هنرهای دستی درآمدزای خانگی

هنرهای دستی درآمدزای خانگی | بیهوش ✅ سایت سرگرمی و تفریحی❤️

زمان مطالعه این مطلب: 9 دقیقه

هنرهای دستی درآمدزای خانگی : شاید شما نیز جزو آن مجموعه از اشخاصی باشید که مدتی در حیطهی هنرهای دستی سرگرم به کار بوده باشید و همواره به اندیشه فعال‌ساز‌ی یک کسب فعالیت دراین باره بوده‌اید.هنر‌های دستی خانگی علاوه بر کسب درآمد قادرند تا نیاز‌های روزانه شما‌را نیز برطرف نمایند. هنر‌های دستی خانگی موجب پرورش و رشد استعدادهای هنری شما و حتی فرزندانتان خواهند شد.

از طرفی بخش اعظمی از کسب وکارها نیز در این حوزه غالب بوده و شغل های دستی پرفروش متعددی را ارائه کرده‌اند.

در این نوشته ی علمی قصد داریم شمارا بیشتر با گونه های هنرهای دستی خانگی، خصوصاً هنرهای خانگی درآمدزا و اشکال شغل های هنری پرفروش آشنا کنیم تا در حالتی که وقتی به عمل در موضوع اندیشه می‌کردید، بتوانید اینک به طور جدی‌تری اذهان خویش را پیگیری فرمایید.

۵ نوع مهم هنرهای دستی خانگی

در این نوشته ی علمی قصد داریم تا در قالب شناخت با گونه های هنرهای دستی خانگی، اشکال هنرهای خانگی درآمدزا،گونه های هنرهای خانگی پردرآمد و شیوه‌ی فروش هنر خانگی را مختصراً توضیح دهیم تا به کنم هم قدم اولیه را برای راه‌‌اندازی یک تجارت پرسود خانگی برداریم. با ما یاور باشید در سایت بی هوش مجله سرگرمی

شغل های هنری پرفروش

1) پارچه و منسوجات: معمولی البته دلنشین

یک کدام از گونه های هنرهای خانگی درآمدزا، خلق اثر های هنری توسط‌ پارچه می باشد. در‌این نوع به غیر از پارچه از اشکال کاموا، نخ و تکه‌‌های پارچه به کار گیری می گردد. بافندگی و خیاطی مبنا‌ی اساسی در‌این هنر می باشد.

بخش اعظمی از شغل های هنری ایجاد گردیده در این گروه می توانند در چینش، مد و زیبایی آیتم به کارگیری قرار بگیرند.

این هنر خانگی علاوه بر کسب درآمد، این گنجایش را نیز دارد که بتواند جزو گونه های هنرهای خانگی پردرآمد نیز قرار بگیرد.

به طور تقریبًاستعمال از پارچه پای ثابت این هنر دستی میباشد. برخی از اشخاص به واسطه ذوق از تکه دوزی نیز به کار گیری می‌نمایند که شغل های هنری بسیار زیبایی خلق می‌نمایند.

یک دیگر از تمایل‌های پر بازدید این مدل هنری، رنگرزی بر روی پارچه هست که امروزه در کنار گونه های هنر‌های خانگی پردرآمد قرار گرفته میباشد. در کشور ایران رنگرزی سابقه‌ی بسیار وقت گیر و درخشانی را به خویش تخصیص داده‌میباشد.

صباغی اسم دیرین رنگرزی میباشد و به جهت صنعت فرش در این شغل در برخی نقاط مرزو بوم بسیار پرطرفدار بوده‌است .

هنرهای دستی درآمدزای خانگی

هنرهای دستی درآمدزای خانگی

 

هنرهای خانگی پارچه ای

یکی دیگر از گرایشات پرطرفدار این هنر خانگی بافندگی میباشد. بافندگی بین بانوان اهل ایران دوست داران اکثری داشته است که امروزه به جهت بسط معاش ماشینی ازشدت آن کاهش یافته‌میباشد.

در پیشین بافندگی جزو یکی شایسته ترین اشکال هنرهای خانگی در‌آمدزا به حساب می‌آمد. اکثری از بانوان با استعمال از این هنر خانگی کارکشته بودند تا هزینه‌های مرتبط با معاش یک و یا این که یک سری خانواده را پرداخت نمایند.

این گسترش بیشتر مشتمل بر حال کسانی بود که از سطح مهارت نسبتاً خوب و ارتباط ها وسیع برخوردار بودند.

این هنر برای این اشخاص یک کدام از هنرهای خانگی پردرآمد به حساب می‌آمد.

2) هنرهای دستی کاغذی: نسبتاً ارزان البته باارزش

همانگونه که از اسم این نوع از اثرها هنری استنباط میشود، کاغذ نقش مهم را اعمال می‌نماید. به طور تقریبً تمامی‌ی ما در کودکی بوسیله‌ی برگه کاردستی‌ها بخش اعظمی را خلق کرده‌ایم.

از خلق یک گل لاله گرفته تا یک موشک سریع‌السیر. در اکثری از آلبوم‌های هنری در اقصی نقاط دنیا، هنرهای دستی کاغذی بسیار به چشم می خورند.

کالاهای ساخت و ساز گردیده بوسیله کاغذ معمولاً جزو شغل های هنری پرفروش محسوب میگردند که به واسطه‌ی همین فروش، این هنر جزو اشکال هنرهای خانگی پردرآمد قرار گرفته میباشد.

پاپیه ماشه یک کدام از تمایل‌های اصلی و پرطرفدار هنرهای دستی کاغذی به حساب ‌می آید. در پاپیه ماشه با به کار گیری از خمیر کاغذ شغل های هنری بسیار نفیسی خلق میگردد.

هنرهای دستی درآمدزای خانگی

هنرهای دستی درآمدزای خانگی

اکثری از هنرمندان بر این عقیده‌اند که خواستگاه پاپیه ماشه کشور‌ایران است.

برخی دیگر فرانسه را تحت عنوان خواستگاه این هنر میدانند. پاپیه ماشه در حال حاضر مهمان بخش اعظمی از منزل‌ها به حساب می آید.

اکثری از هنرمندان تابع مکتب پست مدرنیسم با به کارگیری از پاپیه ماشه معانی و مفاهیم اکثری را منتقل کرده‌ و دست به خلق اثرها هنری بسیاری زده‌اند.

اینک پاپیه ماشه جزو یک کدام از اشکال شغل های هنری پردرآمد به حساب میآید.

از طرفی به جهت به کار گیری از کاغذ باطله تحت عنوان ماده اساسی و مبنا در ایجاد کرد اثر ها هنری، استقبال مردمی پاپیه ماشه را در جایگاه شغل های هنری پرفروش قرار داده میباشد.

هنرهای دستی درآمدزای خانگی

خوشنویسی نیز همچون پاپیه ماشه از هنرهای خانگی پردرآمد محسوب می‌شود. خوشنویسی در جمهوری اسلامی ایران برای مثال هنرهای کهن و با اصالت است.

مجموعاَ خوشنویسی در دو مدل نویسندگی بوسیله‌ی مداد و چاپ وجود دارد.

در نوع اولیه که معمولاً در خود آثار نفیسی را جای داده‌میباشد بسیار مورد اعتنا هست. ولی ناگفته نماند با اعتنا به پیشرفت صنعت چاپ، هنر خوشنویسی نیز جزو هنرهای پردرآمد به حساب می آید.

در صورتیکه که از بضاعت‌های موردنیاز به خواسته خلق اثر دراین مورد برخوردارید، حتی تحت عنوان سرگرمی و یا این که استعمال در منزل خویش خوشنویسی را آزمون نمایید.

بخش اعظمی از اثرها خوشنویسی جزو شغل های هنری پرفروش به حساب میایند و اشخاص نسبت به خریداری آن‌ها عشق و علاقه‌ی بسیار از خویش نشان می دهند.

هنرهای دستی درآمدزای خانگی

هنرهای دستی درآمدزای خانگی

هنرهای خانگی پر فروش

کارهای کاغذی یکی از دیگر از تمایل‌های دوستداشتنی در هنرهای دستی کاغذی هست. با‌یقین بارها وبارها ازدیدن شغل های هنری با کاغذ لذت برده‌اید. اوریگامی یک کدام از اشکال شغل های کاغذی پرمخاطب هست.

اوریگامی در اشکال دو بعدی و سه بعدی به وسیله هنرمندان این حوزه خلق می‌گردد. فعلا بازار فروش گونه های اوریگامی بسیار داغ بوده و توانسته هنرهای دستی کاغذی را جزو هنرهای خانگی درآمدزا قرار دهد.

در شرایطی که که بضاعت و توان تشخیص الگوی بالایی دارید اوریگامی می تواند تحت عنوان یک کدام از گونه های هنرهای خانگی پردرآمد در خدمت شما باشد.

اوریگامی

هنرهای دستی درآمدزای خانگی

3) هنرهای دستی تزیینی: ضرافت در عین زیبایی

هنرهای دستی خانگی دکوری دارنده تمایل‌های متعددی است. فعالیت بروی فلزات، عمل برروی چوب و شیشه، پرداخت اشکال جواهرات، طراحی سطح ها و دیوار‌ها تمامی در این مجموعه قرار می گیرند. تشکیل داد اشکال اثاثیه بازی نیز یکی‌از تمایل‌های پرطرفدار و دوستداشتنی این مدل هنری هست.

ساخت گونه های اسباب و اثاث بازی به تنهایی توانسته میباشد یک کدام از گونه های هنرهای خانگی درآمدزا به حساب بیاید.

عروسک سازی می تواند با علت‌های مختلفی ایفا بگیرد. ساخت گونه های عروسک‌های بومی و محلی یکی‌از آنهاست.

در مملکت ما این هنر به دید یک هنر دستی تازه در لحاظ گرفته میشود. عروسک سازی به نوبه‌ی خویش می تواند او‌لین قدم در مسیر فعال‌سازی یک بیزنس خانگی غالب باشد.

هنرهای دستی درآمدزای خانگی

 

هنرهای دستی دکوری

ساخت گونه های گل‌های تصنعی به عمراه تزئین سبد گل نیز بین بانوان، خصوصاً بانوان اهل ایران از رده ویژه‌ای برخوردار است. اکنون گونه های مختلفی از گل‌های تصنعی و مصنوعی برای ساختن وجود دارد.

تزئین سبد گل نیز خویش به تنهایی قادر است عنوان یک کدام از تمایل‌های این نوع از هنرهای دستی دکوری باشد.

سبدهای تزئينی در موارد بخش اعظمی از قبیل اشکال مراسم‌ها خصوصاً مراسم عروسی و نامزدی مورد به کارگیری قرار می گیرد.

اینک وب سایت‌ها و مجلات اکثری، قسمت عمده‌ای از محتوای خویش را به یادگرفتن هنرهای دستی مجانی دراین باره و معرفی اشکال اثر ها هنری دارای ارتباط تخصیص می دهند. بخش اعظمی از وب سایت‌ها فقطً فعالیت فروش هنرهای خانگی را اعمال میدهند.

به همین برهان اکثری از فن‌های موجود دراین باره جزو هنرهای خانگی درآمدزا به حساب میایند.

نکته مهم دیگر دراین مورد این میباشد که لزومی ندارد که فقطً کالایی را به خواسته فروش با یاری این عمل‌های هنری مهیا نمائید.

شما می توانید سرویس ها هنری خویش را در معرض فروش قرار دهید.

از جمله، یکی از دیگر از جنبه‌های دیدنی و کاربردی در هنرهای خانگی دکوری، طراحی و رنگ‌آمیزی دیوارهای داخلی ساختمان میباشد.

رنگ‌آمیزی دیوارهای اتاق خواب و خصوصاً اتاق خواب بچه جزو پرطرفدارترین سرویس ها درخواستی در‌این حوزه می باشد.

هنرهای دستی درآمدزای خانگی

هنرهای دستی درآمدزای خانگی

هنرهای دستی درآمدزا

یکی دیگر از اشکال هنرهای دستی درآمدزا میان هنرهای دکوری، ساخت گونه های مجسمه هست. به کارگیری از گونه های مجسمه در چیدمان منازل به طور تقریبً دوری ناپذیر می باشد.

در طراحی دکورا سیون داخلی کلیه منازل به راحتی می توانید اشکال مختلفی از مجسمه‌ها را در کنار هم ملاحظه کنید.

مجسمه‌ها با اعتنا به توسعه و گسترش مدل‌های هنری، اکنون دارنده تنوع اکثری هم در طرح و صورت و هم در کالا مجسمه میباشند.

4) هنرهای دستی مربوط به پوشاک: هنر در معاش روزانه

این نوع از هنرهای دستی دربرگیرنده ساخت و ساز همگی اجزای موجود در پوشاک ‌میگردد.

مهم ترین اجزای گزینه دقت دراین باره هنری دربرگیرنده کلاه، جواهرات، شال‌ گردن، کالاهای چرمی( کیف، کفش، کمربند، کیف پول،…) و تمامی اسباب پوشاک( گونه های دکمه، گیره، سنجاق و … ) میباشد.

در صورتیکه که‌این موضوع هنری را تحت عنوان یک کدام از هنرهای دستی درآمدزا میبینید و قصد آغاز کار دراین مورد را دارید، خوب میباشد تا نگاهی به مجلات و سایت‌های حوزه مد داشته باشید.

اکثر فعالان حوزه مد به هنرهای دستی خانگی عشق و علاقه خاصی نشان میدهند.

هنرهای دستی درآمدزای خانگی

این عشق و علاقه موجب شده است تا بخش اعظمی از وب سایت مبادرت به جمع‌آوری محتوا در این باره نموده و فراگیری هنرهای دستی مجانی در تارنما خویش قرار دهند.

کالاهای چرمی به شدت مورد استقبال اشخاص قرار میگیرند. این کالاها در حالتی‌که که دست‌ساز باشند، بیشتراز پیش مورد اعتنا واقع میشوند.

در سرزمین ما ساخت و ساز چرم دارای پیشینه‌ی درخشانی است و در صنعت چرم جمهوری اسلامی ایران اساتید گرانقدری را بخود دیده‌است .

به همین برهان عموم ما نیز چرم دست ساخته را نسبت بقیه کالاهای چرم ترجیح می دهند. به همین استدلال صنعت چرم از پیشین جزو یکی‌از هنرهای دستی درآمدزا به حساب می‌آمده‌میباشد.

اما ناگفته نماند با دقت به پیشرفت در حوزه مد کالاهای نو چرمی نیز به فهرست تولیدی هنرمندان این حوزه اضافه گردیده‌است که تحت عنوان یک هنر دستی تازه به آن نگاه می گردد. کیف مدارک و کارت عابر یک کدام از این نوع کالاها محسوب می‌شود.

هنرهای دستی درآمدزای خانگی

هنر دستی نو

5) هنرهای دستی کاربردی: همواره در کنار شما

این نوع از هنرهای دستی بیشتر از ۴ دسته‌ی پیشین تشکیل میگردد. هر کدام از کالاهای موجود در طبقات پیشین، در شرایطی‌که به خواسته به کارگیری روزانه مورد به کار گیری قرار بگیرند، جرو این تیم از کالاهای هنری قرار خواهند گرفت.

اکثری از کالاهای هنری موجود در این طبقه تحت عنوان ابزار پذیرایی در اکثر رستوران‌ها و کافه‌ها مورد استعمال قرار می گیرند.به همین استدلال اکثر صنایع دستی کاربردی نیز جزو هنرهای دستی درآمدزا به حساب می آیند.

از جمله کوزه‌های دکوری، در اکثر رستوران‌های سنتی تحت عنوان کاسه آب آیتم استعمال قرار میگیرند.

این مجموعه از هنرهای دستی در آشپزخانه‌های مدرن نیز جای قابل توجهی به خویش تخصیص داده‌اند. در بخش اعظمی از برنامه‌های یادگرفتن آشپزی، ابزار آشپزی از کالاهای هنری دستی تشکیل میگردند.

شاید شما نیز جزو آن گروه از عده ای باشید که از نوشیدن چای در یک فنجان سنتی لذت ببرید. بخش اعظمی از کالاهای هنری مو جود در این طبقه به جهت حجم این حوزه تحت عنوان یک هنر دستی نو به حساب می آیند.

به جهت کاربردی بودن بیشتر کالاهای موجود در‌این گروه، معمولاً اشخاص متعددی قصد به خرید اینگونه کالاهایی می‌باشند.

از طرفی به جهت نیاز به سرمایه اول بسیار پایین در‌این حوزه، با رعایت تنی چند از نکات اساسی در بازاریابی و فروش که به دنبال مختصراً در ارتباط آن صحبت خواهیم کرد می‌‌توانید به سادگی این هنر را در منزلت‌ هنرهای دستی درآمدزا قرار دهید.

هنرهای دستی درآمدزای خانگی

هنرهای دستی درآمدزای خانگی

 

هنرهای دستی کاربردی

نکاتی در زمینه ی یادگیری و فروش هنرهای خانگی

در حالتی که که قصد دارید دراین باره عمل فرمایید ما یحتاج میباشد تا پیش از استارت کار به یک سری نکته قابل توجه اعتنا ویژه‌ای نمائید:

· فراگیری‌ هنر‌های دستی مجانی: با اعتنا به گنجایش و پتانسیل موجود در‌این بستر، اکثری از مرکزها و تارنما‌ها مبادرت به تألیف و جمع آوری نکات آموزشی به عنوان یادگرفتن هنرهای دستی مجانی کرده‌اند.

فقط به واسطه‌ی کاوش با کلید‌کلمه و واژه‌ی فراگیری هنرهای دستی رایگان به راحتی میتوانید به مراد گذراندن یادگرفتن‌های مقدماتی تا توسعه یافته منابع آموزشی موردنیاز را مهیا فرمائید.

· شبکه‌ی فروش هنرهای خانگی:به خواسته ساخت کانال‌ی فروش هنرهای خانگی، می بایست بسیار هوشمندانه کار نمائید. هرمورد از ابزار موجود در فضای مجازی به تنهایی می توانند ویترین کالاهای هنری ایجاد کرد شما باشند.

بخش اعظمی از صفحه‌های مجازی صرفا در حال فروش هنرهای خانگی می باشند. در فروش کالاهای تشکیل داد خویش یا این که یکی‌از این کانال‌ها را برای عرضه گزینش نمائید و یا این که خویش مبادرت به فعال‌ساز‌ی کانال فروش خویش نمائید.

· خلاقیت، راز توفیق در‌این رشته میباشد: جذاب میباشد بدانید که در‌این حوزه معمولاً اولی‌ها پیروز‌اند.

به واسطه ایجاد هنرهای دست ساز تازه میتوانید گوی سبقت را از دیگر رقبا ربوده و خویش تحت عنوان پیشرو در حوزه کاری خویش شناخته گردید.

· هرآنچه از دل برآید، ناگزیر بر دل نشیند: در حیطهی هنری خویش همواره کارایی فرمایید محصولاتی رفتار فرمائید که خویش از ساخت و ساز آنان لذت ببرید. معمولاً اثراتی که آفریننده اثر عشق و علاقه‌ی خاصی به آن داشته باشد، آیتم پسند دیگر افراد نیز واقع می‌گردد.

4.5/5 - (46 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *