تزیین‌ تخم‌ مرغ‌ هفت سین سال ۱۴۰۱

تزیین‌ تخم‌ مرغ‌ هفت سین سال ۱۴۰۱ | بیهوش ✔️ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

تزیین‌ تخم‌ مرغ‌ هفت سین سال ۱۴۰۱ : تزیین‌ تخم‌ مرغ‌ عید همانند رویاندن سبزه‌ عید یکی از محبوبترین قسمت های دکوراسیون و زینت سفره هفت سین خواهد بود . تزئین نمودن تخم‌ مرغ‌ عید معمولاً احتیاج به وسیله ها و اسباب بسیاری نخواهد داشت . فقط بایستی اندکی مبتکر باشید و با بکارگیری از هر چیزی که در منزل دارید ، تخم‌ مرغ‌ سفره هفت سین را طراحی‌ نمائید . با ما همراه باشید در سایت سرگرمی و آموزشی بی هوش

برای تزیین‌ تخم‌ مرغ‌ عید ۱۴۰۱ روش های جذابی برای شما گردآوری کرده ایم . در این مطلب تصمیم داریم تا شما را با روش های مبتکرانه طراحی کردن تخم‌ مرغ‌  آشنا‌ کنیم .

رنگ کردن‌ تخم‌ مرغ‌ با استفاده‌ از گواش

تزیین‌ تخم‌ مرغ‌ هفت سین سال ۱۴۰۱

تزیین‌ تخم‌ مرغ‌ هفت سین سال ۱۴۰۱

 

نخستین و آسانترین شیوه برای تزئین تخم‌ مرغ‌ عید رنگ نمودن آن خواهد بود . برای این عمل شما به چند رنگ گواش و اندکی ابتکار احتیاج دارید . کفایت می کند که مدل مورد‌نظر‌ خودتان را با مدادی کمرنگ‌ روی تخم‌ مرغ‌ بکشید . آن‌وقت با بکارگیری از گواش غلیظ‌ طرح‌تان را رنگ آمیزی نمائید .

برای این عمل دقت کنید که نباید از آب فراوانی بکارگیری نمائید یا قلم‌مو را کلاً مرطوب بکنید . چون‌که سبب متفرق گشتن طرح‌ و تراوش کردن آن خواهد شد . به عوض نقاشی کردن مدل گل و یا نوشتن‌ « نوروز مبارک‌ » روی تخم‌ مرغ‌‌ها‌ قادر خواهید بود این بار‌ مدل اقسام طرح ایموجی‌ها و شکلک‌‌ها‌ را روی تخم‌ مرغ‌‌ رنگی عید بکشید .

تزیین‌ تخم‌ مرغ‌ هفت سین سال ۱۴۰۱

تزیین‌ تخم‌ مرغ‌ هفت سین سال ۱۴۰۱

 

تزئین تخم‌ مرغ‌ عید با رنگ طبیعی‌

تزیین‌ تخم‌ مرغ‌ هفت سین سال ۱۴۰۱

تزیین‌ تخم‌ مرغ‌ هفت سین سال ۱۴۰۱

 

برای رنگ نمودن و تزئین اقسام مدل‌ تخم‌ مرغ‌ رنگی عید ناچار نیستید حتماً از رنگ‌های غیرطبیعی شیمیایی بکارگیری نمائید . در طبیعت‌ رنگ‌های زیبا بسیاری وجود خواهد داشت که قادر خواهید بود از آن‌ها برای جلوه‌‌ دادن به تخم‌ مرغ‌‌هایتان‌ بکارگیری نمائید . برای رنگ آمیزی تخم‌ مرغ‌ عید می‌‌توانید از چغندر ، شاتوت ، پوست‌ پیاز‌ به همراه قدری سرکه‌ بکارگیری نمائید . تخم‌ مرغ‌ را در ترکیبی از این رنگ‌های طبیعی‌ بجوشانید و پس از چند دقیقه آن را در یخچال بگذارید تا پر رنگ‌تر گردد .

تزیین‌ تخم‌ مرغ‌ هفت سین با پارچه

تزیین‌ تخم‌ مرغ‌ هفت سین سال ۱۴۰۱

بکارگیری از اشکال پارچه برای تزیین‌ تخم‌ مرغ‌ هفت سین یک روش زیبا دیگر خواهد بود . برای این کار‌ شیوه های متفاوتی وجود خواهد داشت . قادر خواهید بود یک توری پارچه‌ای را روی تخم‌ مرغ‌ بکشید و پایین آن را به کمک یک بند‌ ببندید . آن‌وقت تخم‌ مرغ‌ را داخل یک قابلمه رنگ طبیعی‌ در حال‌ جوش‌ قرار دهید .

این عمل سبب خواهد شد تا مدل های جذابی روی تخم‌ مرغ‌ شما خلق گردد . به‌جز‌ این شیوه قادر خواهید بود مدل مورد‌نظر‌ روی پارچه را ببرید و با بکارگیری از چسب‌ چوب‌ روی تخم‌ مرغ‌ متصل کنید . قادر خواهید بود در اطراف‌ آن از پولک‌ و مروارید‌ بکارگیری نمائید و یک کلاژ قشنگ و اختصاصی را روی تخم‌ مرغ‌‌های‌ عیدتان پیاده نمائید . چنانچه تمایل داشته باشید قادر خواهید بود پارچه را به صورت درست روی تخم‌ مرغ‌ بکشید و آن را با یک روبان‌ ببندید .

5/5 - (25 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *