ترفند های جذاب اینستاگرام

ترفند های جذاب اینستاگرام | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی و کسب کار در خانه

زمان مطالعه این مطلب: 7 دقیقه

ترفند های جذاب اینستاگرام : ۱۵ فعالیت جذاب که میتوانید به آسانی در اینستاگرام انجام دهید. اینستاگرام برای اکثر ما مطرح ترین شبکه اجتماعی البته گذشته از ارزیابی تصاویر تازه، خبر ها و عکسهای سلفی ، کارهای جذاب دیگری هم در اینستاگرام وجود دارند. استعمال از اینستاگرام بسیار ساده میباشد. این برنامه از مشخصات ، ابزارها و نرم افزار هایی برای یاری به شما به کارگیری می نماید.در‌پی با ترفند های دیدنی اینستاگرام با ما همراه باشید در سایت بی هوش این نکات و ترفندهای اثرگذار به شما امداد می نمایند کارهای جذاب بیشتری را در اینستاگرام ایفا دهید.

۱. دریافت نوتیفیکیشن های آینده کسانی که دنبال می‌کنید

در‌حالتی که اکانت اینستاگرامی وجود دارد که نمی‌خواهید پست های آن را از دست بدهید، بایستی نوتیفیکیشن های آن را فعال فرمایید. با این عمل مطمئن می‌شوید که هیچوقت فعالیت های آن اکانت را در اینستاگرام از دست نخواهید داد. شیوه اول این میباشد که به پروفایل کاربری که دنبال میکنید بروید. روی منو کشویی Following تحت توضیحات پروفایل کلیک فرمائید و آن‌گاه روی Notifications کلیک فرمائید. از این بخش می‌توانید نوتیفیکیشن های مرتبط با پست، استوری و ویدیوهای لایو را فعال فرمائید. علاوه بر این شما میتوانید به طور بدون واسطه از پست کاربر هم این عمل را اجرا دهید.

۲. حذف تگ های خودتان از روی تصاویر

آیا بعضی از دوستانتان مدام شما‌را در عکس ها بدون خواست خودتان تگ می نمایند؟ خوشبختانه دو طریق برای رهایی از این شرایط وجود دارد. برای این عمل به عکس مورد نظر بروید و روی آن ضربه بزنید تا اسم کاربری خودتان را تعیین فرمائید. با ایفا این فعالیت دو تعیین خواهید داشت: Remove Me From Post و Hide From Profile. مورد Remove Me From Post تگ را به کلی حذف می نماید. در صورتی‌که نمی‌خواهید تگ حذف گردد، ولی می‌خواهید از بخش تصاویر تگ گردیده پروفایلتان برداشته گردد، می بایست آیتم Hide From Profile را انتخاب نمایید.

۳. حذف تاریخچه جستجوی اینستاگرام

اینستاگرام گونه های بسیار مختلفی از پست ها دارد و ممکن میباشد شما نخواهید دوستانتان بدانند شما چه مواقعی را در اینستاگرام جستجو نموده اید. برای پاک کردن تاریخچه کاوش، به پروفایل خویش بروید، منو سه نقطه ای را در جهت راست بالا تعیین نمائید و بعد Settings را در زیر منو گزینش فرمایید. بعداز آن مورد Security را گزینش نمائید که با این فعالیت به صفحه ای می‌روید که در زیر آن Clear Search History جای دارد. این آیتم را برای رهایی از تاریخچه مواقعی که کاوش نموده اید، گزینش کنید. به خاطر داشته باشید که گزینش این آیتم موجب میشود که اینستاگرام قابلیت و امکان پر کردن موارد پر تکرار کاوش را غیر فعال نماید. براین اساس قبل از تعیین از تصمیم خویش مطمئن گردید.

۴. مشاهده پایانی پست های اینستاگرام که like‌ نموده اید

در حالتی که میخواهید عکسی را که در پیشین like نموده اید پیدا نمائید ، ناچار نیستید ساعت‌ها در اخبار روزمره یا این که پروفایل اشخاص دیگر بگردید. برای یافتن آن‌ها ، به آسانی به پروفایل خویش بروید ، روی منو سه نقطه بالا سمت راست کلیک نمائید. آنگاه به Settings > Account > Posts You’ve Liked بروید. با این عمل فید متشکل از ۳۰۰ آیتم از آخرین پست هایی که like نموده اید را مشاهده می‌کنید که هر فرصت که بخواهید میتوانید آنها را مرور فرمائید.

۵. ویرایش حرفه ای پست های اینستاگرام

اکثری از اشخاص به بخش فیلترعکس میروند و بعد از آن عکس خویش را سوای هیچ گونه تغییری آپلود می نمایند. جذاب میباشد بدانید که فیلترهای اینستاگرام بسیار جالب می باشند و تغییرات شگفت آوری را روی عکس ایفا می نمایند. شما حتی می‌توانید عکس های خویش را با قابلیت و امکان های ویرایش عکس اینستاگرام بسیار بهبود ببخشید. برای مثال امکان های آن می شود به تهیه نوروروشنایی، کنتراست و ساختار اشاره نمود. برای دسترسی به‌این ابزار ویرایشی، در زیر صفحه آیتم Edit که در کنار آیتم Filter میباشد را گزینش فرمائید.

ترفند های جذاب اینستاگرام

ترفند های جذاب اینستاگرام

 

۶. مصرف داده کمتر در هنگام به کار گیری از اینستاگرام

از آن‌جا که اینستاگرام به صورت اتوماتیک عکس ها و فیلم ها را دانلود می نماید ، می‌تواند به‌سرعت از داده های شما استعمال نماید .برای محصور کردن مقدار داده ای که اینستاگرام به کارگیری می نماید ، به پروفایل خویش بروید ، منو سه نقطه را در صدر سمت راست تعیین فرمایید ، آیتم پیکربندی را گزینش فرمائید ، روی Cellular Data Use ضربه بزنید. و بعد وضعیت Data Saver را روشن فرمائید. ممکن میباشد متوجه گردید که فرصت دانلود عکس و فیلم بیشتر طول میکشد ، البته به کار گیری کلی از داده های شما به معیار قابل توجهی کاهش می‌یابد. این طریق هم یک کدام از ترفند های جذاب اینستاگرام میباشد.

۷. پست گذاشتن از چندین اکانت کاربری اینستاگرام

دقیقاً مانند توییتر ، می‌توانید یکسری اکانت کاربری اینستاگرام را به یک موبایل وصل فرمایید فارغ از اینکه دائماً وارد شوید و بیرون شوید. برای لینک و پیوند دادن یک اکانت نو در اینستاگرام به برنامه خویش ، به پروفایل خویش بروید ، منو سه نقطه ای در بالای صفحه را فشار دهید ، و Add Account را گزینش فرمایید. آن گاه اینستاگرام شما‌را به سمت برگه ای هدایت می نماید که میتوانید وارد یک اکانت کاربری موجود گردید یا این که یک اکانت کاربری تازه ایجاد نمایید.

۸. ساخت Collage

اینستاگرام یک اپلیکیشن متصل دارد که Layout نامیده می‌شود و برای اندرود و iOS هم در دسترس میباشد و این قابلیت را آماده می نماید که تصاویر ترکیبی و کلاژ بسازید و آنگاه آنان را در اینستاگرام یا این که شبکه های مردمی دیگر‌آپلود فرمائید. شما میتوانید از روش خود اپلیکیشن به Layout دسترسی داشته باشید یااینکه در اینستاگرام در هنگام ویرایش تصاویر دکمه collage را تعیین نمایید و تصاویر خویش را ویرایش کنید. بعداز اینکه به Layout دسترسی پیدا کردید، مورد ها و تجهیزات مختلفی برای آن خواهید داشت، کلیه آنها میتوانند با اعتنا به سایز پنل و ترتیب تصاویر تهیه و تنظیم شوند. هم چنین شما میتوانید تصاویر را به طور آینه ای معکوس نمائید و میان تصاویرتان خطوط حاشیه ای ایجاد کنید.

ترفند های جذاب اینستاگرام

ترفند های جذاب اینستاگرام

 

۹. جذاب تر کردن پست های اینستاگرام

آیا از اینکه چه طور دوستانتان ویدیوهایشان را به طور حلقه های متوالی پست می نمایند، متعجب می باشید؟ این مورد ها با نرم افزار بومرنگ ساخته می گردند. که‌این اپلیکیشن هم برای اندروید و هم برای iOS در دسترس میباشد. این برنامه به شما قابلیت ساختن کلیپ های کوتاه پی در پی را میدهد. که به طور مرتب و متواتر در فید دوستانتان پخش میگردند. قطعا می بایست مزایا و نکات دیدنی بومرنگ را بشناسید. چون کارهای بسیار جالبی را در اینستاگرام با آن میتوانید انجام دهید.

۱۰. یافتن هشتگ های مرتبط

راز موفقیت اینستاگرام در استعمال از هشتگ های کلیدی میباشد. این آیتم به شما اذن می‌دهد با یوزرها دیگر رابطه برقرار نمائید. محتوای دیدنی را پیدا فرمائید و به یوزرها دیگر این قابلیت را بدهید که پست های شما‌را پیدا نمایند. برای دوستداشتنی تر ساختن هر چه بیشتر پست های خویش، می‌توانید از ابزاری مانند Hashtagif به کارگیری نمایید. این سایت هر واژه و کلمه کلیدی که شما به آن بدهید را می‌گیرد و هشتگ های دارای ربط را به شما میدهد. مثلا، استعمال از هشتگ های #pet, #cute, یا این که #animal به شما امداد می نمایند که دقت بیشتری را در تصویری که از همستر خویش آپلود نموده اید، جلب نمائید. این نکته را به خیال بسپارید که از هایلایت های اینستاگرام برای معین کردن استوری هایتان در پروفایل خویش به کار گیری فرمائید.

۱۱. فیلتر کردن کامنت های اینستاگرام

آیا میخواهید کامنت های نامناسب یا این که بی ادبانه که در پست هایتان ظاهر میگردند را حذف نمائید؟ به مکان پاک کردن هر کامنت به طور جدا جدا، می‌توانید کاری فرمایید که اینستاگرام به طور اتوماتیک آن‌ها‌را برای شما فیلتر نماید. برای اعمال این فعالیت کافی میباشد به پروفایل خویش رفته، روی سه نقطه در جهت راست بالای صفحه کلیک فرمائید. بعد به Settings > Privacy > Comments بروید و Hide Offensive Comments را فعال کنید. شما هم اینگونه می‌توانید از آیتم Manual Filter هم به کارگیری فرمایید که به شما اذن می هد کلماتی که می‌خواهید فیلتر نمایید را وارد نمائید.

۱۲. پنهان کردن استوری های اینستاگرام

امکان mute کردن استوری ها یکی از مواردی میباشد که بخش اعظمی از یوزرها از آن اگاهی ندارند. چون معمولا در رابطه آن اطلاعاتی داده نمی‌شود. وقتی که نمیخواهید به هر دلیلی کسی استوری شمارا ببیند، میتوانید استوری خویش را به معنای حقیقی وواقعی از آنها پنهان نمایید. برای انجام این عمل کافی میباشد به منو سه نقطه ای در سوی راست بالای صفحه پروفایل خویش بروید و روی Settings > Privacy > Story ضربه بزنید. کلیک کردن روی People در زیر بخش Hide Story From این قابلیت را به شما میدهد که در صفحه باز گردیده، عده ای که نمی‌خواهید استوریتان را ملاحظه کنید را گزینش نمائید.

ترفند های جذاب اینستاگرام

ترفند های جذاب اینستاگرام

 

۱۳. پنهان کردن استوری اشخاص به طور دائمی

ممکن میباشد مشاهده استوری ها و پست های اشخاصی که به طور مداوم و متواتر این کار را انجام می‌دهند، آزار دهنده باشد. در‌این مفاد میتوانید به گزینش خویش استوری و پست هایشان را mute نمایید. برای mute کردن یک فرد، به فید استوری خویش بروید و روی آیکون آن مخاطب کلیک کرده و انگشت خویش را نگه دارید. بعداز اینکه منو باز شد، Mute > Mute Story را گزینش فرمایید.

۱۴. skip کردن، نگه داشتن و بازگشت به استوری ها

برای پرهیز از ماندن در هر استوری در فید خویش، می‌توانید با رفتن به چپ یا این که ضربه زدن روی صفحه به سرعت به استوری بعد بروید. از طرف دیگر شما می‌توانید یک استوری را با ضربه زدن و نگه داشتن انگشت روی آن صفحه pause‌نمایید. هم اینگونه با ضربه زدن روی سمت چپ صفحه یا این که کشیدن صفحه به سمت راست به استوری گذشته برگردید.

۱۵. بایگانی کردن پست های دیرین اینستاگرام

در شرایطی‌که می‌خواهید یک پست را از پروفایل خویش بدون پاک کردن آن، بردارید، می بایست آن را بایگانی نمائید. برای اعمال این فعالیت، به پستی که می‌خواهید بایگانی فرمایید بروید و آیتم های اینستاگرام را در سمت و سوی راست بالای برگه تعیین نمائید. آن‌گاه روی Archive ضربه بزنید. هر مجال که بخواهید پست های بایگانی گردیده را ملاحظه کنید، کافی میباشد به منو سه نقطه ای در کناره بالای سمت راست پروفایل خویش رفته ، Archive را تعیین کرده و بعد از منو کشویی در بالای صفحه روی Posts کلیک فرمائید.

5/5 - (23 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *