راهنمای خرید عینک آفتابی اصل

راهنمای خرید عینک آفتابی | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی و کسب و کار

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

راهنمای خرید عینک آفتابی : تفاوت مهم عینک آفتابی با عینک طبی، در بعضی از سوالهای زیر است گهگاه یک نفر که عینک طبی به کارگیری می کند انتخاب می کند که پولش را با چه توازنی دربین عینک و عدسی‌اش پخش کند با ما همراه باشید در سایت بی هوش مجله سرگرمی

به شما توصیه می کنیم که ۴ گام گزینش عینک آفتابی را در نظر بگیرید:

سبک و رنگ عینک

 سبک یا این که شکل عینک به شکل حدقه ی آن گفته می شود که به جز انواع هندسی مشهور مثل گرد، مستطیل، بیضی، مربع و … چندین شکل مشهور دیگر هم می باشد .که احتمالا یا این که اسمش را شنیدید و یا این که تا به حال آن سبک را داشتید. فرم صورت در تقسیم بندی های متعدد در بین ۵ تا ۸ شکل دسته بندی گردیده یک کدام از معیارها تطبیق شکل صورت با فرم عینک می‌باشد.

دلیل اساسی دیگری که مسلما می بایست در حیث بگیرید علی الخصوص در‌حالتی که خانم می‌باشید بحث رنگ موی، پوست و چشمان شماست. رنگ گیسو شما، استدلال به شدت تاثیرگزاری در گزینش رنگ عینک شماست. و مشکی یا این که قهوه‌ای فقط رنگ‌هایی نیستند که به پوست و موی شما می آیند گزینش رنگ اشتباه منجر می شود. که از عینک بدتان بیاد می توانید بیشتر در زمینه‌ی رنگهای مطلوب پوست صورتتان بخوانید و بدانید.

راهنمای خرید عینک آفتابی

راهنمای خرید عینک آفتابی

 

 

جنس و رنگ عدسی

معمولا جنس عدسی های عینک آفتابی یا شیشه میباشند یا این که گونه های پلاستیک های استاندارد (CR39، پلی کربنات و …). معمولا برندهایی که مدل کلاسیک دارا‌هستند مثل پرسل، از عدسی های جنس شیشه استعمال می کنند .سایر برندهای دارای شهرت معمولا درصد کمتری از متاع شیشه و بیشتر پلاستیک دارا هستند. چنانچه برایتان مورد وزن عینک در حق تقدم نباشد و دنبال یک ادغام حرفه ای باشید توصیه می‌کنیم از عینک‌های با عدسی شیشه ای به کار گیری نمائید . در حالی که پلاستیک از شیشه سبکتر هست راجع به رنگ عدسیتان خیلی اساسی میباشد که شهر، آب و هوا و نوع به کارگیری را در لحاظ بگیرید.

راهنمای خرید عینک آفتابی

راهنمای خرید عینک آفتابی

 

 

پولاریزه بودن، UV400 و دیگر مشخصات

این زمینه رو در حیث داشته باشید که از پولاریزه بودن عینک آفتابی مهمتر؛ کیفیت سنگ خام عدسی شماست.از عدسی ساخت چین تا شایسته ترین عدسی های اروپایی؛ حتی شیشه اتومبیل و خانه شما قابلیت و امکان داشتن لایه حافظ UV400 میباشند. پس در لحاظ داشته باشید. که اگر دست فروش کنار مترو هم دستگاه تست پرتو ماورا بنفش داشت و به شما نشان داد که عینک آفتابی‌اش UV400 را پوشش می‌دهد صحیح میباشد. البته آن چیزی که به چشم شما آسیب می‌زند کیفیت خود عدسی میباشد .اگر عدسی ضعیفی باشد به چشم شما در بلند مدت آسیب می‌زند. اگر تعداد لایه های محافظش کم باشد به مرور زمان بر اثر به کارگیری از میان میرود.

اینکه عینک شما پولاریزه باشد یا این که خیر بستگی به نوع مدل معاش شما دارد اگر در فضا باز، زیاد می باشید و یا این که رانندگی جاده دارید، مشاغل دارای ربط به دریا دارید، خلبان می باشید سفارش می کنیم عینک آفتابی پولاریزه به کارگیری نمایید البته اگه می خواهید اسکی فرمائید، سفارش نمی‌دهیم؛ زیرا سبب ساز خطای دید شما می‌شود.

راهنمای خرید عینک آفتابی

راهنمای خرید عینک آفتابی

اصالت محصول و سرویس ها بعد از فروش

خریداری کردن یک عینک کپی به بهای خریداری کردن آسیب‌هایی که ممکن در آینده برای چشمان شما بوجود بیاید. یک‌سری رویکرد معمولی برای اعتقاد و باور از اصالت کالایتان توصیه میکنیم که نیاز به تخصص فنی خاصی وجود ندارد.

کد سبک عینکتان را در قسمت جستجوی عکس های گوگل با اسم انگلیسی مارک بزنید .

5/5 - (39 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *