آموزش دوخت سریع خرس عروسکی زیبا
آموزش دوخت سریع خرس عروسکی

آموزش دوخت سریع خرس عروسکی زیبا | بیهوش ✔️ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

آموزش دوخت سریع خرس عروسکی : یک خرس عروسکی نرم کوچک یک هدیه عالی برای کودکان است. با در نظر گرفتن این موضوع، من این الگوی خرس عروسکی رایگان را آماده کرده ام که دوخت آن فوق العاده آسان و سریع است و برای نگه داشتن و در آغوش گرفتن دست های کودک بسیار مناسب است. ظاهراً فقط من طرفدار خرس عروسکی نیستم زیرا خرس های عروسکی یکی از محبوب ترین هدایایی هستند که نه تنها برای کودکان بلکه اغلب به بزرگسالان نیز برای نشان دادن عشق و علاقه، تبریک یا همدردی داده می شود. یک خرس عروسکی نرم دست ساز یک هدیه عالی برای تولد نوزاد است و این یکی را می توان خیلی سریع انجام داد. بنابراین، اجازه دهید یکی را بسازیم. با ما همراه باشید در مجله سرگرمی و آموزشی بیهوش

لوازم مورد نیاز

پارچه تدی به رنگ روشن
نمد در رنگ صورتی روشن و تیره
نخ گلدوزی مشکی، صورتی روشن و تیره
الیاف برای پر کردن بدنه

اندازه خرس عروسکی

۶ در ۸ اینچ
۱۵ سانتی متر * ۲۰ سانتی متر

مراحل دوخت خرس عروسکی

مرحله ۱

الگوی خیاطی خرس عروسکی خود را دریافت کنید. (Baby-Teddy-Bear-free-pattern-for-easy-sewing-2020-2) آن را در اندازه کامل روی کاغذ A4 چاپ کنید:

هنوز قطعات را نبرید. از آنجایی که دوخت پارچه تدی ممکن است چالش برانگیز باشد، من از یک ترفند کوچک استفاده کردم. دو مربع از پارچه تدی برش بزنید، فقط کمی بزرگتر از خرس عروسکی، و آنها را سمت راست کنار هم قرار دهید. کاغذ را با الگوی چاپ شده در بالا قرار دهید و همه چیز را مانند تصویر به هم سنجاق کنید.

آموزش دوخت سریع خرس عروسکی

آموزش دوخت سریع خرس عروسکی

 

مرحله ۲

خرس عروسکی را طبق خط الگو روی کاغذ به هم بدوزید. همانطور که روی الگو مشخص شده است، باز کنید.

آموزش دوخت سریع خرس عروسکی

مرحله ۳

کاغذ را با الگو بردارید. اگر به اندازه کافی دقیق باشید، در نهایت با یک الگوی برش مواجه خواهید شد که می توانید برای پروژه های دیگر استفاده کنید.

آموزش دوخت سریع خرس عروسکی

آموزش دوخت سریع خرس عروسکی

 

مرحله ۴

خرس عروسکی را از پارچه تدی جدا کنید به طوری که تقریباً ۰٫۵ سانتی متر از خط دوخت فاصله بگیرید، ۰٫۵ سانتی متر اضافی در اطراف دهانه قرار دهید، که باعث می شود بعداً دهانه را ببندید. برش های کوچکی را در جایی که روی تصویر زیر مشخص شده است تا درز ایجاد کنید، فقط مراقب باشید که آن را برش ندهید.

آموزش دوخت سریع خرس عروسکی

مرحله ۵

خرس را از طریق دهانه به اطراف بچرخانید و آن را با الیاف پر کنید. دهانه را با استفاده از کوک نردبانی ببندید.

آموزش دوخت سریع خرس عروسکی

آموزش دوخت سریع خرس عروسکی

 

مرحله ۶

از یک خودکار برای ترسیم موقعیت چشم، بینی و دهان استفاده کنید و سپس آنها را بدوزید. همیشه با ضربه زدن سوزن از طرف دیگر سر به سمت جلو شروع کنید تا انتهای نخ در داخل سر پنهان شود. سپس در همان نقطه سه کوک کوچک بزنید تا نخ ثابت شود و سپس چشم یا بینی را روی این سه کوک بدوزید تا در انتها دیده نشوند. پس از اتمام کار گلدوزی، انتهای آن را زیر گلدوزی پنهان کنید و پشت سر بگذارید. در مورد قلب و گونه ها هم همینطور.

آموزش دوخت سریع خرس عروسکی

آموزش دوخت سریع خرس عروسکی

آموزش دوخت سریع خرس عروسکی

 

 

5/5 - (11 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *