جوجه های پوم پوم در لانه کارتن تخم مرغ
جوجه های پوم پوم در لانه کارتن تخم مرغ

جوجه های پوم پوم در لانه کارتن تخم مرغ | بیهوش ✔️ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

جوجه های پوم پوم در لانه کارتن تخم مرغ : بامزه ترین جوجه های پوم پوم را در لانه کارتن تخم مرغ درست کنید. آنها بهترین راه برای مشغول نگه داشتن بچه ها و تهیه هدایای عالی یا یک راه ساده برای تزئین خانه شما هستند. به دنبال یک هدیه جایگزین شکلاتی برای بچه ها هستید؟ این جوجه های پوم پوم می توانند جایگزینی عالی باشند! این یک کاردستی زیبا و شاد است که با کمی کمک برای نوجوانان و بچه های کوچکتر مناسب است. درست کردن آنها بسیار ساده است اما برای مدتی شما را مشغول خواهند کرد. مانند بسیاری از کاردستی های ما، سازگاری این کار با آنچه اتفاقاً در خانه دارید آسان است. ما لانه های کارتن تخم مرغ خود را با خودکار رنگ آمیزی کردیم ، اما رنگ های دیگر یا شارپی ها به همان اندازه کار می کنند. در اینجا نیازی به دستگاه پوم پام نیست زیرا ما یک الگو خوب برای ساخت بدنه پوم پوم جوجه داریم. با ما همراه باشید در سایت بیهوش بخش کاردستی

لوازم مورد نیاز

برای پوم پوم

مقوا (یک جعبه غلات صبحانه عالی است)
قیچی
خودکار
دستگاه پوم پوم قابل چاپ (در زیر)
نخ

برای جزئیات

کارتن تخم مرغ
خودکار رنگ یا مشابه
برچسب فوم یا مشابه
کاغذ نارنجی
چشم های عروسک
چسب کاردستی
پام پوم ساز کوچک

الگو پوم پوم ساز مقوایی

 

پوم پوم را درست کنید

با ساختن پوم پوم خود شروع کنید. برای این کار عکس قابل چاپ بالا را پرینت بگیرید و دایره را ببرید. باید اطراف هر دو خط را برش دهید تا کمی شبیه دونات به نظر برسد. قالب را روی مقوا قرار دهید و دور دایره بیرونی و داخلی را بکشید و سپس تکرار کنید تا دونات ها روی مقوا کشیده شوند. اینها را برش دهید اکنون باید دو حلقه دونات دقیقاً یک اندازه داشته باشید.

طول بلندی نخ را ببرید. برای اینکه پوم پوم سریعتر انجام شود، چند قد نخ (همه به یک اندازه) ببرید و انتهای آن را کنار هم نگه دارید. دو حلقه دونات مقوایی را کنار هم قرار دهید و نخ را دور حلقه دونات بپیچید. به پیچیدن ادامه دهید تا نخ دیگری باقی نماند. نخ بیشتری را با احتیاط برش دهید و به پیچیدن آن به دور حلقه دونات ادامه دهید. این کار را تا زمانی ادامه دهید که چند لایه نخ داشته باشید و دایره داخلی آن کوچکتر شود.

اکنون برای بخش دشوار، می تواند ایده خوبی باشد که از یک بزرگسال برای کمک به این مرحله کمک بگیرید. شما به یک نخ کوتاه (تقریبا ۲۰ سانتی متر) نیاز دارید که برای بستن پوم پوم به هم استفاده می شود. نخ را بین دو تکه مقوا ببرید. بهتر است این کار به آرامی و با قیچی تیز انجام شود. وقت خود را صرف کنید و مطمئن شوید که در حال برش بین قطعات مقوا هستید. شما فقط می خواهید لبه بیرونی نخ را ببرید! بعد از اینکه دور تا دور دایره را برش زدید، طول کوتاه نخ را بردارید و بین دو حلقه دونات مقوایی قرار دهید. یک گره بزنید و آن را محکم به هم بکشید، یک گره دیگر ببندید تا محکم شود. حلقه های دونات مقوایی را با دقت بردارید. در صورت نیاز، مدل موی خود را به صورت پوم پوم کوتاه کنید تا به شکل توپ کرکی خوبی درآید.

جوجه های پوم پوم در لانه کارتن تخم مرغ

جوجه های پوم پوم در لانه کارتن تخم مرغ

 

جوجه و سبد را بسازید

تمام چیزی که پوم پوم شما اکنون نیاز دارد این است که به یک جوجه بامزه تبدیل شود! برای این کار یک منقار را از کاغذ نارنجی جدا کنید. ساده ترین راه برای انجام این کار این است که یک تکه کاغذ رنگی نارنجی کوچک را از وسط تا کنید و به شکل مثلثی که لبه آن در امتداد چین باشد، برش دهید. از کمی چسب استفاده کنید و منقار کاغذ را در جای خود بچسبانید. سپس با چسباندن آنها در محل بالای منقار، چشم های عروسکی را اضافه کنید. یکی از قطعات را از کارتن تخم مرغ برش دهید، این لانه خواهد بود. از تزئین لانه با رنگ و برچسب لذت ببرید. پس از خشک شدن جوجه پوم پوم را داخل لانه کارتن تخم مرغ قرار دهید. کاردستی زیبای ما به پایان رسید.

جوجه های پوم پوم در لانه کارتن تخم مرغ

5/5 - (18 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *