان خود چنین گرم و دوستانه نخواهد بود.

طالع بینی متولدین بهمن

طالع بینی متولدین بهمن

 

تکنیک ابراز محبت او با فرزندانش دلیل بر این نمی باشد که او به وظایف مادری خود عمل نمی‌کند. او به هنگام دفاع از کودکان خود بسیار جدی و حتی شدیدا خشن می شود.  در درجه اول از بچه هاي خویش توقعی که دارد، گفتن حقیقت است و به این دلیل هرگز بچه اي را که مرتکب خطایی شده و به گناه خود اعتراف کرده،‌ مورد تنبیه قرار نخواهد داد. اینکار یک حسن بزرگ دارد و آن اعتماد بسیار زیادی است که این کودکان نسبت به مادر خود پیدا خواهند کرد.

از دید فرزندان او مادری شاد، راحت گیر و به هنگام بیماری مهربان می باشد. برای او یک بچه نامرتب، کثیف و شیطان اما درس خوان بهتر از یک بچه درس نخوان اما بسیار مرتب خواهد بود. اگر با دختر متولد بهمن ازدواج کردید، نباید فراموش کرد که او قبل از مادر شدن باید یک زن خانه دار شود کشاندن این دختر به پای سفره عقد کار ساده اي نبوده و او به هیچ عنوان تعجیلی در اضافه کردن نام فامیل شما به اسم خود نخواهد داشت و اینکار را فقط وقتی انجام خواهد داد که شما را خوب سبک سنگین کرده و فهمیده باشد که تا چه حد مرد میدان زندگی می باشید.

5/5 - (7 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *