روش های بررسی کیفیت کلاس های یک آموزشگاه زبان

روش های بررسی کیفیت کلاس های یک آموزشگاه زبان - بی هوش

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

یادگیری زبان ‌های خارجی می‌ تواند یک ماجراجویی هیجان ‌انگیز باشد. هر زبان ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد که نیازمند رویکرد و درک خاصی است. زبان آموزان برای بهبود برنامه های درسی، به دست آوردن موقعیت های شغلی بهتر یا حتی زندگی در دیگر کشورها بیشتر از قبل به دنبال یادگیری زبان دوم هستند. راه ها و روش های زیادی برای یادگیری زبان وجود دارد اما یادگیری زبان با شرکت در آموزشگاه های زبان و با کمک معلم یکی از بهترین راه ها برای یادگیری درست و اصولی زبان است.

ویژگی های یک آموزشگاه زبان

بررسی مکان آموزشگاه زبان

شما باید به هنگام کلاس های حضوری زمانی را در آموزشگاه سپری کنید، بنابراین مهم است که بتوانید به راحتی و به موقع به آنجا برسید. آموزشگاه های زبان زیادی در کشور وجود دارد و همین امر باعث می شود تا انتخاب آموزشگاه مناسب برای شما دشوار شود. برای اینکه بتوانید یک آموزشگاه زبان خوب را انتخاب کنید باید مسافت آموزشگاه تا محل زندگی و کار خود را بررسی کنید.

بررسی سابقه آموزشگاه زبان

از آنجایی که آموزشگاه های زبان زیادی وجود دارد و هر کدام از آن ها دوره های متنوعی را ارائه می دهند، ممکن است برای شما دشوار باشد که کدام آموزشگاه آموزش با کیفیت و قابل اعتمادی را ارائه می دهد و باعث می شود مهارت زبانی شما تقویت و افزایش یابد.

برای این کار بهتر است سابقه و کارنامه آموزشگاه زبان را مورد بررسی قرار دهید، شما می توانید با پرسیدن سوال از زبان آموزان درباره رضایت آن ها از موسسه و اساتید و بررسی مدارک و فعالیت آن آموزشگاه، سابقه و کارنامه آن آموزشگاه را مورد ارزیابی قرار دهید و براساس اولویت های خود آموزشگاه زبان مناسب خود را انتخاب کنید.

امکانات و خدمات آموزشگاه زبان

ارائه بهترین خدمات و امکانات به شما کمک می کند تا یک آموزشگاه زبان خوب پیدا کنید. آموزشگاه های زبان با ارائه امکانات آموزشی مناسب و مورد نیاز زبان آموزان اثربخشی و بازدهی آموزش را بالا می برند و زبان آموزان بیشتری را به سمت موسسه خود جذب می کنند.

منابع آموزشی مورد استفاده در آموزشگاه های زبان

شما باید در آموزشگاهی شرکت کنید که از متد های آموزشی جدید و به روز استفاده می کند. استفاده از فناوری و آخرین متد های آموزشی به فرآیند یادگیری شما کمک می کند و یادگیری زبان را برای شما آسان تر و جذاب تر می کند.

برنامه آموزشی

برنامه آموزشی، آموزشگاه های زبان تعیین می کند که چه چیزی را یاد خواهید گرفت و چگونه آن را آموزش می بینید. یک آموزشگاه زبان خوب دارای یک برنامه آموزشی عمدتاً استاندارد است و اساتید براساس آن برنامه آموزشی، به شما در یادگیری زبان کمک می کنند.

امکان برگزاری کلاس های آنلاین

از موارد دیگری که باید بررسی کنید این است که آموزشگاه زبان باید علاوه بر برگزاری کلاس های حضوری، کلاس های آنلاین نیز برگزار کند تا زبان‌ آموزان بتوانند براساس شرایط خود در کلاس ها شرکت کنند.

وجود یک پلتفرم اختصاصی برای برگزاری کلاس های آنلاین یکی از عواملی است که آموزشگاه های زبان باید در نظر داشته باشند تا کلاس های آنلاین خود را به بهترین نحو برگزار کنند.

اساتید آموزشگاه زبان

هیچ آموزشگاه زبان خوبی بدون کادر آموزشی خوب وجود ندارد. شما می خواهید اساتید زبانتان تحصیل کرده و با تجربه باشند زیرا آن ها کسانی هستند که به شما در یادگیری زبان کمک می کنند. بنابراین وجود اساتید برجسته از ویژگی های مهم یک آموزشگاه زبان خوب است.

تعداد زبان آموزان در کلاس ها

تعداد زبان آموزان در کلاس های آموزشگاه بهتر است بین ۵ تا ۱۰ زبان آموز باشد. هر چه کلاس کوچکتر باشد، موثرتر خواهد بود. کلاس ‌های کوچکتر، علاوه بر آسان‌ تر بودن مدیریت و تدریس، به زبان آموزان اجازه می ‌دهد تا از یکدیگر به روشی یاد بگیرند که در گروه‌ های بزرگتر امکان ‌پذیر نیست.

امکانات آموزشگاه برای کلاس های حضوری

آموزشگاه های زبان برای برگزاری کلاس های حضوری نیاز دارند تا امکاناتی را فراهم کنند، امکاناتی چون: تخته هوشمند، وسایل الکترونیکی مانند دستگاه پخش صدا و تصویر، کامپیوتر و اینترنت.

این امکانات باعث می شود تا یادگیری زبان برای زبان آموزان جذاب شود و در محیطی مطلوب به یادگیری زبان دلخواهشان بپردازند.

ارزیابی پیشرفت و شناسایی نقاط ضعف زبان آموزان

در یک آموزشگاه زبان باید پیشرفت و نقاط ضعف زبان آموزان با دادن Feedback مشخص شود. اساتید با ایجاد پروفایل هایی برای زبان آموزان می توانند هر چند جلسه یکبار نظراتشان را نسبت به سطح پیشرفت و ضعف های زبان آموزان بیان کنند و به آن ها کمک کنند تا اشتباهات خود را اصلاح کنند.

آموزشگاه های زبان با کمک تیم آموزشی خود در طول ترم زبان آموزان را مورد ارزیابی شفاهی قرار می دهند تا پیشرفت شان را بررسی کنند.

آموزشگاه زبان موسسه زبان دهخدا

آموزشگاه زبان دهخدا با استفاده از بهترین متدهای آموزشی، بروزترین منابع و اساتید مجرب یکی از بهترین موسسات آموزشی زبان است که می تواند به شما در یادگیری زبان دلخواه تان کمک کند و سطح زبانی شما را به بالاترین سطح ارتقا دهد.

این آموزشگاه با سابقه بیش از ۱۵ سال به آموزش زبان های مختلف از جمله انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی، ترکی استانبولی، آلمانی،‌ چینی، ژاپنی و… پرداخته است.

موسسه زبان دهخدا دارای مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش بوده که در پایان دوره های آموزشی به زبان آموزان مدرکی معتبر را ارائه می کند.

کلاس ها و دوره های آموزشی آموزشگاه زبان دهخدا هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری برگزار می شود و در پایان دوره های آموزشی این آموزشگاه به زبان آموزان خود مدرک معتبر ارائه می دهد.

به این مطلب امتیاز دهید post

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *