طرز تهیه خوراک پیکادیلو مکزیکی
طرز تهیه خوراک پیکادیلو مکزیکی

طرز تهیه خوراک پیکادیلو مکزیکی | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

طرز تهیه خوراک پیکادیلو مکزیکی : پیشنهاد امروز ما برای پخت‌وپز تست غذا پیکادیلو می باشد ، غذایی بی‌اندازه لذیذ که ریشه‌ آن به مکزیک بر می‌گردد‌ . این خوراک با گوشت چرخ کرده ، فلفل دلمه‌ای ، ادویه‌جات ، پیاز‌ و سیر‌ آماده می گردد که بدون‌تردید تلفیق خوش طعمی از چاشنی های خوب و خوشمزه می باشند . اگرچه ماده‌های آغازین برای تدارک این خوراکی ثابت‌ نخواهد بود و در کشور‌‌های‌ متعدد نظیر برزیل ، آن را با ماده‌های گوناگونی آماده می‌کنند .

آماده سازی این خوراک بین‌المللی بسیار لذیذ زمان فراوانی از شما نمی‌گیرد . ازاین‌رو هنگامی که زمان بسیاری برای آماده سازی خوراک ندارید ، قادر خواهید بود پیکادیلو مکزیکی را تست نمائید . پیکادیلو در اکثر موارد به عنوان غذای رسمی با برنج‌ و لوبیا سیاه‌ سرو‌ می گردد . درصورتی‌که خواهان ترتیب یک غذای نو و بین‌المللی می باشید ، از آماده سازی این خوراک غافل‌ نشوید . با آماده سازی پیکادیلو برای خانواده‌ قادر خواهید بود با مزه فوق العاده ای که داراست ، حس خوبی به آنها بدهید . در دنباله این نوشته در سایت بی هوش با ما همراه باشید تا طریقه آماده سازی غذا پیکادیلو مکزیکی را به شما آموزش‌ بدهیم.

 

مواد مورد نیاز:

سیر ۳ حبه
پیاز زرد نصف یک عدد
گوشت چرخ‌کرده ۴۵۰ گرم
کشمش سیاه یک سوم فنجان
پونه پودر‌ شده یک قاشق چای‌خوری
برگ بو دو عدد
پاپریکا یک قاشق چای‌خوری
فلفل کاین یک چهارم قاشق چای‌خوری
زیره یک قاشق چای‌خوری
فلفل دلمه‌ای یک عدد
فلفل قرمز‌ یا فلفل هالوپینو یک عدد
سس گوجه فرنگی یک فنجان
رب گوجه فرنگی یک قاشق غذاخوری
سیب زمینی‌ متوسط یک عدد
روغن زیتون به میزان لازم
گشنیز تازه نصف فنجان
نمک و فلفل به میزان لازم‌

 

طرز تهیه خوراک پیکادیلو مکزیکی

طرز تهیه خوراک پیکادیلو مکزیکی

 

مرحله یکم

خوراک های مکزیکی از غذای فاهیتاس گرفته تا تاگو میگو یا سوپ‌ سبزیجات‌ همگی یک نقطه‌ مشترک دارند که آن هم ادویه‌های تند‌ و خوش طعم خواهد بود که در تدارک آن‌ها بکارگیری می گردد . در روش ترتیب غذا پیکادیلو هم از همین قانون‌ اطاعت خواهد شد و اعجاز ادویه‌ها در این خوراک به طور کامل پدیدار خواهد بود . برای آماده سازی این غذای مکزیکی مطلوب در شروع دانه‌‌های‌ مابین فلفل دلمه‌ای را دور‌ بریزید و آن را کوچک بکنید . پوست‌ پیاز‌ و سیب زمینی‌ را بگیرید و آن‌ها را هم کوچک نمائید . فلفل قرمز‌ تند‌ ، سیر‌ و برگ‌‌های‌ گشنیز را هم کوچک کرده و کنار‌ بگذارید .

مرحله دوم

یک تابه بزرگ‌ را روی دمای میانه قرار دهید . به میزان کفایت روغن زیتون ، روغن‌ سبزیجات‌ یا روغن‌ عادی داخل آن بریزید تا روی تابه با روغن‌ پوشیده‌ گردد (چهار قاشق غذاخوری‌ کفایت می کند) . هنگامی که روغن‌ گرم شد ، دانه‌‌های‌ زیره را افزون نمائید و صبر کنید به مقدار ۳۰ ثانیه‌ و تا هنگامی که بوی آن به مشام برسد ، روی دما بمانند . فلفل دلمه‌ای ، سیب زمینی‌ ، فلفل قرمز‌ ، پیاز‌ و سیر‌ را افزون نمائید و به مقدار پنج دقیقه و تا موقعی که پیاز‌ نرم گردد ، آن‌ها را حرارت دهید .

مرحله سوم

گوشت چرخ کرده ، کشمش ، برگ‌ بو ، پونه‌ پودر‌ گشته ، پاپریکا و فلفل کاین را به تابه افزون نمایید و ادغام کنید تا قسمت های گوشت از هم سوا گردند . به عوض گوشت چرخ کرده در شکل رغبت قادر خواهید بود از گوشت مرغ‌ یا گوشت بوقلمون‌ چرخ کرده هم بکارگیری نمائید . ماده‌ها را به زمان ۱۰ دقیقه و تا هنگامی که گوشت کمرنگ‌ گردد حرارت دهید . سس و رب گوجه فرنگی را افزون نمائید و قشنگ هم بزنید تا همگی مواد‌ با هم قاطی گردند . ماده‌ها را با نمک و فلفل طعم‌دار نمائید . میزان نمک و فلفل به طبع شما ارتباط خواهد داشت و قادر خواهید بود آن را کم یا فراوان نمائید .

مرحله چهارم

زیر دما را کم نمائید و صبر نمایید مواد‌ به زمان ۱۵ دقیقه و تا هنگامی که میزان سس کم گردد ، روی دما باشند . چنانچه مواد‌ خشک گشت ، یک لیوان‌ آب به آن‌ها افزون نمائید . پایین دما را خاموش‌ بکنید و غذا پیکادیلو را به کاسه سرو‌ منتقل‌ نمائید و روی آن گشنیز کوچک گشته بریزید . پیکادیلو را قادر خواهید بود با برنج‌ یا نان ذرت‌ میل کنید؛ نوش‌ جان‌ !

طرز تهیه خوراک پیکادیلو مکزیکی

طرز تهیه خوراک پیکادیلو مکزیکی

 

5/5 - (25 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *