دیوار اتاق خواب‌ را چه رنگی کنیم ؟
انتخاب رنگ مناسب‌ برای اتاق خواب‌

انتخاب رنگ مناسب‌ برای اتاق خواب‌ | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

انتخاب رنگ مناسب‌ برای اتاق خواب‌ : گزینش عالی ترین رنگ برای اتاق خواب‌ احتیاج به درنظر گرفتن‌ مجموعه‌ نکات مهمی خواهد داشت که هر کدام اثرات مثبت ویژه خودش را به همراه دارد . امروزه اشخاص زیادی در عرصه مدل‌سازی و دکوراسیون خانه یا مکان های اداری‌ فعالیت‌ دارند که با بکارگیری از علم و مهارت خودشان می توانند به شما یاری فراوانی نمایند . رنگها با اثرات مثبت خودشان این توانمندی را دارند تا خیلی خوب فضای حاکم‌ را دگرگونی داده و به صورت حیرت آوری خلقیات شما را دچار تغییرات مثبتی نمایند . این دگرگونی مکان رابطه مستقیمی با ارتقای میزان صحت روانی‌ شما داشته و می تواند آرامشی را که به آن احتیاج دارید برای شما آماده سازد با ما همراه باشید در مجله سرگرمی و آموزشی بیهوش بخش دکوراسیون

برای بهره گیری از این منفعت ها ضروری خواهد بود با رنگها به شکل‌ بهتری آشنا‌ شوید . چون هر رنگ اثر های ویژه خودش را داشته و برای مکان های منحصر‌ به فردی‌ مورد‌ بکارگیری قرار خواهد گرفت . در این مطلب تصمیم داریم تا به رسیدگی مختصه های عالی ترین رنگ برای دیوارهای اتاق خواب‌ بپردازیم و در این عرصه معلومات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم . این گروه معلومات به شما یاری می نماید تا بتوانید وضعیت بهتری را برای خودتان ایجاد کنید و با یک رنگ آمیزی خوب ، به پیرامون خانه خویش جانی‌ تازه‌ ببخشید . پیشنهاد می کنیم جهت آشنایی کامل تر تا انتها ما را همراهی‌ کنید .

گزینش رنگ مناسب‌ برای اتاق خواب‌

به صورت عام برای گلچین یک رنگ شایسته برای پیرامون خانه یا شرکت‌ و دیگر موردهای این چنینی ، سلیقه‌های زیادی وجود خواهد داشت . این روال برای رنگ آمیزی خانه پیچیده تر خواهد بود . چون الزاماً باید به نظرات همگی احترام‌ گذاشته شود و برحسب پسند کل افراد‌ خانواده‌ عمل‌ کرد . به عنوان نمونه اکثر خردسال ها علاقه دارند اتاق خودشان را به پسند خود رنگ کنند و مخالفت‌ با این موضوع می تواند روی خلقیات آنها اثرگذاری منفی زیادی به جای‌ بگذارد . خوب تر خواهد بود به پسند کودک خویش احترام‌ گذاشته و در راستای رنگ آمیزی اتاق خصوصی به او آزادی‌ عمل‌ بدهیم . رنگ آمیزی مکان های همگانی مانند اتاق پذیرایی‌ ، آشپزخانه ، نشیمن و … شرایط‌ متمایز تری داراست . در این عرصه همه اشخاص خانواده‌ الزاماً باید با هم مشورت‌ کنند و به یک نظر‌ مسلم دست پیدا کنند . ویژگی های مهمی در حیطه گزینش خوب ترین رنگ برای دیوارهای اتاق خواب‌ موثر می باشند که همان گونه‌ که گفته شد ضروری خواهد بود همگی این ویژگی ها را در نگرش گرفته و عالی ترین گزینه را انتخاب کرد .

انتخاب رنگ مناسب‌ برای اتاق خواب‌

انتخاب رنگ مناسب‌ برای اتاق خواب‌

 

کارهای اساسی برای گزینش خوب ترین رنگ برای دیوارها

همان گونه‌ که گفته شد رنگ آمیزی اثرات مثبتی به همراه خواهد داشت و می تواند به عنوان آسان ترین راه دگرگونی در پیرامون محل زندگی ، شرایط‌ خاصی را پیش‌روی‌ شما قرار دهد‌ . زیرا قادر خواهید بود دکوراسیون خانه یا مکان کار‌ خودتان را دگرگونی دهید . ارکان اصلی با اهمیت برای گزینش عالی ترین رنگ برای دیوارهای اتاق خواب‌ شرح داده شده اند که در این قسمت تصمیم داریم تا به توضیح این کارهای اساسی بپردازیم .

✅ در قدم نخست ضروری خواهد بود کلیه لوازم منزل خودتان را مورد توجه قرار داده و رنگ موردنظر‌ را برحسب رنگ لوازم خانه گزینش نمائید .

✅ تلفیق های رنگی با بازه های گوناگون ، میتوانند فضای خانه شما را بانشاط نموده و احساس قشنگی را به شما منعکس کنند .

✅ در صورتی که تصمیم دارید تا هر اتاق را به فرم مختلفی رنگ آمیزی کنید؛ ضروری خواهد بود فضای میان در ورودی هر کدام‌ را با بکارگیری از رنگ طوسی که ملایم‌ می باشند رنگ نمائید . چون این قضیه می تواند میزان دلنشین بودن پیرامون زندگی شما را بیشتر نماید .

✅ بهره برداری از رنگهای روشن‌ سبب می گردد تا فضای اتاق زیباتر دیده شود . پیشنهاد می کنیم برای این مورد حتما رنگهای روشن‌ را مورد توجه قرار دهید .

آبی آسمانی‌ ، رنگی مناسب‌ برای فضا‌های‌ اجتماعی‌

بعضی از افراد امکان‌پذیر خواهد بود گمان کنند که بکارگیری از رنگ آبی آسمانی‌ برای اتاق خواب‌ خوب تر می باشد و نمی توان‌ این رنگ را برای دیگر مکان های خانه استفاده کرد . حتما باید بگوییم این تفکر کاملا نادرست می باشد و خوب تر خواهد بود در این راستا‌ تجدید‌ نظر‌ کنید . استفاده از رنگ آبی آسمانی‌ برای اتاقهای نشیمن و پذیرایی‌ ، این فایده را خواهد داشت تا پیرامونی پر از آسایش را برای شما مهیا کرده و به اطرافیان و مهمانان شما همچنین یک حس آرامش را منعکس نماید .

افزون بر مواردی که شرح داده شد؛ این رنگ به عنوان زیباترین رنگ برای دیوارهای اتاق خواب‌ هم شناخته‌ می گردد . چون می تواند ریتم‌ ضربان‌ قلب‌ را طبیعی نموده و وضعیت بهتری را پیش‌روی‌ شما قرار دهد‌ . چنانچه تصمیم دارید تا این رنگ را با رنگهای دیگر ترکیب کنید؛ قادر خواهید بود از رنگ هایی همچون زرد ، قهوه ای و سبز روشن‌ بکارگیری نمائید که همه در پهلو هم به عنوان رنگهای گرم شناخته‌ می گردند و می توانند در خلق یک فضای خوب برای مهمانی ها به اشخاص خانواده‌ یاری بسیاری نمایند .

انتخاب رنگ مناسب‌ برای اتاق خواب‌

انتخاب رنگ مناسب‌ برای اتاق خواب‌

 

یاسی ، رنگی بانشاط و با متانت برای دیوارهای اتاق خواب‌

شگفت آور خواهد بود بدانید رنگ یاسی از تلفیق رنگهایی همچون سپید ، آبی و سرخ ایجاد می گردد که خیلی شاد‌ است و به عنوان یک گزینه خوب برای دیوارهای اتاق خواب‌ می باشد . چنانچه این رنگ را با رنگهای دیگری مانند خاکستری و خاکی‌ تلفیق کنید؛ قادر خواهید بود یک ترکیب خیلی قشنگ را خلق کنید . چون این رنگها روشن‌ می باشد و می توانند فضایی مطلوب و دنج را برای شما مهیا سازند .

انتخاب رنگ مناسب‌ برای اتاق خواب‌

انتخاب رنگ مناسب‌ برای اتاق خواب‌

 

مزایای بکارگیری از رنگ سبز برای اتاق خواب‌

رنگ سبز در گروه عالی ترین رنگ برای دیوارهای اتاق خواب‌ قرار خواهد داشت . این رنگ ، رنگ طبیعت‌ می باشد و می تواند حس نشاط را به اشخاص حاضر در اتاق منعکس نماید . ترکیب نمودن این رنگ با رنگهایی مانند زرد اثرگذاری مطلوبی بر روی وضعیت کیفی خواب‌ شما خواهد داشت . به اضافه اینکه بایستی نقل کرد بازه مختلفی از این رنگ را می توان‌ مشاهده‌ کرد که این بازه دربردارنده رنگهایی مانند سبز نعنایی ، سبز طوسی ، سبز لیمویی و سبز زمردی می شوند‌ که هر کدام‌ خصوصیت های ویژه خود‌ را داشته و قادر خواهید بود از آنها در دکوراسیون داخلی اتاق خواب‌ خودتان بکارگیری بکنید .

انتخاب رنگ مناسب‌ برای اتاق خواب‌

انتخاب رنگ مناسب‌ برای اتاق خواب‌

 

رنگهایی که برای اتاق خواب‌ شایسته نیستند !

در پهلو رنگهایی که گفته شد؛ بایستی بگوییم بعضی رنگها همچنین برای اتاق خواب‌ مطلوب نبوده و می توانند منجر‌ گردند تا شخص طی شب خیلی خوب نخوابد . رنگهایی همچون طوسی و قهوه ای در طبقه بدترین رنگها قرار می گیرند که بکارگیری از آنها می تواند سبب گردد تا شخص با حس‌هایی‌ مانند اضطراب و دلسردی روبرو گردد . افزون بر این دو‌رنگ‌ ، الزاماً باید به رنگ سرخ هم اشاره‌ کنیم که می تواند خوابیدن شما را دشوار نماید . چون در گروه رنگهای پرهیجان قرار گرفته و به راحتی می تواند میزان فشار‌ خون شما را بیشتر کند.

5/5 - (32 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *