ایده های دکوراسیون منزل در هالووین
ایده های دکوراسیون منزل در هالووین

ایده های دکوراسیون منزل در هالووین | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

ایده های دکوراسیون منزل در هالووین : فصل‌ پاییز‌ است ، پس این یعنی تقریباً وقت هالووین فرا‌ رسیده است‌ ! کدو تنبل‌ ها ، خفاشهای تزئینی ، عروسکهای خوفناک و جمجمه های مصنوعی چشم‌به‌راه شما هستند؛ امکان‌پذیر خواهد بود نخستین چیزی باشد‌ که زمان تفکر نمودن به چیدمان های هالووینی به مغز شما می رسد همین شی ها باشد‌ ، منتها ما در این بخش هستیم که به شما بگوییم به بیشتر‌از‌اینها تفکر نمائید با ما همراه باشید در مجله سرگرمی بی هوش

امسال برای جشن‌ هالووین تزئینات و سبزیجات‌ مطبوخ شده‌ ی جذابی داشته باشید . طراحی داخل خانه به شیوه هالووینی اصلاً خوفناک نخواهد بود . مطلع‌بودن اینکه طراحان دکوراسیون شیفته شیوه دکوراسیون هالووینی می باشند بسیار به شما یاری می نماید تا یک جشن‌ بسیار خوب را داشته باشید . خوشبختانه ، جشن‌ هالووین به شیوه امروزین در میان اشخاص جایگاه خویش را پیدا‌ کرده است‌ و به یک جشن‌ مشغول کننده مبدل شده‌ است‌ .

گزینش یک مدل رنگی برای دکوراسیونهای هالووین

ایده های دکوراسیون منزل در هالووین

قبل از دگرگونی منزل خویش به یک قلمرو عجایب ، یک مدل رنگی برای خود‌ گزینش نمائید . این قصد درباره دکوراسیون شما روال عمل را خیلی راحت تر می نماید ! الگو بندیهای معاصر‌ که در سالهای پسین خیلی مطلوب گشته اند دربردارنده رنگهای روشن‌ و تک رنگ می باشند .

الگو های خنثی

یک الگو خنثی که خلوت‌ و لطیف باشد‌ پیوسته زیبا خواهد بود . رنگی طبیعی‌ و خنثی را برازنده با فضای درونی خویش گزینش بکنید و دکوراسیون کم‌قیمت هالووین خودتان را با راندمان زیاد خلق بکنید .

الگو های رنگین

طراحیهای هالووینی جدید بانشاط و رنگین می باشند . برگزار نمودن یک مهمانی رنگی رنگی به عوض داشتن یک دکوراسیون خوفناک خیلی ایده‌ آل می شود . چنانچه منزل شما با رنگهای خنثی یا پالتهای تک رنگ تزئین گشته است‌ ، دکوراسیون رنگین هالووینی یک مکمل‌ خیلی قشنگ خواهد بود‌ . با این احوال ، به یاد‌ داشته باشید که پیوسته کمتر و زیادتر خواهد بود پس دکوراسیون و تزئینات خودتان را ساده‌ نگه دارید و به رنگهای کمتر اکتفا نمائید .

گزینش پالت تک رنگ مشکی

ایده های دکوراسیون منزل در هالووین

ایده های دکوراسیون منزل در هالووین

 

یک الگو تماما مشکی می تواند مناسب هر جایگاهی باشد‌ ، ولی درصورتی‌که منزل شما با پالت رنگی سپید رنگ آمیزی گشته است ، آن الگو سیاه فضای خیلی چشمگیری تولید خواهد نمود . به صورت عام بهره برداری از رنگ مشکی به تنهایی درطراحی دکوراسیون خانه پیشنهاد نمی گردد و زیادتر در پهلو مشکی از المانهای با رنگهای دیگر بکارگیری می گردد یا یک قسمت اندک فقط‌ به تنهایی مشکی است؛ علت این مبحث این خواهد بود که مکان برای افرادی که در آنجا وجود دارند خسته کننده نشود .

ساختن گلدانهایی با کدو تنبل‌

ایده های دکوراسیون منزل در هالووین

می توانید در مهمانی هالووین گلدانهای هالووینی بسازید؛ این یک شیوه ی دکوراسیون ویژه است که گل‌های‌ تازه‌ را داخل یک کدو تنبل‌ گذاشته و از آن به عنوان گلدان مصرف نمائید . این عمل سزاوار کسانی می باشد که می خواهند بی اضطراب در فضای درونی خودشان یک دکوراسیون کم‌قیمت هالووینی خلق کنند . یک کدو تنبل‌ درشت پیدا‌ نمائید و داخل آن را خالی‌ و سوراخ‌ نمائید ، بعد شاخه‌ گل‌های‌ خودتان را در آن کدوی سوراخ‌ گشته بچینید . (دسته گل یا شاخه‌ گل) برای قشنگ تر گردیدن این گلدان کدویی ، آن را با رنگها تزئین نمائید .

چرخ دستیهای رنگی

یکی دیگر از شیوه های هالووینی داشتن چند چرخ دستی رنگی خواهد بود که آن را پر از چیزهای تزئینی هالووینی کرده اید . (کدو ، جمجمه های مصنوعی ، خفاشهای تزئینی و . . .) همچنین در این چرخ دستیها قادر خواهید بود تنقلات‌ ، دسرها ، خوراکی های زیبا و . . . را پر نمائید و داخل آنها را رنگین نمائید . مشغول کننده ترین قسمت جشن‌ هالووین داشتن آشامیدنی های سرد به همراه میوه‌های‌ تازه‌ خواهد بود که از چرخ دستیها قادر خواهید بود به عنوان پیشخوان‌ هم بکارگیری نمائید . برای چرخ دستیها یک پرچم‌ رنگی بزرگ‌ بگذارید و روی آن تابلویی با عنوان “دستفروش هالووین اینجاست” قرار دهید .

تلفیق مشکی و سپید برای اسرارآمیز نمودن پیرامون

ایده های دکوراسیون منزل در هالووین

ایده های دکوراسیون منزل در هالووین

 

رنگ مشکی بر روی رنگ سپید نه تنها برای هالووین خوب خواهد بود بساکه کلاً خوشگل و ویژه می باشد . همه تزئینات خویش را به رنگ سیاه رنگ آمیزی نمائید و با بکارگیری از گل‌هایی‌ مشابه گل رز سرخ یک فضای نمایشی و خونگرم خلق بکنید . هنگامی که تمام جزء ها را سیاه نمائید یک مکان خسته کننده برای اشخاص حاضر در آن جا درست‌ می نمائید پس در پهلو رنگ مشکی حتما رنگهای دیگری را برای قشنگ گشتن آن جا به عمل ببرید تا بتوانید دکوراسیون عالی خانه خودتان را تنها با تلفیق دو‌رنگ‌ سپید و سیاه خلق نمائید .

از عتیقه‌ فروشیها تزئینات قدیمی‌ تهیه‌ بکنید

ایده های دکوراسیون منزل در هالووین

اسکلتهای پزشکی‌ قدیمی‌ ، بوم های قدیمی‌ خوفناک ، ماده‌ها تزئینی ویژه ، تجهیزات فلزی کهنه مانند شمشیر‌ ، فرش‌ها‌ و پارچه های قدیمی‌ ، تلوزیونهای قدیمی‌ و . . . می تواند از آن گروه از وسایلی باشد‌ که در تزئینات هالووینی به شما یاری می نماید . استفاده از شمعدانهای بزرگ‌ و تزئینی و فلزی با شمعهای رنگی به صورتی که بعضی از شمعها بی‌نور یا تمام‌ گشته باشند هم به ظاهر زیبای این مکان یاری فراوانی می نماید .

تضاد‌ زندگی و مرگ‌

ایده های دکوراسیون منزل در هالووین

ایده های دکوراسیون منزل در هالووین

 

کنتراست رنگی و اختلاف المانها معنا خیلی قشنگی در تزئینات و چیدمان است؛ دو المان به شکل میانه و مخالف ​​هنگامی که پهلو هم قرار بگیرند می توانند شگفت انگیز گردند . استفاده از جمجمه های از نوع پلاستیک ، با معنی مردن در پهلو یک گلدان گل یا هر چیزی که معنا زندگی می دهد‌ ، خیلی قشنگ است . این یکی از هزاران ایده‌ ی دیگری خواهد بود که در تزئینات هالووین قادر خواهید بود از آن بکارگیری نمائید .

5/5 - (24 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *