آموزش ساخت گل های کاغذی
آموزش ساخت گل های کاغذی

آموزش ساخت گل های کاغذی | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی و کسب و کار

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

آموزش ساخت گل های کاغذی : من به دنبال یک کار هنری سرگرم کننده برای کار با کاغذ بودم و با آب و هوای زیبا به من الهام شد تا سعی کنم در ساخت این گل های زیبا تلاش کنم. من تصمیم گرفتم چند نوع مختلف فقط با استفاده از مقوا و برخی از ابزارهای اساسی مانند قیچی و چسب حرارتی بسازم. فکر می کنم اینها به زیبایی شکل گرفتند و ساختن و نمایش دادن آنها یک کار هنری سرگرم کننده است با ما همراه باشید در سایت بی هوش بخش ایده و آموزش کارهای هنری

وسایل مورد نیاز

مقوا رنگی (صورتی ، سبز ، زرد)
چسب حرارتی
قیچی
مقوا گرد برای پایه

اینها لوازم عمومی مورد نیاز گلهای بالا هستند. من یک آموزش عکس و یک فیلم آموزشی برای چند تا گل دارم. تفاوت اصلی در شکل گیری گلها ، گلبرگها هستند. شما گلبرگ های مختلف را برش داده و شکل می دهید تا ظاهری متفاوت ایجاد کند. بیایید با گل مصنوعی شروع کنیم. برای ایجاد این شکل ، گلبرگ های گل رز را از یک مقوا به رنگ صورتی روشن جدا کردم و به آرامی در آب فرو کردم تا گلبرگ ها شکل بگیرد.

وقتی خشک شدند کمی بافت و شکل منحنی داشتند. بعد یک گلبرگ وسط کوچک را به عنوان جوانه جمع کرده و با چسب حرارتی محکم کردم. اکنون گلبرگ های دیگر را روی جوانه قرار می دهید. هنگام افزودن آنها ، بچرخانید تا همه در ناحیه دیگری ظاهر شوند. این کار را تا جایی ادامه دهید که آخرین گلبرگ را در محل قرار دهید و سپس می توانید روی برگهای سبز چسب بزنید.

آموزش ساخت گل های کاغذی

آموزش ساخت گل های کاغذی

آموزش ساخت گل های کاغذی

آموزش ساخت گل های کاغذی

آموزش ساخت گل های کاغذی

آموزش ساخت گل های کاغذی

خیلی زیبا و خیلی راحت. اکنون من یک آموزش ویدیویی را برای چگونگی ساخت “گل کوکب” بزرگ مانند گل به اشتراک می گذارم. این فقط یک آموزش ویدئویی سریع است.

 

 

برای گل کوچک گرم صورتی ، من از آن پروژه عکس نگرفتم ، اما شما به راحتی چندین حلقه را برش دادید. حالا وارد شوید و مثلث های نازک را در اطراف دایره ها بریزید و مرکز را نگه دارید. اکنون همه آنها را به سمت بالا جمع کرده ، روی هم قرار گرفته و روی قطعه وسط و برگها را می چسبانید. اگر گلهای کاغذی را امتحان نکرده اید ، قطعاً باید آنها را امتحان کنید. آنها آسان هستند و می توانند متناسب با خلاقیت شما ساخته شوند.

4.6/5 - (25 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *