اصول چیدمان سفره هفت سین + ایده هفت سین ۱۴۰۲
ایده هفت سین 1402

ایده هفت سین 1402 | بیهوش ✔️ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی و کسب و کار در خانه

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

ایده هفت سین ۱۴۰۲ : یقینا در جریان هستید که از دوران گذشته تا به امروز عید نوروز یکی از بااهمیت ترین روزها در بین خانواده‌ های ایرانی بوده است‌ و تمام اشخاص ایرانی در بیشتر موارد در وقت نزدیک‌ گشتن نوروز به تکاپو افتاده‌ و اکثرا درپی خریداری اسباب مورد‌ احتیاج به منظور چیدن‌ سفره هفت سین می باشند که یکی از سمبل های همین روزها خواهد بود. برای اینکه با اصول مهم چیدن یک سفره هفت سین عالی آشنا شوید با ما همراه باشید در سایت سرگرمی و آموزشی بیهوش

اصول‌ چیدن‌ سفره هفت سین مناسب‌ و زیبا‌

۱- گزینش رنگ شایسته

یکی از اصلی ترین نکاتی که به منظور چیدن‌ سفره هفت سین الزاماً باید به آن دقت کنید ، تزیین سفره هفت سین با رنگ شایسته می باشد‌ . در راستیضروری خواهد بود تا رنگ شایسته و هماهنگی را گزینش نمائید . سفارش می گردد ظرف‌ هفت سین لوکس و تزیینات آن را به رنگی گزینش بکنید که مناسب چیدمان منزل باشد‌ . از آمیختن رنگ های مکمل هم قادرید بکارگیری نمائید که ظهور زیباتری خلق می سازد.

۲- گزینش سبک‌ سفره هفت سین

مطلب دومی که الزاماً باید مورد توجه قرار دهید ، تعیین سبک‌ سفره هفت سین و ظروف هفت سین لوکس خواهد بود . در حقیقت شمار بسیاری از اشخاص تمایل دارند تا سفره هفت سین خویش را به سبک‌ها‌ی سنتی‌ و باستانی بچینند منتها اشخاص دیگری هم وجود دارند که تمایل دارند ظروف هفت سین خویش را به صورت جدید و نوین گزینش کنند و در نهایت سفره ای با سبک‌ نو مهیا کنند . برای‌ سبک‌ های جدید به سادگی می توانید روش های مبتکرانه ای به عمل ببرید.

ایده هفت سین 1402

ایده هفت سین ۱۴۰۲

 

۳- پیشنهاد می گردد تا از ظروف ست بکارگیری نمائید

هم اکنون که سبک‌ و رنگ سفره هفت سین خودتان را گزینش نموده اید ، ضروری خواهد بود تا از ظروف متناسب و ست به منظور چیدن‌ سفره هفت سین خویش بکارگیری نمائید . در بیشتر موارد وقتی که هر یک از سین های خود را داخل ظرف های متنوع قرار دهید ، هر چقدر که ظرف‌ها‌ از ظاهر‌ خوشگلی بهره‌مند باشد‌ ولی با این حال‌ به سبب ظاهر‌ نامتناسب نمی تواند ظهور قشنگی را ارائه دهد‌ .

۴- آینه و شمعدان را از خاطر نبرید

در اکثر موارد اشخاص بسیاری می باشند که آینه و شمعدان را جز لوازم الزامی در سفره هفت سین به شمار نمی آورند . منتها خوب‌ یقینا وجود آینه و شمعدان می تواند تکمیل‌ کننده سفره هفت سین باشد‌ و ظهور فوق العاده ای در سبک‌ و چیدمان هفت سین شما داشته باشد‌ . به این خاطر پیشنهاد می کنیم مناسب با سبک‌ ظروف هفت سین لوکس خود‌ ، آینه و شمعدان هماهنگی را تهیه نمائید .

ایده هفت سین 1402

ایده هفت سین ۱۴۰۲

 

۵- ظرف‌ هفت سین لوکس خود‌ را در کجا بچینید ؟

چنانچه تا حالا سفره قشنگی گزینش نموده باشید ، هم اکنون ضروری خواهد بود تا سفره هفت سین خودتان را در جایگاه مناسبی قرار دهید ، خوب ترین گزینه میز‌ های پذیرایی ، میز‌ های گرد و یا میز‌ نا‌هارخوری‌ خواهد بود . در بیشتر موارد سعی کنید میز‌ های بزرگ تری گزینش نمائید تا با فقدان جا به منظور قرار دادن‌ ظروف هفت سین خود‌ روبرو نشوید و یا درصورتی‌که میز‌ بزرگی‌ در خانه ندارید می توانید از دو یا سه تا میز‌ کم حجم هم بکارگیری بکنید و آنها را در پهلو یکدیگر بگذارید و یا حتی در کنار‌ میز‌ هفت سین خودتان می توانید ظرف‌ آجیل‌ خوری و میوه‌ خوری و دیگر وسایل پذیرایی‌ خود‌ را در پهلو ظرف‌ هفت سین لوکس خودتان بگذارید .

۶- ابتکار به خرج‌ دهید

به منظور چیدن‌ سفره هفت سین خودتان خوب تر خواهد بود از ابتکار خود‌ و روش های جدید هم بکارگیری نمائید . در برخی موارد با بکارگیری از همان شیوه های نوین می توانید تغییر‌ خیلی بزرگ در چیدمان سفره هفت سین خودتان خلق بکنید . حتی گویی با یک تحول چینش ساده‌ و عوض‌ کردن‌ متد قراردادن ظروف می توانید اثر بسیار خوبی‌ ایجاد‌ نمائید .

ایده هفت سین ۱۴۰۲

ایده هفت سین 1402

ایده هفت سین 1402

ایده هفت سین 1402

ایده هفت سین ۱۴۰۲

ایده هفت سین 1402

ایده هفت سین 1402

ایده هفت سین 1402

ایده هفت سین ۱۴۰۲

ایده هفت سین 1402

ایده هفت سین 1402

ایده هفت سین 1402

ایده هفت سین ۱۴۰۲

ایده هفت سین 1402

ایده هفت سین 1402

5/5 - (45 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *