۵ بازی‌ پیشنهادی برای گیمرهای تازه‌کار و مبتدی (بخش دوم)
  • توسط آزیتا قلی پور
  • ۲ سال پیش
  • بازی
  • ۰

بازی‌ پیشنهادی برای گیمرهای تازه‌کار | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

بازی‌ پیشنهادی برای گیمرهای تازه‌کار و مبتدی : اگر این روز‌ها‌ اغلب فرصت خویش را در منزل خواهید بود و به نوعی در منزل خودتان حبس‌ شده‌اید ، عالی می باشد به سوی کاری‌ بروید که بسیاری از ما همچنین در این وقت ها به آن سرگرم هستیم و آن گزینش یک بازی‌ ویدیویی مطلوب و بازی‌ نمودن خواهد بود . این نوشته می‌تواند به شما در ورود‌ به دنیای بزرگ‌ گیم ها یاری نماید . گیم ها امکان‌پذیر خواهد بود گاها یک تفریح پرهیجان ، پر از مسابقه های جنگی ، هرج و مرج‌‌های‌ بی‌شمار و قصه های دراز و پیچیده به نگرش برسند . ولی حقیقت‌ این خواهد بود که خیلی از گیم ها کاملا بی‌پیچ‌وخم و مشغول کننده می باشند و می‌توانند اوقات‌ خیلی خوب برای کسانی که اهل‌ گیم نیستند مهیا کنند . حتی چنانچه تا پیش از این اصلاً دسته‌ گیم را به دست نگرفته باشید ، ما در این نوشته ، ۵ گیم خوب برای کیف بردن‌ از اوقات‌ فراغت‌ را به شما معرفی‌ خواهیم کرد . با بی هوش همراه باشید .

Phoenix Wright : Ace Attorney Trilogy -1

پلتفرم : رایانه‌های شخصی‌ ، پلی استیشن ۴ ، ایکس باکس وان ، نینتندو سوئیچ‌ ، نینتندو ۳ DS

بازی Phoenix Wright Ace Attorney Trilogy حکایتی از یک آشوب‌طلبی کلاسیک‌ می باشد که از یک فیلم ژاپنی ایده گرفته شده‌ است‌ . این آشوب‌طلبی در دادسرا رخ می دهد و شخصیت‌های‌ فراوانی وارد داستان می‌شوند . شما نقش‌ Phoenix Wright را بازی‌ خواهید نمود که یک وکیل‌ دفاع‌کننده سخت گیر خواهد بود که سعی می نماید تا مشتریان‌ خودش را خلاص نماید . گیم پلی بازی‌ بی‌اندازه آسان خواهد بود ، برای‌اینکه تنها عملی که شما الزاماً باید اجرا کنید گردآوری سندها ، استماع به شهادت‌ها برای کسب معلومات افزون‌تر و افشای تناقضات می باشد ، اگرچه که این پرونده‌‌ها‌ رفته‌رفته پیچیده تر می‌شوند . قصه های بازی‌ در فضا های گوناگون رخ می‌دهد و شاهد‌ عرصه های اکشن هم خواهیم بود‌ .

بازی‌ پیشنهادی برای گیمرهای تازه‌کار

بازی‌ پیشنهادی برای گیمرهای تازه‌کار

 

Professor Layton and the Curious Village -2

پلتفرم : نینتندو دی اس ، اندروید ، آی او اس

اگر دوستدار گیم های رازآلود می باشید ، یک بازی‌ قشنگ را برای آغاز به شما معرفی‌ خواهیم کرد . قصه بازی‌ این گونه خواهد بود که فردی به اسم دالین در پی کشف کردن سیب زرین در یک آبادی اسرارآمیز خواهد بود و در این مسیر از پروفسور لایتون و شاگردش یاری می‌خواهد و همسر‌ دالین به او قول‌ داده که پس از انکشاف سیب زرین همگی ارثیه خودش را به او عطا کند . هم اکنون شما حتما باید برای حل پازل‌ها و چیستان های گوناگون به پروفسور و دستیارش یاری دهید . مساله های حاضر در این بازی‌ کلاً منطقی‌ و ریاضی می باشند ، به این مفهوم که ضروری نخواهد بود برای حل چیستان ها این سو و آن سو بروید . گیم از گرافیک ، صوت گذاری و قصه جذابی بهره‌مند می باشد و بی‌گمان شما را جذب‌ خودش خواهد نمود .

بازی‌ پیشنهادی برای گیمرهای تازه‌کار

بازی‌ پیشنهادی برای گیمرهای تازه‌کار

Persona 5 Royal -3

پلتفرم : پلی استیشن ۴

بازی مشهور و زیبای نقش‌ آفرینی ژاپنی ، Persona 5 Royal یک مساله حقیقی را رفع نموده و آن هم این است که اطلاعات خیلی زیادی در مقابل شما قرار داده خواهد شد . با دقت به اینکه نصف گیم شبیه‌ ساز‌ زندگی یک شخص دبیرستانی می باشد ، ولی این بازی‌ به گیمرهای تازه‌کار حتما سفارش می گردد . Persona 5 Royal راوی سرگذشت پسری خواهد بود که به دلیل هم‌دستی به یک تبعه و زورگویی شخصیت‌ بدجنس اصلی‌ ، ناچار می گردد یک سال دور‌ از محدوده منزل خودش زندگی نماید . بنابراین قهرمان‌ قصه که در طول بازی‌ به جوکر مشهور خواهد بود ، وارد دبیرستان شوجین آکادمی می گردد تا یک سال تبعید‌ خودش را سپری کند . این در حالی‌ می باشد که تقدیر راه دیگری را برای او درنظر گرفته است‌ . عکس‌ها ، ملودی متن‌ و گیم پلی خیلی قشنگی را در این گیم مشاهده می کنید و پس از شروع گیم به دشواری آن را کنار خواهید گذاشت.

بازی‌ پیشنهادی برای گیمرهای تازه‌کار

بازی‌ پیشنهادی برای گیمرهای تازه‌کار

 

Portal -4

پلتفرم : رایانه‌های شخصی‌ ، پلی استیشن ۳ ، ایکس باکس ۳۶۰ ، مک ، لینوکس ، اندروید

Portal یک گیم اول‌ نفر خواهد بود که در آن تفنگ به دست می‌آورید ولی خشن‌ و در شیوه شلیک تیر نخواهد بود . گیم پرتال یکی از سری‌ گیم های متد فکری و پلتفرم خواهد بود در مرتبه یکم این گیم دربردارنده یک سری‌ پازل‌هایی می باشد که بایستی با بکارگیری از عقل و فراست خویش و به اضافه با هم‌دستی رباتی که شما کنترل‌ آن را در دست دارید , آنها را حل نموده و گام ها را سپری کنید . اسم این ربات Chell می باشد که به یاری هوش‌ تصنعی در لابراتوار Aperture طرح‌ریزی گشته است‌ . فیزیک منحصر‌ به فرد‌ گیم به گیمر حکم می‌ نماید تا همگی حرکات‌ پرتال را مورد توجه قرار دهد و با بکارگیری مبتکرانه از آنها اتاق‌های تست را با کامیابی سپری کند . گیم از گرافیک مطلوبی بهره‌مند خواهد بود و می‌تواند شما را تا ساعتها مشغول سازد ، پس توصیه می‌کنم این بازی‌ قشنگ را از دست ندهید .

بازی‌ پیشنهادی برای گیمرهای تازه‌کار

بازی‌ پیشنهادی برای گیمرهای تازه‌کار

 

Untitled Goose Game -5

پلتفرم : رایانه‌های شخصی‌ ، پلی استیشن ۴ ، ایکس باکس وان ، نینتندو سوئیچ‌ ، مک

بازی Untitled Goose یک گیم آسان و در عین‌ حال‌ بی‌اندازه مشغول کننده خواهد بود . در این گیم نظارت یک غاز‌ در دست شما می باشد و این غاز‌ تنها دردسر‌ ایجاد می نماید و در ده گشت و گذار می‌ کند . هرچند که مسئولیت این دردسر‌ها‌ هم برعهده شما خواهد بود و بایستی همه کوشش خودتان را بکنید که با مردم ده درگیر نشوید . راه خودتان را به حوالی آبادی و ده باز نمائید و از بخشی که قادر خواهید بود تردد نمائید . از پشت‌ سقف منزل ها و از داخل بوستان ها قادر خواهید بود حرکت‌ نمائید و کلاه آدم ها را از سرشان بردارید . آبادی پر از آدم های خیلی سخت‌کوش و عصبی خواهد بود که دیگر تحمل وجود این غاز‌ را در ده خودشان ندارند . این‌گونه روال برای ما طنزآمیز خواهد بود و به حرکت درآوردن این غاز‌ به شیوه جالبی دلپذیر می باشد . گیم به نوعی معما‌ گونه هم می باشد و حتما باید شیوه و روند اعمال مسئولیت های خودتان را معلوم بکنید .

بازی‌ پیشنهادی برای گیمرهای تازه‌کار

بازی‌ پیشنهادی برای گیمرهای تازه‌کار

 

5/5 - (17 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *