سنگ ماه تولد‌ سواروسکی : تیرماه تا دی ماه

سنگ ماه تولد‌ سواروسکی | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی و کسب کار در خانه

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

سنگ ماه تولد‌ سواروسکی (تیرماه تا دی ماه) : از قشنگ ترین و شگفت انگیز ترین چیزها در جهان ، سنگهای خوش‌ تراشی می باشد که در اقسام جواهرات و زیورآلات می درخشند . احتمالا همگی ما بودجه بسنده برای خریداری جواهرات گرانبها را نداشته باشیم . اگر چه می توانیم از سنگهای ریز سواروسکی در اقسام مدل ها با نرخ های کمتری بهره‌ور شویم . بسیار خوب می شود که چیزی به طرف‌ مقابلمان کادو بدهیم که سمبل های آسایش و علاقه ماندگار‌ را داشته باشد در بخش دوم سنگ ماههای تولد‌ با ما همراه باشید در سایت بی هوش .

سنگ یاقوت : سمبل ماه تولد‌ جولای (۱۰ تیر‌ تا ۹ مرداد)

یاقوت سمبل باور ، دوستی و علاقه باطنی است . در شرق زمین‌ ، یاقوت را قطره‌ ای از خون می پنداشتند که از دل سرزمین می چکد . در سرخپوستان و هندو‌ها‌ ، یاقوت سرور جواهرات دیگر محسوب می شد . دسته‌بندی اقسام یاقوت طوری بود‌ که همگان می توانستند فراهم کنند . یاقوت بیشتر از هر سنگ دیگری عواطف را به سوی خود‌ می کشاند . هزاران سال می باشد که یاقوت سمبلی از توان ، عواطف پرحرارت ، حس آتشین‌ ، نیرو ، مایه‌ گردش‌ خون در تن و میل‌ به زندگی بوده است .

سنگ ماه تولد‌ سواروسکی

سنگ ماه تولد‌ زبرجد (آگوست : ۱۰ مرداد تا ۹ شهریور)

سنگ زبرجد به رنگ سبز تیره سمبل ماه تولد‌ آگوست و جواهرات عمومی مملکت مصر‌ می باشد . یعنی ، متولدین دهم مرداد تا نهم شهریور . زبرجد سمبل صمیمیت ها و از میان برنده‌ ی حسرت و حسد خواهد بود . نظر بد را دور‌ می گرداند ، بینایی‌ و شادی را بسیار می کند؛ و عشاق را به هم پیوند می دهد .

بعضی برای احیای (شانزدهیم) سالگرد ازدواجشان از این سنگ یاری می گیرند . تاریخچه زبرجد به ۱۵۰۰ سال ما قبل از ولادت مسیح باز می‌گردد‌ . جزیره توپاز در مصر‌ و در دریای سرخ‌ سرمنشاء زبرجد می باشد . زمانی‌ گنجینه های کلیسا‌های‌ توانا در اروپا از سنگهای گران زبرجد بی‌بهره نبودند اما در دل پیکار های خون‌آلود و غارتگریها دزدیده شدند . فعلاً ، بقایای آنها در سنگهای کوچکتر در جواهرات متفاوت در مناطق گوناگون جهان پنهان گشته اند .

سنگ ماه تولد‌ سواروسکی

سنگ ماه تولد‌ سواروسکی

 

سنگ ماه تولد‌ یاقوت کبود‌ : ماه سپتامبر (۱۰ شهریور تا ۸ مهر)

در داستان ها ، کیوان ، دومین سیاره‌ عالیقدر مجموعه سیارات شمسی ، خدای کشت‌ و زراعت بود‌ که یاقوت کبود‌ را دلدار خود‌ می دانست . یاقوت کبود‌ نمادی از بخشش ، سخاوت ، تقوا ، و استغفار می باشد . سنگ یاقوت کبود‌ معرفت ، پاکی ، هوش ، دادگری و آگاهی برای صاحبش به ارمغان‌ می آورد . اجداد‌ ایرانی ما ، هخامنشیان ، و پدران کلیسا‌ یاقوت کبود‌ را سنگی آسمانی‌ می پنداشتند . روحانیون یهود می گفتند ده دستور موسی بر روی لوحی آسمانی‌ از یاقوت کبود‌ نوشته‌ گشته است‌ . پادشاهان همچنین گردنبندی از یاقوت کبود‌ را برای دور کردن بدخواه از خویش به گردن می انداختند .

سنگ ماه تولد‌ سواروسکی

سنگ ماه تولد‌ کهربا‌ یا تورمالین سواروسکی : اکتبر (متولدین ۹ مهر‌ تا ۹ آبان)

سنگ کهربا‌ همراه با عقیق سمبل ماههای تولد‌ مهر‌ و آبان‌ماه می باشد . کهربای صورتی سمبل مروت و انسان‌دوستی است . چنانچه قصد دارید فردی بی‌قید‌ و شرط‌ دلداده شما گردد ، کهربا‌ یاری خوبی می باشد . چنانچه لازم دارید عشقی‌ را فراموش نمائید آرام‌ گیرید ، باز هم کهربا‌ به کمکتان می آید . نخستین مرتبه بازرگانان هلندی بودند که کهربا‌ را از دل کرانه‌های غربی ایتالیا (قرن ۱۷) خارج نمودند . در آن هنگام ، کهربا‌ را با یاقوت سرخ یکی می دانستند . خصوصیت ماندگاری و ایستادگی این سنگ در اشیاء کنده‌کاری گشته در موزه‌های‌ جهان جلوه‌گری می نماید . هر بینش سمبل و نظر زیادی درخصوص کهربا‌ داراست . از دید‌ قرون ۱۷ و ۱۸ ، کهربا‌ همراه و عاشق مداوم هنرمندان ، نویسندگان ، و هنرپیشگان می باشد . در بعضی بینش های آفریقایی ، کهربا‌ فایده ضد توهم‌ داشت . در ضیافت هندوهای کهن ، کهربا‌ ابزاری برای تداول خیرو نکویی ، ازدیاد دانایی و شناخت تبهکاران و انسان های پردردسر‌ بکارگیری می شد . در کیمیاگران دیرین ، کهربا ابزاری برای مجمع مغایرت ها ، عرضه نکویی ، روشنگری و تبدیل‌ فلز ناچیز‌ به زر بود‌ .

سنگ ماه تولد‌ سواروسکی

سنگ ماه تولد‌ کوارتز لیمویی (متولدین نوامبر : ۱۰ آبان‌ماه تا ۹ آذر)

کوارتز لیمویی سمبل متولدین نوامبر : آبان‌ماه و آذر‌ خواهد بود . ستاره‌های‌ هالیوودی هنگامی شدیدا جذب‌ این سنگ بااعتبار می شدند . در این زمان همانند قدیم کمیاب‌ نیست‌ و همین یک خوش‌ شناسی برای همگان می باشد . با پول اندکی می توان جواهرات و کمد‌ خود‌ را به این سنگ آراسته نمائید .

سنگ ماه تولد‌ سواروسکی

سنگ ماه تولد‌ سواروسکی

 

سنگ ماه تولد‌ توپاز (متولدین دسامبر : ۱۰ آذر‌ تا ۱۰ دی)

از سنگ توپاز در چهارمین یا نوزدهمین سال سالگرد وصلت بکارگیری می گردد . توپاز تمثیل دوستی ، عطوفت ، صدق ، وفاداری ، طالع بلند‌ و معشوقی محبوب است . سنگ توپاز در سرزمین هایی مثل نیجریه ، استرالیا ، برزیل و مکزیک پیدا می گردد . توپاز در اروپا از قرون وسطی تا حالا اعتبار ویژه ای داشته است‌ . توپاز در چند رنگ وجود خواهد داشت : بی‌رنگ‌ ، آبی و سبز ، زرد ، قهوه ای ، صورتی و … بعضی از اقسام توپاز خواص رادیواکتیو دارند و در صنایع بکارگیری می گردند . منتها گونه مورد‌ بکارگیری در جواهرات ضرری نخواهد داشت . خواص سنگ توپاز عبارتند از : رفع بی خوابی ، حیات طولانی‌ تر ، کنترل‌ میل‌ جنسی ، طرد کردن بلاها ، آرام‌ کننده خلق‌ و خو ، ازبین‌بردن اضطراب و بیم ، ازبین‌بردن عارضه های معده و قفسه‌ سینه‌

سنگ ماه تولد‌ سواروسکی

5/5 - (18 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *