بهترین دمنوش ها برای سلامت و زیبایی پوست

بهترین دمنوش ها برای سلامت و زیبایی پوست | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

بهترین دمنوش ها برای سلامت و زیبایی پوست : همه ‌چیز بستگی به شم درونی داراست. هرگاه باطن شما حس خیر و خوبی داشته باشد، این حس در اخلاق و رفتار شما ظاهر خواهدشد. مهم‌ترین عنصر دمنوش، آب میباشد که مهم ترین ماده برای سلامتی پوست به حساب می‌آید. هزاران سال میباشد که عموم دمنوش به کارگیری می نمایند. در‌این مقاله ما با یاری یافته های نو تعدادی خبر نامه دارای اعتبار پزشکی، شما‌را با شایسته ترین دمنوش هایی که منجر پر‌نور کردن پوست و تقویت آن میشوند آشنا میکنیم با ما باشید در سایت بی هوش مجله سرگرمی و تفریحی

 

دمنوش بابونه

برای روشنی پوست خوابیدن بسیار ضروری میباشد، به همین استدلال بابونه مطلوب‌ترین دمنوش برای پوست میباشد. هنگامیکه خوب نمی‌خوابید می توانید اثراتش را در آینه ملاحظه کنید. مصرف دمنوش بابونه می تواند خطوط تیره پایین چشم و خستگی شما‌را برطرف نماید. خصوصیات آرامش بخش دمنوش بابونه برای اشخاص زودرنج نیز مطلوب میباشد. همینطور دربردارنده کوئرسیستین میباشد که بازدارنده از آفتاب سوختگی میگردد.

دمنوش یاس

نه تنها بوی خوبی دارد، بلکه دربردارنده خصوصیات آنتی ویروس و آنتی باکتریال میباشد که به تقویت سیستم ایمنی تن امداد شایانی می‌نماید. با ساخت‌و‌ساز تعادل دربین هورمون‌ها و کاهش ساخت‌و‌ساز چربی می تواند از تولید اگزما و آکنه که با گذر فرصت روی پوست ساخت و ساز می‌گردد خودداری نماید.

بهترین دمنوش ها برای سلامت و زیبایی پوست

بهترین دمنوش ها برای سلامت و زیبایی پوست

 

دمنوش روییبوس (دمنوش سرخ)

 با اسم دمنوش سرخ شناخته میشود و منشا پیدایش آن آفریقا میباشد و برای معالجه امراض پوستی مطلوب میباشد. فلاونید موجود در‌این دمنوش بازدارنده از تشکیل آکنه و اگزما در پوست می گردد. سوپراکسیددیسموتاس موجود در این دمنوش بازدارنده از پیرپوستی می شود.

بهترین دمنوش ها برای سلامت و زیبایی پوست

بهترین دمنوش ها برای سلامت و زیبایی پوست

 

دمنوش سیاه

آنتی اکسیدان‌های موجود در‌این دمنوش بازدارنده از پیری پوستی میشود. بخاطر سطح کافئین بالا سبب تقویت سیستم ایمنی تن می‌گردد که بازدارنده از سرماخوردگی و ویروس‌های مخرب پوست می گردد.

دمنوش قاصدک

قاصدک صرفا یک گیاه برای کاشتن در باغچه نیست. در سالاد بسیار خوشمزه می‌باشند، دمنوش قاصدک خوش‌مزه میباشد و مزایای اکثری برای پوست و اعضای داخلی تن دارااست. دمنوش قاصدک سرشار از آنتی اکسیدان و خصوصیات تقویت سیستم ایمنی تن میباشد که به سلامتی و جوانی پوست امداد می‌نماید. همینطور به هاضمه امداد می‌نماید و هاضمه نیز روی پوست تاثیر دارااست.

دمنوش زنجبیل

این دمنوش دارنده خاصیتی میباشد که به هاضمه و پوست شما امداد می‌نماید. مشاهده‌گردیده که هنگامیکه هاضمه مبتلا خلل می‌شود، پوست آسیب می‌بیند. این دمنوش همینطور بازدارنده از آنفو لانزا می شود، آنفو لانزا می تواند روی سیستم ایمنی تن و وضعیت پوست تاثیرگذار باشد.

بهترین دمنوش ها برای سلامت و زیبایی پوست

بهترین دمنوش ها برای سلامت و زیبایی پوست

 

دمنوش نعنا

این دمنوش برای ناراحتی معده مطلوب میباشد. منتول موجود در این دمنوش برای اشخاصی که پوست چرب دارا هستند بسیار مطلوب میباشد چون ساخت‌و‌ساز چربی را کاهش میدهد. بازدارنده از مرگ سلول‌های پوست می‌گردد و پوست را پر‌نور نگه میدارد. حتی‌در بعضا اشخاص سطح استروژن را بالا می برد که می تواند بازدارنده از تولید آکنه و مشکلات هورمونی بشود.

دمنوش سبز

برای اشخاصی که زیاد در معرض فروغ خورشید می‌باشند مطلوب میباشد. در حالتی که زیاد در معرض فروغ خورشید میباشید خطر سرطان پوست و پیرپوستی شما‌را ارعاب می‌نماید. دمنوش سبز دارنده خصوصیاتی میباشد که قادر است از تولید چین و چروک در پوست پرهیز نماید. دمنوش سبز از آسیب دیدن سلول‌های پوستی پرهیز می‌نماید.

بهترین دمنوش ها برای سلامت و زیبایی پوست

بهترین دمنوش ها برای سلامت و زیبایی پوست

 

دمنوش سپید

دمنوش سپید بیشتر از دمنوش سبز آنتی اکسیدان دارااست و بیشترین محتویات کاتچین را داراست. خصوصیات آنتی باکتریال آن برای معالجه امرض پوستی مطلوب میباشد. تن ما دربردارنده آنزیم MMA میباشد که با ارتقاء سن رشدش بیشتر می شود. دمنوش سپید با کاهش کلاژن و الاستین بازدارنده از رویش این آنزیم میشود و به سلامت پوست امداد می‌نماید.

دمنوش اولانگ (چینی)

مزه این دمنوش بی‌نظیر میباشد، خاصیت دمنوش سبز و دمنوش سیاه را هم‌زمان داراست و برای سلامتی بسیار موثر میباشد. می تواند رنگ پوست را بهبود ببخشد، نقاط تیره پوست را کم کند و برای دوری از آسیب‌های ناشی از خورشید و دود مطلوب میباشد.

بهترین دمنوش ها برای سلامت و زیبایی پوست

بهترین دمنوش ها برای سلامت و زیبایی پوست

 

دمنوش کامبوچا

این دمنوش از مخمر دمنوش سیاه حاصل می شود، برای سلامت پوست اثرگذار میباشد. دربردارنده پروبیوتیک و آنتی‌اکسیدان‌ها میباشد. برای حذف چین و چروک و نرمی پوست بسیار مطلوب میباشد. برای جمع‌شدگی (افتاده نشدن پوست) و معالجه آفتاب سوختگی مطلوب میباشد.

دمنوش ماچا

در ژاپن مصرف می شود، این دمنوش سبز روشن سرشار از مواد مفید میباشد و برای مسمومیت‌های پوستی مطلوب میباشد. دربردارنده آنتی اکسیدان، آنتی بیوتیک طبیعی، کلروفیل و کاتچین میباشد که برای نبرد با عفونت‌های باکتریال ایده‌آل میباشد. از پودر ماچا در ماسک صورت، کرم‌ها و لوسیون‌ها به کارگیری می گردد.

5/5 - (33 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *