قوانین فنگ شویی برای جذب‌ فراوانی و ثروت

قوانین فنگ شویی | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی و کسب کار در خانه

زمان مطالعه این مطلب: 8 دقیقه

قوانین فنگ شویی برای جذب‌ فراوانی و ثروت :  برای آشنایی با این قوانین و شیوه بکارگیری از آنها با ما همراه باشید در سایت بی هوش

فنگ شویی چیست‌ ؟

فنگ شویی حقیقتا عملی‌ می باشد که دکوراسیون قطعات را در مکان های زندگی به مقصود پیدایش توازن با دنیای واقعی اجرا می‌دهد . منظور از این هنر بهره برداری از توانایی های انرژی‌ و ساخت هماهنگی میان یک شخص و پیرامون او خواهد بود .

در بینش آسیایی ، این فلسفه‌ تائو نامیده می گردد که به معنای “راه” می باشد . تائوئیسم راه‌ طبیعت‌ می باشد و همه ارکان اصلی و بنیادی فنگ شویی منعکس‌ کننده طبیعت‌ خواهد بود . در دنباله نگاهی به کارهای اساسی و بنیادین فنگ شویی می‌اندازیم :

✅ موقعیت‌ فرماندهی‌

موقعیت فرماندهی‌ بخشی از اتاق می باشد که از در دورترین بعد را داراست و با آن همخوانی نخواهد داشت . در وضعیت ایده‌آل ، حتما باید یک دید‌ آشکارا به در داشته باشید . موقعیت فرماندهی‌ جایی می باشد که لازم دارید زیادتر زمان خویش را در آن اتاق طی کنید . دستور های فنگ شویی به شما توصیه می کند که این محل غالب‌ را در اتاق معین‌سازی نمائید . آن‌وقت قادر خواهید بود تخت‌خواب ، میز‌ کار‌ و اجاق را در یک راستا‌ بگذارید؛ اگرچه درصورتی‌که برای شما میسر هست . این سه بخش از منزل شما اساسی است برای‌اینکه هر یک از آن‌ها نمایانگر بخشی بنیادی از زندگی شما خواهد بود . تخت‌خواب برای شما مناسب‌ می باشد ، میز‌ کار‌ حرفه‌ی شما می باشد و اجاق‌ گاز نمایش دهنده پول و غذای شما خواهد بود .

✅ پنج عنصر‌

پنج جزء یعنی زمین‌ ، فلز ، آب ، چوب‌ و آتش‌ از رسوم تائوئیست ناشی‌ می‌شوند . این عناصر پنج گانه بهم متصل در زندگی خواهد بود که با هم‌کار‌ می‌کنند و یک مجموعه جامع خلق می‌کنند . به حالت رایج ، اقدام فنگ شویی برای پیدایش توازن در این پنج وجه‌ در منزل و هر یک از ناحیه‌ها زندگی یا باگوا عمل می‌کند‌ .

برای قرار دادن‌ عناصر در زندگی و منزل خودتان ، بایستی توصیف نمائید که قصد دارید توان خویش را در کجا متمرکز‌ نمائید . دقیقاً نظیر باگوا . شما یکی از سه حیطه زندگی خودتان را گزینش می‌کنید که مورد نظر شماست در آن ترقی نمائید . پس‌ازآن ، با تولید کردن رنگ‌ها یا شکل ها پیشنهادی در آن اتاق ، انرژی‌ پیرامون و منزل خودتان را نیرودهی می‌کنید .

به عنوان نمونه ، باگوا نمایش می‌دهد که اتاق خواب‌ شما با صحت ، سلامتی و جوانی شما سازگاری خواهد داشت . درواقع به جزء زمین‌ پیوستگی پیدا می کند . تلاش نمائید شیوه هایی را برای آمیختن رنگ‌های زمینی‌ ، سفال‌‌‌ها‌ و سنگ‌ها یا بلور‌ها‌ در آن اتاق در نظر بگیرید . پس از اینکه در آنجا ارتقا پیدا کردید ، روی چند اتاق یا عرصه های دیگر زندگی خودتان تمرکز‌ نمایید . به عناصر مربوطه در آن اتاق‌ها نظاره بکنید و با زیاد کردن این عناصر از آن تغییر‌ مثبت در زندگی خویش استقبال‌ نمائید . مقصود این خواهد بود که انرژی‌ مثبتی را به آن اتاق‌ها ، نواحی زندگی و در آخر کل منزل وارد بکنید .

قوانین فنگ شویی

قوانین فنگ شویی

 

✅ فنگ شویی توانایی

ثروت یکی از مطلوب ترین عناصر فنگ شویی خواهد بود . سرمایه می‌تواند اشکال متفاوتی داشته باشد‌ . بعضی‌ها فکر می کنند سرمایه صرفا توانگری مالی می باشد . این استدلال کاملا نادرست می باشد . دارایی و شکوفایی دربردارنده کثرت در دوستی‌‌ها‌ ، اقبال ، مجال ها و موردهای دیگر خواهد بود .

نکته قشنگ درباره فنگ شویی این می باشد که هنگامی با دارایی عمل می‌کنید ، اشکال زیادی را به خویش جذب‌ می‌کنید . در ازای آن ، قادر خواهید بود از همه رفاهیاتی که بدست‌ آوردید تقدیر بکنید .

روشهای بسیاری وجود خواهد داشت که قادر خواهید بود از فنگ شویی برای کشش دارایی ، شکوفایی و فراوانی بکارگیری نمائید . یک متد راحت این می باشد که منزل و محل‌ کار‌ خویش را با پول‌‌های‌ فنگ شویی تزئین نمائید که طبق پسند شما و مناسب با دکوراسیون عام باشد‌ . با مکان‌یابی محدوده پول‌ فنگ شویی خویش را آغاز نمائید و حتماً از آن بی‌نهایت مواظبت نمائید تا انرژی‌ فضای شما حس تازگی و شعف بسازد.

از یاد نبرید که جذب‌ دارایی و اقبال بسیار بیشتر از درمان‌ و سمبل های فنگ شویی خواهد بود . استادان باستانی این هنر تأیید می‌کنند که چنانچه در پی دارایی نباشید ، فنگ شویی خوب‌ به تنهایی برای شما دارایی به همراه نمی آورد . بساکه تایید ضروری را برای جستجوی محبوبیت و دارایی را به شما می‌دهد . در امتداد به تبیین قوانین فنگ شویی برای جذب‌ فراوانی و دارایی خواهیم پرداخت .

قوانین فنگ شویی

قوانین فنگ شویی

 

یک کنج دارایی خلق نمائید !

در فنگ شویی باگوآ (نقشه انرژی) منطقه‌ای به دارایی اختصاص‌ خواهد داشت . باگوا در کنج بالا‌ طرف چپ قرار خواهد داشت . زمانی که در اتاق خواب‌ خویش می‌ایستید یا در ورودی‌ منزل کنج طرف چپ ، کنج دارایی خواهد بود .

برای کارآمد گشتن کنج دارایی منزل خویش این عناصر را افزون نمائید :

رنگ بنفش‌ : وسایل جانبی بنفش‌ ، رنگ یا لوازم‌خانه(میزوصندلی و بوفه و مبل و کاناپه) را در آن بگنجانید .

گیاهان : گیاهان آپارتمانی سبز زنده ، دارایی شما را نمو می‌دهند .

آب : برای تغذیه‌ دارایی خویش خصوصیت های آب را افزون بکنید .

از کریستالهای سیترین بکارگیری نمائید !

کوارتز پر انرژی با رنگ طلا‌ نه تنها دارایی را به خود‌ جذب می نماید بساکه به نوسازی همیشگی پیشرفت شما امداد می نماید . این تنها کریستالی خواهد بود که می تواند خودش‌ را منزه سازد چون انرژی‌ منفی را در خودش نگه نمی‌دارد . به نوبه خود‌ ، دارایی را ترغیب می نماید تا با صحت و سادگی به زندگی شما سرازیر‌ گردد .

سیترین را در کنج دارایی منزل خویش قرار دهید یا برای تکثیر افزون‌تر سرمایه در جیب‌ یا کیف‌ پول‌ خویش آن را حمل نمائید .

قوانین فنگ شویی

قوانین فنگ شویی

 

برای جذب‌ دارایی و ثروت از راه فنگ شویی ، از آب جاری بکارگیری بکنید !

در فنگ شویی ، آب جاری‌ به جریان مالی و فراوانی شما مرتبط می باشد . به لوله کشی منزل خویش دقت نمائید و خاطرجمع شوید که اصلاً نشتی یا آسیب به آب وارد نشده است‌ . چنانچه مشکلات لوله کشی وجود دارد‌ ، آن‌ها را رفع نمائید .

قرار دادن‌ آب جاری ، از قبیل یک چشمه می‌تواند این عنصر‌ آب جاری‌ را به منزل شما وارد بکند . حتماً آب‌نما را تمیز‌ و قشنگ ترمیم‌ کرده و آب را به جهت وسط منزل خودتان ارشاد نمائید . چنانچه قصد دارید با یک فواره کار‌ نمائید ، عالی خواهد بود آن را در بخش جلوی محدوده خودتان قرار دهید و آب را به سوی درب ورودی‌ ارشاد نمائید .

قوانین فنگ شویی

قوانین فنگ شویی

 

جلوی منزل خویش را تزئین نمائید !

ورود به منزل شما مکانی بی‌اندازه بااهمیت خواهد بود . همگی انرژی‌‌ها‌ (مانند دارایی ، مجال ها و منابع) از راه درب ورودی‌ به زندگی شما استقبال می‌گوید .

برای کارآمد نمودن ورود‌ منزل خودتان و احضار از دارایی ، این پیشنهادات را تست بکنید :

✔ به صورت مرتب کل بخش ورودی‌ را پاک نگه دارید . به چهارچوب درب ، شماره‌ درب ، دستگیره و بقیه دسته های فراموش گشته دقت بکنید .

✔ انرژی‌ خویش را با بکارگیری از پنج رنگ عنصر‌ در ورودی‌ محل‌ قرار دهید . از رنگ مشکی برای عنصر‌ آب ، جریان افزون‌تر و اتصالات یا رنگ سرخ برای عنصر‌ آتش‌ ، دید‌ و بازشناسی بکارگیری نمائید . ماده فلزی با رنگ سفید‌ یا خاکستری‌ نشان‌ داده می گردد و سبب ازدیاد امکانات و لذت‌ می گردد . زرد یا قهوه‌ای نشان‌دهنده عنصر‌ زمین‌ و استواری است؛ در حالی‌ که سبز یا آبی برای ماده چوب‌ سبب نمو و آغاز تازه می گردد .

✔ حتماً لااقل روزی یک دفعه از درب ورودی‌ اصلی‌ خودتان گذر نمائید .

قوانین فنگ شویی

قوانین فنگ شویی

 

برای جذب‌ دارایی و ثروت از راه فنگ شویی ، یک اجاق‌ گاز را نگه دارید !

اجاق گاز نمادی از منبع‌ها و ثروت شما در فنگ شویی خواهد بود . برای بهبود‌ دارایی فنگ شویی ، اجاق‌ گاز خودتان را در حد بسیار بالایی نگه دارید . خاطرجمع شوید که همگی شعله ها عمل می‌کنند و اسباب پاکیزه می باشد . شما همچنین‌ سعی نمائید هرشب از اجاق‌ گاز بکارگیری بکنید تا انرژی‌ آتش‌ خود‌ را برای جاذبه دارایی فعال‌ نمائید .

یک پیاله پرتقال یا نارنگی افزون نمائید !

پرتقال‌ها و نارنگی‌ها که درست‌ مشابه فنگ شویی از چین‌ آمده‌اند؛ سمبل توانایی و اقبال بلند در فنگ شویی می باشند . حتی بو نارنگی نیز‌ شادی‌بخش می باشد .

یک ظرف پرتقال تازه‌ (نگران نباشید ، قادر خواهید بود آنها را میل کنید!) در اتاق نشیمن یا آشپزخانه خویش قرار دهید تا دارایی و انرژی‌ مثبت را به منزل فراخوانی بکنید .

قوانین فنگ شویی

قوانین فنگ شویی

 

کشتی ثروت‌ را در منزل قرار دهید !

کشتی ثروت‌ یک شیوه درمانی کهن مشهور به روش فنگ شویی خواهد بود برای‌اینکه برخلاف دیگر متد های درمانی فنگ شویی چینی‌ از قبیل قورباغه‌ پول‌ ، بودای خوشرو یا سکه‌‌های‌ چینی‌ ، کشتی دارایی در هر جا و هر گونه دکور بسیار خوب به نظر‌ می‌رسد .

قوانین فنگ شویی

قوانین فنگ شویی

 

برای جذب‌ دارایی و کثرت از راه فنگ شویی ، بامبو خوش‌اقبال را از خاطر نبرید !

بامبو خوش‌اقبال یکی از محبوب‌ترین تداوی های فنگ شویی خواهد بود . چنانچه به‌حدی بلنداقبال می باشید که در باغ‌ شما بامبو رشد می کند ، می‌دانید که صدای بامبو چقدر آرامش‌ بخش‌ می باشد .

برای بکارگیری از بامبو خوش‌اقبال به عنوان تداوی فنگ شویی ، آن را با مقدار مشخصی ساقه‌ بامبو تهیه بکنید .

قوانین فنگ شویی

قوانین فنگ شویی

 

آکواریوم ماهی برای دارایی الزامی خواهد بود !

آکواریوم‌های فنگ شویی تداوی های قشنگ و قدرتمند این هنر می باشند که انرژی‌ دارایی و کثرت را به خویش جذب می‌کنند . درصورتی‌که درست قرار داده شود‌ و مدبرانه از آن‌ها مواظبت گردد ، انرژی‌ حاضر در هر مکان را نیرودهی می‌کنند و دارایی زیادی را برای شما رقم‌ می‌زنند . آکواریوم‌ها در فنگ شویی خوش‌یمن محسوب می‌شوند چون ترکیبی متناسب از چند عامل فنگ شویی جذب‌ کننده دارایی را به ارمغان‌ می‌آورند.

قوانین فنگ شویی

قوانین فنگ شویی

 

سنگ پیریت را جلوی چشم خویش بگذارید !

پیریت یکی از عالی ترین سنگ‌های فنگ شویی برای جاذبه انرژی‌ دارایی و کثرت خواهد بود . از پیریت می‌توان به عنوان یک خوشه‌ ، کره‌ یا مکعب و به اضافه در تلفیق با اشکال دیگر تداوی های مشهور فنگ شویی برای دارایی ، از قبیل سکه‌‌های‌ چینی‌ و کشتی ثروت بکارگیری نمود . پیریت یک گزینه خیلی خوب برای گلدان غنی خواهد بود و به تنهایی یک دکور خیلی خوب می‌سازد .

قوانین فنگ شویی

قوانین فنگ شویی

 

5/5 - (35 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *