خلاقیت با برگ پاییزی 
خلاقیت با برگ پاییزی 

خلاقیت با برگ پاییزی خشک { بسیار زیبا و خلاقانه✔️} در مجله بی هوش

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

خلاقیت با برگ پاییزی 

خلاقیت با برگ پاییزی  : درست کردن شکل ها و حیوانات مختلف با برگ نه تنها برای کودکان جالب و سرگرم کننده است، بلکه باعث می شود کودکان نسبت به اطراف خود بی تفاوت نبوده و درک کنند که از بی استفاده ترین چیزها نیز می توان استفاده کرد و چیزهای فوق العاده خلق کرد.این باعث میشود فرزندان شما قدرت یادگیری بالایی در اشکال هندسی داشته و یاد بگیرند.با بی هوش در این بخش از ایده و آموزش همراه باشید.

 

خلاقیت با برگ پاییزی 

ما در قسمت های قبلی از سایت بی هوش درباره ساخت کاردستی با برگ چند نوع ایده در این قسمت کاردستی قرار دادیم حال میخواهیم بیشتر از این کاردستی جذاب عکس های ساده در عین حال بسیار زیبا قرار دهیم با ما همراه باشید.

 

بیشتر بخوانید: ساخت کاردستی با برگ

برای شروع:

اولین کاری که باید انجام دهید این است که همراه کودک خود در پارک قدم بزنید و برگ هایی در شکل و رنگ های مختلف پیدا کنید. دفت کنید برگ های پاییزی رنگی رنگی پیدا کنید. پیدا کردن برگ های متنوع و در شکل های مختلف برای انجام این کار بسیار مهم است. پس از جمع آوری برگ ها، آنها را بین ورق های یک کتاب قطور گذاشته و سپس کتاب را در زیر چیز سنگینی بگذارید تا برگ ها کاملاً صاف شوند.

 

خلاقیت با برگ پاییزی 

 

 

در مرحله ی بعدی چیزهایی که نیاز دارید:

کاغذ

چسب

خودکار، مداد رنگی، و یا ماژیک

 

خلاقیت با برگ پاییزی 

 

تمام برگ های جمع آوری شده را روی یک سطح صاف قرار بدهید. برگ های مختلف را روی هم قرار دهید تا ببینید چه ایده و چه شکلی به ذهنتان می رسد؛ اگر در ابتدا ایده ی خاصی برای درست کردن حیوانات یا گل ویا شکل های دیگر به ذهنتان نمی رسد می توانید از طرح ها و مدل های زیر ایده گرفته و سپس به کودک خود کمک کنید تا موجود برگیِ مخصوص به خود را درست کند. سعی کنید فرزندان شما خودشان طرح مورد نظر را در بیاورند و فقط شما بعنوان یک معلم مهربان و با حوصله به کاردستی اش نگاه کنید.

 

خلاقیت با برگ پاییزی 

بیشتر بخوانید: آموزش ساخت گل با دستمال کاغذی

 

می توانید از این فرصت استفاده کرده و در حین سرگرمی با کودک خود حقایقی در مورد برگ ها به او آموزش دهید:

 

چرا برگ ها در پاییز به رنگ های مختلف در می آیند؟

در فصل تابستان رنگ تمام درختان سبز است. گرچه رنگ سبز گاهی روشن است و گاهی تیره. سبزینه ، یا کلروفیل ، باعث سبزی برگ هاست. سبزینه ، یک کارخانه ی غذاسازی است که در داخل هر برگی وجود دارد. وقتی که هوا سرد می شود غذای ذخیره شده در برگ ها به شاخه ها و تنه ی درخت سرازیر می شود.

 

خلاقیت با برگ پاییزی 

چون در فصل زمستان دیگر غذایی تولید نخواهد شد از این رو سبزینه ی داخل برگ ها تجزیه شده ، از بین می رود . پس به این دلیل است که در پاییز برگ ها به رنگ های گوناگون در می آیند، رنگ های دلپذیری که آدم از تماشای آن بسیار لذت می برد.

 

برگ پاییزی 

کاردستی همراه با نقاشی و و ترکیب برگ درختان همراه با رنگ آمیزی.

 

ترکیب برگ درختان

بیشتر بخوانید: کاردستی با بطری شیشه ای 
ترکیب برگ درختان

ترکیب برگ درختان

تابلو با برگ خشکیده درختان ترکیب چند برگ شکل کلاز در بیاورید.

ترکیب برگ درختان

نمونه دیگری از برگ درخت کاج بسیار زیبا جهت ساخت کاردستی مورد نظر شما.

بیشتر بخوانید: ایده ساختن آباژور چوبی زیبا

ترکیب برگ درختان

 

ترکیب برگ درختان

بجای گل از در پاییز ایده بخرج دهید و برگ را با اسپری خشک کنید تازه به نظر برسند حال در جای گلدانی قرار دهید و پاییز را با این خلاقیت رنگ خاصی به خانه شما بدهذ.

 

4/5 - (15 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *