ایده‌هایی‌ در دکوراسیون منزل برای فصل‌ پاییز‌

دکوراسیون منزل برای فصل‌ پاییز‌ | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی و کسب کار

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

دکوراسیون منزل برای فصل‌ پاییز‌ : ترکیبی از وسایلی که سبب می گردند منزل گرم و آرام به نظر‌ برسد ، برای فصل‌ پاییز‌ مطلوب خواهد بود قادر خواهید بود دکوراسیون خویش را با الهام از فصل‌ پاییز‌ خلق نمائید و از وسایل و شی هایی مثل مخروط‌های‌ کاج‌ و برگ‌های‌ رنگین که در طبیعت‌ پیدا می گردند ، بکارگیری نمائید . این چیدمان می تواند به فضای کسالت‌آور ، شوق و شادمانی ببخشد در ادامه با ما همراه باشید در سایت بی هوش

دکوراسیون منزل برای فصل‌ پاییز‌

با زینت دیوار با الهام از فصل‌ خزان ، می توانیم لوازم‌خانه موجود‌ و دکوراسیون اتاق خواب را زیبا تر کنیم.

دکوراسیون دیوار فصلی

یک روش ساده برای اینکه چیدمان منزل را برازنده با فصل‌ درست‌ کنیم ، تزیین‌ دیوار خواهد بود . با تزیین‌ دیوار با الهام از فصل‌ پاییز‌ ، می توانیم لوازم‌خانه حاضر و دکور اتاق را زیباتر کنیم . تاج‌ گل را خودتان با شاخه‌های‌ توت‌ درست‌ نمائید . گل‌های‌ خشک و برگ‌ها‌ را در یک پایه‌ فوم قرار دهید . در پیرامون تاج‌ گل از نوار های نارنجی و زرین بکارگیری نمائید تا به اتاق شادابی بدهد . جاکتابی های دیواری ، طاقچه‌ ها ، میز‌ و بوفه محل های ایده‌ آلی برای گذاشتن تنگ های پر از مخروط‌ کاج‌های‌ زرین رنگ خواهد بود .

دکوراسیون منزل برای فصل‌ پاییز‌

دکوراسیون منزل برای فصل‌ پاییز‌

دکوراسیون منزل برای فصل‌ پاییز‌

دکوراسیون منزل برای فصل‌ پاییز‌

دکوراسیون منزل برای فصل‌ پاییز‌

برای اینکه یک میز‌ مبتکرانه پاییزی داشته باشید ، از یک کدو تنبل‌ به عوض کارتن چوبی بکارگیری نمائید.

گلهای پاییزی

گلها تنها خاص زمان بهار و تابستان نخواهند بود . رنگهای پاییزی را با گل‌های‌ طبیعی‌ یا تصنعی به منزل خودتان بیاورید . در یک قوطی چوبی گل‌هایی‌ که ساقه‌ آنها را در یک فوم داخل کرده اید ، برگ‌های‌ تصنعی پاییزی و رز‌های‌ سرخ و نارنجی و زرد قرار دهید . چنانچه اولویت می دهید از گل‌های‌ نو بکارگیری نمائید ، پیش از اینکه گل‌ها‌ را داخل فوم بگذارید ، فوم را در آب قرار دهید تا مرطوب گردد . برای اینکه یک میز‌ مبتکرانه پاییزی داشته باشید ، از یک کدو تنبل‌ به عوض کارتن چوبی بکارگیری نمائید .

پارچه هایی با رنگهای پاییزی

برای اینکه در طی روز و شب های سرد پاییزی به منزل خویش حرارت اعطا کنید ، از زیور اتاق با پارچه بکارگیری نمائید . یک صندلی با رنگ خنثی را با پارچه های سرخ ، نارنجی و شطرنجی زرد و سبز پوشش دهید . از یک پتو با رنگ های سرخ و نارنجی و الگو های پاییزی بکارگیری نمائید و کوسن های تابستانه خویش را با کوسن هایی با مدل های کاج‌ ، برگ‌های‌ پاییزی و سیب های سرخ و سبز ، عوض‌ نمائید . درصورتی‌که روی دیوار یک فضای زیاد برای انباشتن دارید ، آن را با یک پتو با الگو برگ‌های‌ پاییزی پر نمایید . میز‌ نا‌هار‌ خوری را با یک رومیزی یا حصیر‌ به صورت برگ‌ بپوشانید .

دکوراسیون منزل برای فصل‌ پاییز‌

دکوراسیون منزل برای فصل‌ پاییز‌

دکوراسیون منزل برای فصل‌ پاییز‌

دکوراسیون منزل برای فصل‌ پاییز‌

شمعدانهای چوبی با شمعهای به شکل مخروط و به رنگ پاییز ، به میز‌ آشپزخانه شکلی دلپذیر خواهد داد.

شمعهای رنگین

یکی از آسان ترین شیوه ها برای داشتن چیدمان پاییزی ، بکارگیری از شمعهای تزیینی خواهد بود . برای یک ظاهر‌ مبتکرانه ، در شمعدانهای مکعبی ، شمعهای مکعبی به رنگهای زرینه ، قهوه ای ، نارنجی به رنگ کدو تنبل‌ و سرخ به رنگ برگ‌های‌ پاییزی بگذارید . شمعدانهای چوبی با شمعهای به شکل مخروط و به رنگ پاییز ، به میز‌ آشپزخانه شکلی قشنگ خواهد داد . درصورتی‌که مهارت دارید ، کدو تنبل‌های‌ سپید و نارنجی ریز را خالی‌ نمائید و در آنها شمع بگذارید .

دکوراسیون منزل برای فصل‌ پاییز‌

 

5/5 - (33 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *