بهترین هدفون های بی سیم ارزان قیمت

بهترین هدفون های بی سیم ارزان قیمت | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی

زمان مطالعه این مطلب: 7 دقیقه

بهترین هدفون های بی سیم ارزان قیمت : در این مطلب شما لیستی از مورد‌های ارزان قیمت را مشاهده می نمایید پس با ما همراه باشید در سایت بی هوش بخش تکنولوژی

قبل از شروع مورد‌های لیست، بد نیست با بعضی خصوصیت‌های هدفون‌ها آشنا گردید. مطمئنا پی بردن موارد ذیل و در حیث گرفتن آنها در تعیین نهایی، می تواند سودمند باشد.

خصوصیت‌های یک هدفون خوب چیست؟

خیلی ساده و در کوتاه‌ترین شرایط ممکن، کیفیت و مرغوبیت یک هدفون را می‌توان با موارد ذیل سنجید.

✅ مدت زمان و عملکرد هدفون در محافظت شارژ
✅ کاهش و در اختیار گرفتن نویزهای گوشه و کنار [ صداهای فضا تا چه میزان به گوش شما می‌رسند؟ ]
✅نوع تکنولوژی‌های به عمل رفته در Headphone [ مشتمل بر بلوتوث، Nfc، rf و… ]
✅ جنس و کیفیت بدنه هدفون

هم اکنون وقت آن رسیده که به معرفی شایسته ترین مورد‌های بازار بپردازیم.

بهترین هدفون های بی سیم ارزان قیمت

هدفون بی سیم نیا سبک Q1

یک کدام از شایسته ترین هدفون های بی سیم ارزان بها در کل جهان هدفون بی سیم نیا سبک Q1 میباشد که تا حدود متعددی نیازهای شمارا برای شنیدن یک صدای مناسب و متعادل برآورده می‌سازد.

هدفون نیا سبک Q1 دارنده یک میکروفن نهفته میباشد که به یاری آن می‌توان بوسیله تلفن‌های همراه هوشمند کمپانی اپل (آیفون‌ها) به مکالمه پرداخت و جنس بدنه آن از کیفیت قابل قبولی نسبت به بها خویش برخوردار است.

به عنوان مثال خصوصیت‌های مثبت این کالا می‌توان به بیس خوب، کیفیت مطلوب بدنه، قیمت ارزان، قابلیت و امکان اتصال بی سیم و با سیم و… اشاره داشت.

نقاط قوت

✅ قیمت خوب

✅ جنس بدنه و گوشی‌ها باکیفیت میباشد

نقاط ضعف

❌ عدم خصوصیت‌های انحصاری مثل نویزگیر و…
❌برد کوتاه بلوتوث ( نزدیک به ۱۰ متر )

بهترین هدفون های بی سیم ارزان قیمت

بهترین هدفون های بی سیم ارزان قیمت

 

 

هدفون سودو سبک SD-1002

هدفون بی سیم سودو سبک SD-1002 یکی‌از شایسته ترین هدفون‌های بی سیم موجود در بازار کشور ایران میباشد، هرچند شاید این مارک برای خیلی‌ها شناخته گردیده نباشد البته این فرآورده از کمپانی سودو قادر است تا حدود متعددی نیاز شمارا به یک هدفون ساده رفع کند.

از خصوصیت‌های مثبت این هدفون می‌توان به تنوع بالای رنگ بندی و به کار بستن از رنگ‌های شاد، کیفیت صدای خوب و قدرت بیس میانگین به بالا و هم‌اینگونه به کارگیری از ورژن بلوتوث ۵٫۰ در این کالا اشاره داشت.

ولی همان طور که میدانید نباید از محصولاتی در این مقام قیمتی انتظار بسیار بالایی داشت البته در رنج قیمتی پایین ۲۰۰ هزارتومان هدفون سودو سبک SD-1002 قادر است رضایت شمارا جلب نماید و اما نقاط ضعف این کالا را هم می توانید در جدول زیر مشاهده نمائید.

نقاط قوت

✅ قیمت ارزان و تنوع در رنگ بندی

✅ بیس باکیفیت

✅ به کار گیری از ورژن بلوتوث بالا

نقاط ضعف

❌ مراقبت نکردن حریم خصوصی ( صدا از بیرون شنیده میگردد)
❌ارگونومی ضعیف که در استعمال طولانی مدت گوش را اذیت می‌نماید

بهترین هدفون های بی سیم ارزان قیمت

بهترین هدفون های بی سیم ارزان قیمت

 

 

هدست بلوتوثی نیا سبک Q6  (SD-1002 nia)

همان طور که تا قبل از این هم اشاره کرده‌ایم نیا در بازار هدفون های بی سیم ارزان بها یکه تازی می‌نماید و نسبتاًً در بازار کشور‌ایران رقیبی ندارد و هدست بلوتوثی نیا سبک Q6 یک کدام از شایسته ترین هدفون‌های بی سیم ارزان قیمتی میباشد که تلاش قابل قبولی نسبت به بها خویش داراست.

یک کدام از خصوصیت‌های بسیار مثبت تولیدات نیا کیفیت بالای بیس که قسمت مهمی از آهنگ را تشکیل میدهد میباشد و Q6 هم از این قاعده مستثنا نیست، دیگر خصوصیت این کالا وزن بسیار سبک ۵۰ گرمی آن میباشد که به کارگیری از آن را در بازه زمان طولانی امکان پذیر می‌کند، توان مراقبت شارژ خوب، ارگونومی خوب، محصول بدنه خوب و به طور کلی کلیه‌ی تجهیزات میانگین و یا این که حتی یه خرده باارزش‌تر از قیمتش را به استفاده کنندگان خویش ارائه می دهد.

نقاط قوت

✅ قیمت ارزان

✅ سبک بودن

✅ قابلیت و امکان اتصال به اپ اختصاصی برای پیکربندی اکولایزر

نقاط ضعف

❌  انعطاف کم ( بیشتر مطلوب سرهای کوچک میباشد )
❌  شکنندگی و آلرژی بدنه

بهترین هدفون های بی سیم ارزان قیمت

بهترین هدفون های بی سیم ارزان قیمت

 

هدفون Beats سبک STN-13

حالا نوبت به معرفی یک کدام از شایسته ترین هدفون های بی سیم ارزان بها رسیده است و ما قصد معرفی هدفون Beats سبک STN-13 را به شما داریم این هدفون اکنون با ارزش مقداری فراتر از ۱۰۰ هزارتومان در بازار موجود میباشد و با اعتنا به بها از کیفیت صدا و تجهیزات خیر و خوبی برخوردار‌است.

این هدفون با قابلیت و امکان بلوتوث قابل استعمال در گوشی ، تبلت و دیگر تولید ها دیجیتالی میباشد و حتی می‌توان آن را تحت عنوان یک هدفون ارزان بها برای PS4 در حیث داشت و بازی‌های PS4 را با آن تجربه کرد.

این هدفون علاوه بر کیفیت عالی در پخش از فست شارژ نیز منفعت میبرد و بضاعت و توان ۴۰ ساعت پخش مداوم را در چنگ مخاطب قرار میدهد. همانگونه که در ابتدا نیز اشاراتی داشتیم این کالا ولی اورجینال نیست البته با اعتنا به بها آن می تواند همگی نیازهای شما برای گوش دادن به یک موسیقی دلچسب را برآورده نماید.

علاوه بر نکات بیان شده در باب این متاع بایستی قابلیت و امکان برقراری تماس و قابلیت و امکان استعمال بی سیم و باسیم را نیز اضافه کنیم هم‌اینگونه تنوع بالای رنگ نیز قادر است از سایر خصوصیت‌های مثبت این هدفون باشد.

نقاط قوت

✅ قیمت پایین

✅ فست شارژ

✅ محافظت شارژ بالا و باتری خوب

نقاط ضعف

❌  نداشتن تکنولوژی‌های NFC، نویزگیر و…
❌  برد کوتاه بلوتوث (در غایت ۲۰ متر)

بهترین هدفون های بی سیم ارزان قیمت

بهترین هدفون های بی سیم ارزان قیمت

 

 

هدفون بی سیم نیا سبک Q8-851S

یکی دیگر از شایسته ترین هدفون ها بی سیم ارزان بها که میتوانید آن را با قیمتی پایین ۱۰۰ هزار تومان برای خویش خریداری نمائید هدفون بی سیم نیا سبک Q8-851S میباشد که با اعتنا به قیمتی که داراست از کیفیت نسبتاً نیکی هم برخوردار‌است.

این هدفون به دو شکل بی سیم و باسیم قابل استعمال میباشد و به عنوان مثال خصوصیت‌های مـثبت آن می‌توان به به کار گیری از چرم مطلوب برای پوشش بدنه، قیمت ارزان، معیار بیس خوب در هنگام پخش آهنگ و تنوع رنگی آن اشاره داشت.

عواملی که سبب گردیده است این هدفون در جایگاه هدفون‌های ارزان بها قرار گیرد حذف بعضی از تجهیزات مـثل nfc، نویز گیری و …. میباشد که منجر گردیده بها پایانی این کالا پایین باشد.

هم‌اینگونه هدفون بی سیم نیا سبک Q8-851S قابلیت و امکان جواب گویی تلفنی را نیز در اختیار داراست و برای مکالمه، گیمینگ، ورزش و کاربری همگانی مطلوب میباشد.

نقاط قوت

✅ بها بسیار پایین

✅ باکیفیت بدنه و تنوع رنگی

✅ بیس مطلوب

نقاط ضعف

❌  نداشتن تجهیزات خاص (نویزگیر و…)
❌ پایین بودن ورژن بلوتوث و موفقیت موءثر آن

بهترین هدفون های بی سیم ارزان قیمت

بهترین هدفون های بی سیم ارزان قیمت

هدفون بلوتوثی بی سیم سبک MX666

یکی‌از شایسته ترین هدفون های بی سیم سال ۲۰۱۹ که ارزش قابل قبولی هم داراست هدفون بلوتوثی بی سیم سبک MX666 میباشد که ساخت شرکت فیلیپس است.

این هدفون با اعتنا به خصوصیت‌های کیفی قابل قبولی که در چنگ یوزرها خویش قرار میدهد، مورد قابل قبولی برای کسانی میباشد که قصد تهیه و تنظیم هدفون پایین ۲۰۰ هزار تومان را دارا هستند.

MX666 همراه کیفیت خوب مطلوب پخش امکان اتصال بی سیم و سیمی را در دست داراست و هم‌اینگونه سیستم نویز گیر قابل قبولی برای آن درنظرگرفته شده میباشد به عنوان مثال خصوصیت‌های مثبت دیگری که برای این کالا می‌توان اسم برد کیفیت بدنه خوب و اقتدار مراقبت شارژ مطلوب میباشد.

هم‌اینگونه این جنس برای گیمرها نیز سفارش می شود و میتواند تماما نیاز این اشخاص را رفع نماید.

نقاط قوت

✅ قیمت خوب

✅ جنس بدنه

نقاط ضعف

❌  نداشتن فناوری‌های تکمیلی
❌  فست شارژ نبودن

بهترین هدفون های بی سیم ارزان قیمت

بهترین هدفون های بی سیم ارزان قیمت

 

 

هدفون تسکو سبک TH 5341

درصورتی که در‌پی یک هدفون به طور کاملا ساده میباشید که بها قابل قبولی نیز داشته باشد ما به شما هدفون تسکو سبک TH 5341 را توصیه میکنیم، این فرآورده کمپانی تسکو در مجموعه شایسته ترین هدفون ها بی سیم ارزان بها قادر است کیفیت متوسطی از تک تک نظر به شما ارائه دهد.

این هدفون علاوه بر جمع و جور بودن با سر شما سازگار میباشد و گوش‌های شما‌را به خیال داشتن وزن مطلوب آزار نخواهد بخشید، هم‌اینگونه رنگ بندی‌های زیبایی برای آن در لحاظ گرفته گردیده و کیفیت پخش آن میانگین میباشد و دارنده جک ۳٫۵ میلی‌متری برای اتصال کابل هست.

✅ قیمت خوب

✅ رنگ‌بندی قشنگ

نقاط ضعف

❌  مراقبت نکردن حریم خصوصی ( صدا از خارج شنیده می گردد)
❌  باطری ساده

مورد‌های بالا، باکیفیت‌ترین و شایسته ترین هدفون‌های بی‌سیم ارزان بها بودند که ما کوشش کردیم بابیان خصوصیت‌های مثبت و منفی هرکدام، شما‌را به گزینش شایسته ترین آیتم نزدیک کنیم.

پیرو‌ این مقاله، میتوانید لیستی از شایسته ترین هدفون‌های بی‌سیم حرفه‌ای را ملاحظه کنید.

بهترین هدفون های بی سیم ارزان قیمت

بهترین هدفون های بی سیم ارزان قیمت

 

4.9/5 - (34 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

2 نظرات در حال حاضر

  1. سلام علیکم خوبید آقا این هدفون من میخوام لطفا بیارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *