رنگ سال ۲۰۲۲ چیست‌ ؟
رنگ سال 2022 چیست‌ ؟

رنگ سال 2022 چیست‌ ؟ | بیهوش ✔️ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی و کسب کار در خانه

زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

رنگ سال ۲۰۲۲ چیست‌ ؟ گزینش رنگ سال همیشه یک رخ داد نقش‌پرداز برای طراحان ، کمپانی های رنگ آمیزی و مارک های کلان مد خواهد بود که از طرف شرکت پنتون انتخاب می گردد به عنوان نمونه شروین ویلیامز دوراندیشی نمود که مطلب شاخص در ترند سال ۲۰۲۰ آسایش خواهد بود . منتها با دقت به اینکه این سوژه در سال ۲۰۲۰ آتیه نگری شد معطوف شدیم که این دوراندیشی اشتباه می باشد با ما همراه باشید در مجله بیهوش بخش مد و زیبایی

امسال گزینش رنگ به میزان سالهای پیش ساده نخواهد بود و شیوه نوینی دارد . خیلی از دوراندیشی های رنگ دربردارنده جرات می شوند‌ . در حالیکه سوژه حقیقی در تعیین رنگ سال ۲۰۲۱ امید بود‌ ، سال ۲۰۲۲ با مژده ای نو هم‌جوار می گردد . گزینش رنگ سال ۲۰۲۲ متالم از مشق هایی خواهد بود که انسان های جهان در طی زمان همه‌ گیری گرفته اند . به گفته طراحان ، گزینش رنگ سال ۲۰۲۲ با استعمال از چند مبحث مبرز ممکن خواهد بود . نخستین مطلب این خواهد بود که در این سال آدم ها در حال‌ بازیابی آزادی خودشان می باشند ، دیگر این که ترکیبی از سادگی و خرمی را داریم که در عین‌ حال‌ پیشرو و آکنده از اشتیاق زندگی خواهد بود . در امتداد با ما همراه باشید تا از نظرات چندین کارشناس طراحی‌ در عرصه گزینش رنگ سال ۲۰۲۲ به شما اطلاعات مفیدی بدهیم .

سال ۲۰۲۲ برای طراحان الهام بخش‌ و شعله‌ور کننده خواهد شد . دوراندیشی برای گزینش رنگ این سال از رنگ پر انرژی هلویی آغاز می گردد و در امتداد رنگهای تیره‌ ای مانند سبز دودی را در بر خواهد گرفت . گزینش این رنگها با هر سبکی‌ سازگاری خواهد داشت و آکنده از گیرایی خواهد بود . البته یکی از این رنگها به عنوان رنگ ۲۰۲۲ حرف‌ نخست را میزند .

هلویی ، پیش‌بینی‌ نخست برای سال ۲۰۲۲

رنگ سال 2022 چیست‌ ؟

سال ۲۰۲۲ برای طراحان سالی می باشد که مثل هیچ‌ یک از سالهای پیش نخواهد بود‌ ! با دقت به وضعیت دنیا حس می کنم انسان ها علاقه ، سپاسگزاری و اشتیاق تازه‌ ای به طراحی‌ پیدا‌ نموده اند . آنها قصد دارند مکان پیرامون خودشان را به یک سطح‌ بالاتر انتقال دهند . منتها این مطلب دربردارنده ارزش خواهد بود که تجربه‌ هر شخص در طراحی کردن مکان پیرامونش با شخص دیگر متمایز خواهد بود .

نقل قول از سالی مالک مجموعه Grey Hunt Interiors

Teal یا سبز دودی ، رنگ انتخاب شده سال ۲۰۲۲

رنگ سال 2022 چیست‌ ؟

من گمان می کنم یک رنگ عمق‌دار ، متمایل به زرد یا طاووسی‌ ، رنگ ۲۰۲۲ خواهد بود‌ . پس از دو سال بازی‌ ایمن در دادوستدهای روزانه امکان‌پذیر خواهد بود آدمی در گزینش رنگ آماده‌ پذیرش‌ رنگهای تند و جسارت‌آمیز مشابه سبز دودی باشد .

نقل‌ قول‌ از Jamie King از مجموعه‌ JLK Interiors

رنگ برنجی ، پیش‌بینی‌ شده‌ به عنوان رنگ سال ۲۰۲۲

من گمان می کنم که رنگهای غنی‌ با تن زمینی نظیر رنگ برنجی در سال ۲۰۲۲ مقبولیت عام پیدا‌ کنند . در حقیقت آنچه که کهنه خواهد شد دوباره در چند وقت اخیر آشکار می گردد . رنگهایی از این گروه در دهه ۷۰ ترند بودند . این رنگها را می توان‌ در بعضی طراحی‌های‌ خنثی مورد توجه قرار داد. من اعتقاد دارم که مقبولیت عام رنگهایی همانند این با ازدیاد آسودگی عامه انسان ها با بکارگیری از فلزات گرم از قبیل برنج‌ بیشتر می گردد . این رنگ در پهلو رنگهای سپید و رنگهای طبیعی‌ گرم مانند رنگ چوب‌ و سنگ تلفیق گیرایی ایجاد خواهد نمود .

نقل‌ قول‌ از Reena Sotropa از مجموعه‌ Reena Sotropa Design Group

کاراملی ، یک گزینش زیبا برای رنگ سال ۲۰۲۲

رنگ سال 2022 چیست‌ ؟

رنگ سال ۲۰۲۲ چیست‌ ؟

 

من اعتقاد دارم که در سال ۲۰۲۲ رنگهای گرم و با تناژ زمینی همانند کاراملی را مشاهده می کنیم . این رنگها در پهلو ذغالی ، سیاه و زنگاری گیرایی بسیاری خواهند داشت .

نقل‌ قول‌ از Kate Davidson از مجموعه‌ Kate + Co Design Inc .

رنگ سفالی یا Terracotta

من گمان میکنم ترند رنگی بزرگ‌ آتی که رویت خواهیم کرد رنگ سفالی می باشد . یک رنگ زمینه‌ ای و پر انرژی . این رنگها تناژ رنگی خاک رس سرخ دارند و به طراحی‌های‌ سال ۲۰۲۲ حرارت ، قدرت و ابهام می بخشد .

نقل‌ قول‌ از Christina Kim از مجموعه‌ Christina Kim Interior Design

ارغوانی ، یک پیش‌بینی‌ زیبا برای رنگ سال ۲۰۲۲

رنگ سال 2022 چیست‌ ؟

توان و نیک‌بینی پنهان در رنگ ارغوانی یک مورد بسیار خوب برای آب و هوای دلپسند خواهد بود . من گمان می کنم در سال ۲۰۲۲ شاهد‌ تجلی رنگهای شجاعانه و با اعتماد‌ به نفسی باشیم . همگی ما به تزریق‌ شادمانی احتیاج داریم . پس موقعی که با رنگ درخشنده ترین شکوفه‌های‌ جنگل و دشت احاطه‌ گشته باشیم نمی توانیم غم و غصه را حس کنیم . ارغوانی هنگامی که با رنگهای قوی و تیره‌ تلفیق گردد ، یک چشم‌انداز شگفت انگیز را خلق خواهد نمود . این رنگ را می توان‌ با رنگهایی نظیر سبز خزه‌ ای ، یخی و رنگهای زرین نظیر زرد لیمویی و کاهی و حتی سایه هایی نظیر آن همانند نارنجی خونی‌ تلفیق نمود . پس هر جا احتیاج به تزریق‌ شادمانی در استایلتان داشتید از رنگ ارغوانی بکارگیری نمائید .

نقل‌ قول‌ از Erin Williamson از مجموعه‌ Erin Williamson Design

آبی Aqua

این مطلب آشکار خواهد بود که ما برای گزینش رنگ ۲۰۲۲ تحت‌ اثربخشی پارسال قرار می گیریم . برای‌اینکه انسان ها در پی گزینش رنگهای شادتر و پر انرژی تر می باشند . در ۲۰۲۲ به رنگهای درخشنده تر و روشن‌ تر تامل نمائید . مشابه رنگهای آبی ، نارنجی و چارتری . در سال نو از رنگهای خنثی و کلاسیک‌ مورد‌ توقع دور‌ گردید و به سوی طراوت و روشنی بروید .

نقل‌ قول‌ از Louis Duncan از مجموعه‌ LDH Design

زرد ، یک پیش‌بینی‌ بانشاط برای رنگ سال ۲۰۲۲

رنگ سال 2022 چیست‌ ؟

رنگ سال ۲۰۲۲ چیست‌ ؟

 

من اعتقاد دارم که ما در سال ۲۰۲۲ به رنگهای بانشاط و کلاسیک‌ نظیر زرد روی می آوریم . ما موافق‌ این قضیه خواهیم بود که در پی گزینش رنگهای گرم برای خلق پیرامون و استایلهای گرم ، خالص و بانشاط هستیم . رنگ زرد بسیار بیشتر از هر رنگ دیگری به ما برای واردشدن به شادمانی و حرارت در طراحی‌ استایل و مکان ها یاری می نماید .

نقل‌ قول‌ از Diana Rose از مجموعه‌ Diana Rose Design

رنگ سرخ ، یک ترند احتمالی برای رنگ سال ۲۰۲۲

رنگ سال 2022 چیست‌ ؟

رنگی که من دوراندیشی می کنم برای سال ۲۰۲۲ توفیق عظیمی داشته باشد‌ ، سرخ خواهد بود . و در حقیقت تحرک به سوی گرما و حرارت در رنگها موجب پیروزی خواهد شد . در سال نو ما در طراحی‌های‌ خویش گام های کلان تری بر می داریم . در ۲۰۲۲ ما خواهان حس آسایش و ژرفا در طراحی‌ها‌ از شیوه گزینش یک رنگ جذاب خواهیم بود‌ .

نقل‌ قول‌ از Amanda Walker از مجموعه‌ Dwell Aware

بنفش‌ کبود‌ ، یک پیش بینی قوی برای رنگ ۲۰۲۲

رنگ سال 2022 چیست‌ ؟

رنگ سال ۲۰۲۲ چیست‌ ؟

 

رنگ بزرگ‌ ترین وسیله ای خواهد بود که طراحان از آن برای ترغیب احساسات بکارگیری می کنند . ما تمایل داریم ترندهای جهانی بر طراحی‌ها‌ ردپا بگذارند . ما دوراندیشی خواهیم کرد که بنفش‌ کبود‌ یک ترند جهانی برای سال ۲۰۲۲ گردد . رنگهای بازه بنفش‌ ارائه دهنده نیرو ، دگرگونی ، سرگرمی‌ و لطافت می باشند و ما تمایل داریم این رنگ مجدداً در طراحی‌ها‌ مورد‌ بکارگیری قرار گیرد .

نقل‌ قول‌ از Maegan Blau از مجموعه‌ Blue Copper Design

و سرانجام شرکت پنتون رنگی از خانواده‌ بنفش‌ را با اسم « very peri » به عنوان رنگ سال ۲۰۲۲ گزینش نموده است‌ .

5/5 - (23 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *