🎄 ساخت درخت کریسمس 🎅

🎄 ساخت درخت کریسمس 🎅 - بی هوش

زمان مطالعه این مطلب: 2 دقیقه

🎄 ساخت درخت مصنوعی با چند ایده جالب و جدید 🎄

درخت کریسمس درختی تزئین شده است که معمولاً درخت مدام سبز میباشد مانند کاج و نراد. درخت جشن سال نو میلادی از دوران‌های قدیم مرتبط با سال نو میلادی بوده‌ است.

یک درخت جشن سال نو میلادی تصنعی و مصنوعی شیئی میباشد که به یک درخت شباهت داراست و معمولاً از پلی وینیل کلراید درست شده‌میباشد. درخت معمولاً با اشیایی مثل سیب، آجیل و رطب تزیین میگردد. در قرن هجدهم به دنیاآمدن، پر‌نور کردن درخت به وسیله شمع‌ها ابتدا شد و موقعی که برق ابتکار عمل شد، برق توانست بوسیله لامپ‌های سال نو میلادی جایگزین شمع خواهد شد. امروزه، شی ها مختلفی برای مثال رینگ گل، زرورق و آبنبات عصایی بر روی درخت می گذارند. یک فرشته یا این که ستاره ممکن میباشد در بالاترین نصیب باشد که نشان دهنده صاحبخانه ملائکه میباشد یا این که فرشته بیت لحم از به دنیا آمدن حضرت عیسی میباشد.

پیشینه

دوران‌ها قبل از ظهور مسیحیت، گیاهان و درختان سبز معنای ویژه‌ای برای عموم در زمستان داشته‌اند. همین‌طور که امروزه عموم منزل‌های خویش را با درختان کاج و صنوبر تزیین می‌نمایند، عموم باستان نیز شاخه‌های درختان را بر روی درب‌ها و پنجره‌های منزل‌های خویش معلق می‌کردند.در بخش اعظمی از کشورها، عموم اعتقاد و باور داشتند که‌این درختان سبز آنها را از جادوگری، ارواح، ارواح شیطانی و بیماری‌ها به دور نگه میدارد.

درخت صنوبر به‌طور سنتی در پای کوبی‌های مسیحیان و کافران برای هزاران سال استعمال می‌شده است. کافران هنگام انقلاب زمستانی از این درختان برای تزیین منزل‌های خویش به کارگیری می‌کردند. مسیحیان این درختان را آرم معاش دائمی باایمان می‌دانستند. هیچ‌گاه معین نشده‌میباشد که‌این درختان برای اولیه توشه برای جشن سال نو میلادی به کار گیری می‌گردیده‌اند. احتمال می‌رود که درختان سال نو میلادی برای اول توشه حدود ۱۰۰۰ سال پیش در شمال اروپا آیتم به کار گیری قرار گرفته‌باشند.بعضا بر این باورند که سنت بونیفاس درخت سال نو میلادی را در سدهٔ هفتم میلادی ساخت. بعضا نیز بر این باورند که عمر درختان به سال ۱۵۰۰ میلادی در آلمان یا این که لتونی گشوده می گردد.

شاید درخت کریسمس یکی از تشریفات و رسوم 🎅 جشن سال نو میلادی باشد که در هر خانه‌ای برای مبارک بودن آن می‌گذارند، ولی چه کسی گفته است که این درخت حتما باید خریداری شود و یا صنوبر باشد؟

در این مطلب با چند ایده جالب برای ساخت درخت کریسمس مصنوعی آشنا می شوید. در ادامه فیلم ها و تصاویر درختان کریسمسی را می‌بینید که روش درست کردن 🎄 درخت کریسمس را با کارهای خلاقانه مثل استفاده از بطری نوشابه، پر ، شیشه شور و وسایل مختلف دیگر نشان داده‌اند.

ساخت درخت کریسمس مصنوعی با بطری نوشابه

ساخت درخت کریسمس با روبان

ساخت درخت کریسمس با نخ زری

5/5 - (6 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *