آموزش ساخت کوسن طلاکوب

آموزش ساخت کوسن طلاکوب | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی و کسب و کار

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

آموزش ساخت کوسن طلاکوب : امروز من یک روش جالب برای استفاده از چسب تفنگی و مقداری رنگ طلایی زیبا برای ساخت کوسن های شخصی را به شما آموزش می دهم. این ایده  بسیار منحصر به فرد و آسان است! بگذارید نحوه انجام آن را به شما نشان دهم با ما همراه باشید در سایت بی هوش بخش آموزش کارهای هنری جدید

وسایل موردنیاز:

پارچه بوم طبیعی
نوار نقاشی
قلم پارچه ای
چسب حرارتی تفنگی
چسب داغ پارچه ای
رنگ اکریلیک طلایی
فوم
قلم مو
لوازم اولیه خیاطی

سه پانل پارچه ای ببرید سپس قطعات پانل پشتی را کنار بگذارید. قطعه جلویی (قطعه مربع) را روی سطح محافظت شده صاف بگذارید. با نوار نقاشی یک حاشیه مربع شکل در وسط قطعه ایجاد کنید.

آموزش ساخت کوسن طلاکوب

آموزش ساخت کوسن طلاکوب

 

با استفاده از نشانگر پارچه ای یک کلمه را با دست بنویسید. کلمه “give” کلمه سال من بوده است ، بنابراین من ایده استفاده از آن را برای این پروژه دوست داشتم. این بسیار زیبا است که این یک پروژه دست ساز است که به شما امکان می دهد یک آیتم دکوراسیون منزل را با دست خط شخصی خود شخصی سازی کنید!

آموزش ساخت کوسن طلاکوب

آموزش ساخت کوسن طلاکوب

 

هنگامی که از کلمات و طراحی کلی راضی هستید ، از چسب حرارتی داغ برای ردیابی طرح کلی استفاده کنید. در ابتدا این می تواند کمی سخت باشد ، بنابراین من توصیه می کنم قبل از رفتن به طرح نهایی روی پارچه دیگری با چند حرف تمرین کنید. استفاده از میله های چسب حرارتی پارچه ای برای این پروژه بسیار مهم است تا اطمینان حاصل شود که طرح به طور دائمی بر روی پارچه چسبانده شده است.

اگر برخی از حروف شما با مرز ضبط شده همپوشانی دارد ، نگران نباشید. این در واقع باعث می شود که پروژه تمام شده حتی بهتر به نظر برسد!

وقتی چسب زده شد ، حدود ۳۰ دقیقه پروژه را کنار بگذارید تا چسب کاملاً خشک شود و کاملاً خنک شود.

آموزش ساخت کوسن طلاکوب

آموزش ساخت کوسن طلاکوب

 

اکنون زمان آن فرا رسیده است که این پروژه واقعاً با رنگ ساخته شود!
رنگهای چند سطحی اکریلیک واقعاً برخی از متنوع ترین رنگهایی هستند که تاکنون استفاده کرده ام. آیا می دانید این رنگ را می توان روی شیشه ، چوب ، فلز ، بوم ، کاغذ ، پلاستیک و پارچه استفاده کرد؟

برای پروژه کوسن خود ، ترجیح دادم از فرمول فلزی رنگ چند سطحی استفاده کنم. درخشان بودن آن بسیار زیباست و از آنجا که به سطوح مختلفی می چسبد ، برای پوشاندن کلمات چسب داغ و همچنین پارچه بسیار مناسب است.

آموزش ساخت کوسن طلاکوب

آموزش ساخت کوسن طلاکوب

 

برای استفاده از رنگ ، یک اسفنج کف را به رنگ آغشته کنید و سپس رنگ را روی حرکات بالا و پایین روی طرح بمالید ، واقعاً بر روی وارد کردن رنگ کافی به تمام گوشه ها و حفره های عبارت ، و نقاشی روی چسب داغ تمرکز کنید. طراحی کنید و کار کنید. دو لایه رنگ بزنید ، اجازه دهید رنگ به مدت ۱۵ دقیقه بین لایه ها خشک شود.

آموزش ساخت کوسن طلاکوب

آموزش ساخت کوسن طلاکوب

 

وقتی رنگ به طور مساوی روی زمینه پارچه قرار گرفت ، با استفاده از قلم مو ۲-۳ لایه رنگ را روی کلمه تزئینات بزنید ، تا زمانی که همه چیز با یک رنگ خوب و یکدست پوشانده شود. پروژه را کنار بگذارید تا کاملاً خشک شود ، حدود ۱ ساعت.

آموزش ساخت کوسن طلاکوب

آموزش ساخت کوسن طلاکوب

 

اکنون ، با دقت نوار نقاشی را بردارید ، و اطمینان حاصل کنید که به آرامی در اطراف هر قسمت از حروف که روی نوار قرار دارد ، کار کنید. از یک چسب کوچک گرم برای محکم کردن قسمتهای همپوشانی پارچه استفاده کنید. روکش را به داخل بالشت خود بکشید.

روش های جالب بسیاری وجود دارد که می توانید این پروژه را تغییر دهید! از کلمه مورد علاقه خود مانند من در اینجا استفاده کنید ، یا آن را با مونوگرام ، نام یا حتی یک عکس دست دوز شخصی سازی کنید.

آموزش ساخت کوسن طلاکوب

4.9/5 - (31 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *