۱۲ ایده عاشقانه برای روز ولنتاین در رابطه از راه دور
۱۲ ایده عاشقانه برای روز ولنتاین

۱۲ ایده عاشقانه برای روز ولنتاین | بیهوش ✔️ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی

زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

۱۲ ایده عاشقانه برای روز ولنتاین در رابطه از راه دور : عشق از قوی ترین احساسات انسانی است که حتی فاصله ی فیزیکی نیز نمی تواند بر آن غلبه کند. اگر با عشقتان رابطه از راه دور دارید یا به هر دلیلی روز ولنتاین کنار یکدیگر نیستید، ناراحت نباشید. ما ۱۲ ایده عاشقانه را برایتان آورده ایم تا با الهام گرفتن از آن ها، بهترین روز ولنتاین را برای عشقتان رقم بزنید.

۱۲ ایده عاشقانه برای روز ولنتاین

روز ولنتاین در سراسر دنیا روزی عاشقانه برای تمام زوج هاست. افراد این روز را در کنار هم به شادی می گذرانند و با سورپرایز کردن یکدیگر، عشق خود را اثبات می کنند؛ اما اگر از عشقتان در این روز دور هستید ناراحت نباشید. برای جشن گرفتن و سورپرایز کردن همسرتان در روز ولنتاین لازم نیست که بطور فیزیکی در کنار او باشید. بیهوش به شما راه هایی را یاد می دهد که شیرین ترین روز را با عشقتان بگذرانید، حتی اگر کیلومترها از شما دور باشد!

۱۲ ایده عاشقانه برای روز ولنتاین

۱۲ ایده عاشقانه برای روز ولنتاین

۱- برای او مجموعه ای از آهنگ های عاشقانه و مورد علاقه تان را بفرستید

تمام آهنگ های عاشقانه ای که او را به یاد شما می اندازند، یا حرف خاصی برای گفتن دارند را در روز ولنتاین برای او بفرستید. یادتان باشد در مجموعه آهنگ ها، موزیکی را که برای اولین بار با هم بودنتان پخش کردید را هم قرار دهید. مطمئن باشید که مجموعه ای از آهنگ های عاشقانه هدیه ای جذاب و دوست داشتنی برای عشقتان در روز ولنتاین است. یادتان باشد که برای فایل رمز گذاشته تا بین خودتان خصوصی بماند. بیهوش به شما پیشنهاد می کند که رمز فایل یک جمله کوتاه محبت آمیز به عشقتان باشد! مثل: “دوستت دارم.”

۲- قراری آنلاین در روز ولنتاین داشته باشید

هرچند که عشق از قوی ترین حس های انسانی است که حتی فواصل دور نمی تواند آن را کمرنگ کند، اما چه بهتر که برای جشن گرفتن روز ولنتاین بتوانید عشقتان را هر چند از راه دور ببینید! و به لطف تکنولوژی این کار قابل انجام است. پس از قبل برای این قرار برنامه ریزی کرده و به او اطلاع دهید. خوردن شام روز ولنتاین رو به روی یکدیگر کاری جذاب می تواند باشد!

۱۲ ایده عاشقانه برای روز ولنتاین

۳- در روز ولنتاین، غذای مورد علاقه اش را برایش سفارش دهید

حتی اگر آشپز خوبی هم نباشید، این ایده برای جشن گرفتن روز ولنتاین شما عالی است! برای عشقتان وقتی در شهر دیگری است، غذای مورد علاقه اش را سفارش دهید تا به دست او برسد. می توانید همزمان با اینکه غذا را دریافت می کند، پیامی عاشقانه بفرستید تا سورپرایز شود!

۴- عکس های دو نفره تان را جمع کرده و برایش بفرستید

عکس ها حرف زیادی برای گفتن دارند و می توانند تمام خاطرات شیرین گذشته را برای هر دوی شما زنده کنند. حتی می توانید عکس هایتان را از اولین روز آشنایی کنار هم جمع کرده و با قرار دادن صدای خودتان یا آهنگی عاشقانه روی آن، کلیپی رمانتیک برای روز ولنتاین بسازید. با انجام این کارها روز ولنتاین حتی در رابطه از راه دور هم عاشقانه و جذاب است.

۱۲ ایده عاشقانه برای روز ولنتاین

۱۲ ایده عاشقانه برای روز ولنتاین

۵- گزارش روزانه، هفتگی یا ماهانه تان را برای او بنویسید

اگر مدت زیادی قرار است که از هم دور باشید، می توانید در یک دفترچه گزارش روزانه تان را بنویسید و در روز ولنتاین برایش پست کنید. اینکه هر روز به کجا می رفتید، چقدر به او فکر می کردید، چه چیزهایی او را به یاد شما می انداخت و خلاصه تمام وقایع خصوصی و عاشقانه تان را با همسرتان در میان بگذارید. این دفترچه نه تنها هدیه ای فوق العاده ارزشمند برای روز ولنتاین به شریکتان است، بلکه باعث می شود از نظر قلبی نیز به یکدیگر نزدیکتر شوید.

۶- در روز ولنتاین، به تماشای فیلم بروید

بله حتی اگر رابطه از راه دور با عشقتان داشته باشید، فیلم دیدن با هم در روز ولنتاین امکان پذیر است. از روزهای قبل با هم قرار بگذارید که در ساعتی مشخص به دیدن یک فیلم رمانتیک بروید. بعد از اینکه به خانه برگشتید می توانید با هم تماس تصویری برقرار کرده و در مورد فیلم و روز ولنتاین با یکدیگر صحبت کرده و لحظات عاشقانه ای را بگذرانید. این کار مثل این است که انگار واقعا در کنار هم فیلمی جذاب دیده اید!

۱۲ ایده عاشقانه برای روز ولنتاین

۷- ویدئویی عاشقانه برایش بفرستید

این ویدئو عاشقانه می تواند خواندن متن یا آهنگی رمانتیک و یا حتی رقص باشد. هر چند که شما در روز ولنتاین به لحاظ فیزیکی از هم دور باشید، اما دیدن شما توسط شریکتان، باعث می شود قلب هایتان به هم نزدیکتر شده و احساسی فوق العاده داشته باشید. اگر می خواهید متنی رمانتیک برای او بخوانید، پیشنهاد بیهوش به شما این است که خودتان متنی عاشقانه درباره ی رابطه تان بنویسید تا احساس نزدیکی و عشقتان بیشتر شود.

۸- برای او یک کاردستی یا کارت پستال دست ساز مخصوص روز ولنتاین بفرستید

این کاردستی لازم نیست که حتما چیزی گران قیمت باشد. چیزی مثل درست کردن آلبوم یا قاب عکس و کارت پستالی عاشقانه برای تبریک روز ولنتاین به عشقتان عالی است. سعی کنید خلاقیت داشته باشید و چیزی بسازید که او را به یاد شما و عشقتان می اندازد، تا بداند که چقدر برایتان ارزشمند است.

۹- نامه های عاشقانه بنویسید و برایش ایمیل کنید

وقتی که تنها راه ارتباط بین شما دو نفر از طریق تلفن یا کامپیوتر است، شاید کاری خاص انجام دادن برای روز ولنتاین کمی سخت به نظر برسد. اما بیهوش ایده جذابی برایتان دارد. از یک هفته یا چند روز قبل از روز ولنتاین، نامه هایی عاشقانه برایش ایمیل کنید. حتی می توانید نامه ها را روی عکس های دو نفره تان نوشته و از عشقتان در روز ولنتاین به او بگویید. این کار به همسرتان یادآوری می کند که هر چند رابطه از راه دور دارید، اما همواره عشق او در دل شما زنده می ماند!

۱۲ ایده عاشقانه برای روز ولنتاین

۱۲ ایده عاشقانه برای روز ولنتاین

 

۱۰- برای او در روز ولنتاین جعبه ای از چیزهای مورد علاقه اش پست کنید

همسرتان از کتاب خواندن لذت می برد؟ معتاد بازی های پلی استیشن که نیست؟! شاید هم عاشق شکلات باشد. به عشقتان فکر کنید و ببینید چه چیزهایی او را در روز ولنتاین واقعا خوشحال می کند. مطمئن باشید که او با دیدن محتویات جعبه از خوشحالی بال در می آورد و می گوید که شما بهترین همسر دنیایید! این ایده عاشقانه یکی از بهترین روش ها برای جشن گرفتن روز ولنتاین است.

۱۱- برنامه ای برای سفر و دیدن او بریزید

چه چیزی بهتر از این که وقتی قرار نیست یکدیگر را در روز ولنتاین ببینید، ناگهان ظاهر شوید و سورپرایز! حتی اگر راهتان دور هم باشد، مطمئن باشید جشن گرفتن روز ولنتاین در کنار یکدیگر ارزش هزینه برای بلیط هواپیما را دارد. با انجام این کار به عشقتان ثابت می کنید که چقدر برایتان اهمیت دارد و البته روز ولنتاین را به بهترین شکل ممکن در کنار یکدیگر می گذرانید.

۱۲ ایده عاشقانه برای روز ولنتاین

۱۲- ایده عاشقانه حتی بهتر از ایده قبلی!

برنامه ای بریزید تا در مکانی یکدیگر را ببینید. می توانید بلیطی تهیه کرده و روز قبل با پست برای او بفرستید و از او دعوت کنید که روز ولنتاین را در کنار هم بگذرانید. مطمئن باشید عشقتان آنقدر سورپرایز خواهد شد، که تا آخر عمر این خاطره را به یاد خواهد داشت.

5/5 - (33 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *