آموزش دوخت عروسک خوک با نمد و جوراب

آموزش دوخت عروسک خوک جورابی | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

آموزش دوخت عروسک خوک با نمد و جوراب : در اینجا یک کاردستی سریع و آسان برای دوخت خوک جورابی برای شما آورده شده است. این خوک جورابی که Oink Oink نام دارد، حدود ۶ اینچ قد دارد و بسیار پر کاربرد است و می تواند به عنوان یک اسباب بازی یا زیور زنجیر جاسوییچی خوک باشد. هر کدام را که انتخاب کنید، یک هدیه دوست داشتنی برای هر مناسبتی خواهد بود. با نظارت بزرگسالان، این الگوی خوک پر شده حتی برای کودکان نیز به اندازه کافی آسان است با ما همراه باشید در سایت سرگرمی بی هوش

تنها چیزی که برای این اسباب بازی خوک جورابی نیاز دارید یک جوراب زنانه است (بله، فقط به یک جوراب نیاز دارید! یک جوراب به رنگ صورتی عالی خواهد بود)، مقداری نمد صورتی و مواد پرکننده و چسب. برای مشاهده دقیق آنچه نیاز دارید، به بخش الگوی دوخت خوک در پایین بروید.

الگوی خوک قابل چاپ را دانلود کنید، برش بزنید و الگو را روی نمد خود ترسیم کنید تا طرح کلی دقیق تری داشته باشید. برای چسباندن آنها به خوک جورابی خود، می توانید آنها را چسب بزنید یا با دست بدوزید. توجه داشته باشید که دوخت روی تکه های نمدی اغلب بیشتر از استفاده از چسب طول می کشد.

خوک جورابی اوینک اوینک همیشه ظاهری رضایت بخش در چهره خود دارد. چشمان نیمه بسته آن حالت رضایت دائمی به آن می دهد مردم اغلب فکر می کنند خوک ها حیوانات کثیفی هستند اما در واقع در اشتباه هستند. درست مثل هر حیوان خانگی دیگری، خوک ها فقط زمانی کثیف می شوند که صاحبانشان کثیف باشند!

الگوی دوخت خوک جورابی

برای راحتی شما، قالب های دانلودی را آماده کرده ایم. فقط آنها را پرینت بگیرید و الگوها را روی نمد ردیابی کنید. برای چسباندن تمام قطعات نمدی برای یک کاردستی سریع از چسب سریع خشک‌شونده استفاده می‌شود، با این حال، می‌توانید آن‌ها را با دست بدوزید تا یک اسباب‌بازی خوک پر شده با ماندگاری بیشتری داشته باشید.

آموزش دوخت عروسک خوک

وسایل مورد نیاز

جوراب زنانه صورتی

نمد صورتی روشن و صورتی تیره

مواد پرکننده پلی پر

دانه های پرکننده عروسک (اختیاری)

نخ خیاطی

چشمان عروسک (اختیاری)

الگوی خوک جورابی Pig pattern (برای دانلود کلیک کنید)

سوزن خیاطی

ماژیک سیاه

قیچی

چسب حرارتی یا چسب قطره ای

 

مراحل ساخت

۱- الگوها را دانلود کنید و بدون تغییر اندازه آنها را روی یک برگه چاپ کنید. اگر مطمئن نیستید که آن را به درستی چاپ کرده اید، لطفاً مقیاس ۲ اینچی را در صفحه الگو بررسی کنید. اگر جوراب شما کوچکتر است، ممکن است بخواهید آن را متناسب با اندازه خوک جورابی کوچک کنید.

۲- مواد و ابزار مورد نیاز برای دوخت خوک جورابی را جمع آوری کنید. برای ساختن آن می توانید از یک جوراب تا قوزک پا استفاده کنید جوراب را مطابق تصویر برش دهید. ما فقط به قسمت پا نیاز داریم. در صورت تمایل می توانید از چشم های عروسک استفاده کنید.

آموزش دوخت عروسک خوک

۳- با یک نشانگر پارچه، الگوها را روی نمدهای صورتی ردیابی کنید. نمد صورتی تیره برای پوزه کوچکتر است و بقیه روی نمد صورتی روشن است. مقداری آب بمالید تا در صورت لزوم علامت را پاک کنید. کنار بگذارید تا خشک شود.

آموزش دوخت عروسک خوک

آموزش دوخت عروسک خوک

 

۴- دور لبه خام دهانه جوراب را بدوزید. جوراب را با مواد پرکننده پلی و سپس تعدادی مهره پر کنید. مهره های پر کردن خوک جورابی را سنگین می کند تا بتواند بهتر بایستد.

آموزش دوخت عروسک خوک

۵- قبل از کشیدن نخ، مقداری مواد پرکننده پلی دیگر اضافه کنید تا دهانه بسته شود. برای جلوگیری از افتادن مهره ها از دهانه کوچک، از پرکننده پلی اضافی استفاده کنید.

آموزش دوخت عروسک خوک

آموزش دوخت عروسک خوک

 

۶- لبه های خام را قبل از سفت شدن کامل فشار دهید و دهانه را ببندید. در همان محل دو دور دیگر بدوزید، نخ را محکم بکشید تا شکاف بهتر بسته شود.

آموزش دوخت عروسک خوک
۷- جوراب پر شده را ماساژ دهید تا توده ها صاف شوند. مانند تصویر آن را به شکل گرد و بلند در آورید.

آموزش دوخت عروسک خوک۸- خرطوم کوچکتر را به قطعه بزرگتر بچسبانید.

آموزش دوخت عروسک خوک

۹- قسمت پایین گوش را کمی روی هم قرار دهید و چسب بزنید.

آموزش دوخت عروسک خوک

۱۰- تمام تکه های نمدی را روی بدنه بچینید و آنها را بچسبانید. اگر می خواهید آن را به عنوان یک اسباب بازی پر شده بسازید، می توانید آنها را با دست بدوزید.

آموزش دوخت عروسک خوک

۱۱- برای اینکه گوش ها رو به پهلو باشند، لبه کناری را مانند تصویر کمی بچسبانید.

آموزش دوخت عروسک خوک

۱۲- با یک ماژیک ظریف سیاه و یک رژگونه ، جزئیاتی را به خوک جورابی اضافه کنید.

آموزش دوخت عروسک خوک

سلام من اوینک اوینک پیگ هستم. امروز چطوری؟ امیدوارم روز خوبی داشته باشید و چند کاردستی زیبا درست کنید.

آموزش دوخت عروسک خوک

5/5 - (27 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *