آموزش ساخت کفش رنگین کمانی

آموزش ساخت کفش رنگین کمانی | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی و کسب کار

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

آموزش ساخت کفش رنگین کمانی : در پست امروز نحوه ساخت کفش رنگین کمانی را می آموزید! این به اندازه کافی برای کودکان آسان است و برای همه سنین سرگرم کننده است. کفش های رنگین کمانی یک پروژه ساده است که می توانید در کمتر از یک ساعت آن را به پایان برسانید با ما همراه باشید در سایت بی هوش مجله سرگرمی و آموزشی

آموزش ساخت کفش رنگین کمانی

نکات مهم:

✅ این یک پروژه دست ساز آسان است که برای نوجوانان ، بزرگسالان یا کودکان بزرگتر مناسب است (بچه های کوچکتر می توانند این کار را با کمک انجام دهند). برای بهترین نتیجه ، این نکات را در نظر داشته باشید:

✅ از سطح کار خود با روزنامه یا دستمال کاغذی محافظت کنید و مقداری دستمال کاغذی را برای پاک کردن هرگونه قطره در دسترس خود نگه دارید. دستان شما ممکن است کمی رنگ بگیرند ، بنابراین اگر این کار شما را آزار می دهد ، دستکش بپوشید.

✅ جوهر Sharpies مخلوط می شود ، بنابراین رنگ هایی را انتخاب کنید که به خوبی ترکیب شوند. سعی کنید رنگ هایی مانند صورتی و سبز را در کنار یکدیگر قرار ندهید.

✅ از بکارگیری رنگهای بسیار تیره خودداری کنید هنگام استفاده از ترکیب رنگهای روشن و تیره ، بیشتر از رنگهای روشن و کمتر از رنگهای تیره استفاده کنید.

✅ اطمینان حاصل کنید که مقداری فضای سفید روی کفش می گذارید تا رنگ ها فضایی برای منتشر شدن داشته باشند. اگر رنگ بیشتری می خواهید ، همیشه می توانید آن را اضافه کنید ، اما اگر در ابتدا زیاد استفاده کنید ، ممکن است از کفش های آماده شده خود راضی نباشید.

آموزش ساخت کفش رنگین کمانی

آموزش ساخت کفش رنگین کمانی

 

وسایل مورد نیاز:

کفش های ساده سفید
نشانگرهای شارپی
الکل ۹۴ درصد
قطره چکان یا بطری اسپری
نوار ماسک

 

مراحل ساخت:

۱- کف کفش و هرجای دیگری که نمی خواهید رنگ کنید را چسب بزنید. اگر کفش های شما بند دار هستند آنها را بردارید.

آموزش ساخت کفش رنگین کمانی

۲- از Sharpies برای طراحی روی کفش خود استفاده کنید. یک طرح چرخشی ، راه راه یا هر چیز دیگری که دوست دارید بکشید. به یاد داشته باشید که رنگهایی را که به خوبی ترکیب می شوند در کنار یکدیگر قرار دهید.

آموزش ساخت کفش رنگین کمانی

۳- نقاشی روی کل کفش را به پایان برسانید و برخی نواحی سفید شوند. در صورت نیاز می توانید بعداً رنگ بیشتری اضافه کنید.

آموزش ساخت کفش رنگین کمانی

۴- از قطره چکان برای ریختن الکل روی جوهر استفاده کنید ، با رنگهای روشن تر شروع کنید. رنگ ها شروع به انتشار می کنند و در جهتی که الکل روی کفش حرکت می کند ترکیب می شوند.

آموزش ساخت کفش رنگین کمانی

۵- رها کردن الکل را تا زمانی که رنگها به دلخواه ترکیب شوند ادامه دهید. رنگها در حالی که مرطوب هستند بسیار روشن به نظر می رسند ، اما هنگامی که خشک می شوند کمی ملایم می شوند. به نوار توجه کنید ؛ همانطور که مرطوب می شود ممکن است شل شود ، بنابراین یک دستمال کاغذی در دست داشته باشید تا جوهر اضافی آن پاک شود. اگر می خواهید رنگ بیشتری روی کفش خود داشته باشید ، حدود ۱۰ دقیقه صبر کنید تا خشک شود و رنگ بیشتری به آن اضافه کنید ، سپس الکل بیشتری مصرف کنید.

آموزش ساخت کفش رنگین کمانی

۶- نوار ماسک را بردارید و کف پا را پاک کنید. برخی از رنگها ممکن است زیر نوار باشند ، اما اگر مراقب باشید باید بتوانید کف پا را عمدتا سفید نگه دارید. قبل از پوشیدن اجازه دهید کفش ها کاملاً خشک شوند (۲۴ ساعت).

آموزش ساخت کفش رنگین کمانی

4.9/5 - (19 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *