بهترین ایده های بافتنی برای ولنتاین
ایده بافتنی برای ولنتاین

ایده بافتنی برای ولنتاین | بیهوش ✔️ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

ایده بافتنی برای ولنتاین : ما اینترنت را جست‌وجو کرده‌ایم و بهترین ایده های بافتنی روز ولنتاین را از وبلاگ‌نویس‌ها جمع‌آوری کرده‌ایم که برای روز ولنتاین در ۱۴ فوریه مناسب هستند. بنابراین چه در حال ساختن هدایای بافتنی برای روز ولنتاین برای شریک زندگی خود باشید، یا فقط علاقه جزئی به قلب داشته باشید، امیدواریم این ایده های بافتنی ولنتاین را دوست داشته باشید و شریک زندگی خود را با آنها سورپرایز کنید. با ما همراه باشید در سایت سرگرمی و آموزشی بیهوش

۱- بافتنی قلب ساده

بیایید با ساده ترین ایده های روز ولنتاین شروع کنیم یک قلب بافتنی ساده! درست کردن این قلب بسیار راحت است و حتی کسانی که نسبتاً در بافتنی تازه کار هستند، می توانند آن را بسازند . چیزی که ما بیشتر از همه دوست داریم این است که می‌توانید هر طور که می‌خواهید خلاقانه از آن استفاده کنید می توانید به جلوی کارت ولنتاین بچسبانید، یک سنجاق قفلی در پشت برای یک سنجاق سینه ببندید یا برای تزئین از آنها استفاده کنید.

ایده بافتنی برای ولنتاین

۲- بافتنی قلب آمیگورومی

این بافتنی قلب آمیگورومی بسیار سریع آماده می شود و نه تنها یک هدیه زیبا است، بلکه یک پروژه بافتنی سرگرم کننده و جذاب است و برای تزئین رویه کیک عالی به نظر می رسد.

ایده بافتنی برای ولنتاین

 

۳- بافتنی روکش لیوان

هیچ چیز بهتر از نشستن روی مبل با یک نوشیدنی داغ و شخص مورد علاقه تان نیست، و این روکش لیوان زیبا یک هدیه شگفت انگیز بافتنی برای روز ولنتاین خواهد بود که با قهوه صبح به او هدیه دهید!

ایده بافتنی برای ولنتاین

۴- بافتنی قلب کاوائی

اگر طرف مقابل شما به چیزهای فانتزی علاقه دارد، پس فقط برای او یک قلب ساده درست نکنید برای او قلبی با چهره ای خندان شایان ستایش ببافید! این بافتنی یک کاردستی سریع و سرگرم کننده است حتی اگر تجربه زیادی در مورد آن ندارید.

ایده بافتنی برای ولنتاین

ایده بافتنی برای ولنتاین

 

۵- بافتنی آویز قلب

چه بخواهید دیوار خود را برای روز ولنتاین تزئین کنید، یا فقط می خواهید چند روش مختلف برای بافتن قلب یاد بگیرید، پس این آویز قلبی بافتنی به کارتان می آید.

ایده بافتنی برای ولنتاین

۶- بافتنی کیف قلبی

اگر قبلاً یک هدیه عالی برای ولنتاین را در ذهن دارید، اما می خواهید یک هدیه بافتنی اضافی برای روز ولنتاین تهیه کنید، پس این کیف هدیه بافتنی روز ولنتاین را دوست خواهید داشت.

ایده بافتنی برای ولنتاین

ایده بافتنی برای ولنتاین

 

۷- رومیزی بافتنی ولنتاین

برای روز ولنتاین یک غذای عاشقانه خاص برنامه ریزی می کنید؟ یکی از راه‌هایی که می‌توانید آن را واقعاً خاص کنید (و شریک زندگی خود را با مهارت‌های بافتنی خود شگفت‌زده کنید) این است که این رومیزی بافتنی زیبا را هم درست کنید!

ایده بافتنی برای ولنتاین

۸- بافتنی سنجاق سینه قلبی

این سنجاق سینه زیبا یکی از ایده های بافتنی جذاب برای ولنتاین است! حروف روی بنر نمدی گلدوزی شده است، بنابراین به راحتی می توان آن را با پیام خود سفارشی کرد!

ایده بافتنی برای ولنتاین

ایده بافتنی برای ولنتاین

 

۹- بافتنی روکش کیسه آب گرم

این قلب های متقاطع دوست داشتنی، این روکش کیسه آب گرم را به عنوان هدیه بافتنی مناسب برای روز ولنتاین پوشش می دهد تا عزیزان شما را دنج و گرم نگه دارد!

ایده بافتنی برای ولنتاین

۱۰- کوسن قلب

آیا به دنبال یک ایده بافتنی زیبا برای ولنتاین هستید که برای راحتی شب های فرد مورد علاقه شما مناسب باشد؟ این ایده روشی فوق العاده برای نشان دادن عشق شما و همچنین برای افزودن عاشقانه ها به خانه شما است.

ایده بافتنی برای ولنتاین

5/5 - (16 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *