آموزش ساخت پاف کاموایی

آموزش ساخت پاف کاموایی | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی و کسب کار

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

آموزش ساخت پاف کاموایی : امروز می خواهیم به شما نشان دهیم که چگونه توسط مقداری کاموا یک پروژه دکوری خانه شگفت آور درست کنیم بیایید شروع کنیم با ما همراه باشید در سایت بی هوش

لوازم مورد نیاز

کاموا در دو رنگ سفید و مشکی

ماژیک

پایه چوبی

قیچی

تفنگ منگنه

رنگ آکریلیک

برس رنگ

پارچه مخصوص بافت

صفحه مخصوص بافت

 

مراحل ساخت

پارچه مخصوص بافت را باز کنید و آن را با دست فشار دهید. پارچه را روی یک سطح محافظت شده قرار دهید. پایه چوبی را در بالای آن در گوشه ای از پارچه قرار دهید و پایه را طوری قرار دهید که حداقل ۲ اینچ از لبه های بیرونی قطعه فاصله داشته باشد. با استفاده از ماژیک ، قسمت بالای پایه را روی پارچه مشبک بکشید. پارچه اضافی را بردارید و حداقل ۳ مرز را در اطراف محیط دایره بگذارید و قسمت اضافی را برای پروژه دیگری نگه دارید.

آموزش ساخت پاف کاموایی

قطعه را به چهار قسمت تا کنید تا ورودی مستقیم دایره پیدا شود. این نقطه را با ماژیک علامت گذاری کنید. همانطور که در شکل دایره ، از مرکز و بیرون عمل می کنید ، با ایجاد علامت ها در مرحله ۱ در طول طرح ، نشانه ای روی پارچه ایجاد کنید. هر دهانه مربع روی پارچه ۱/۴ است ، بنابراین ۱  را می توان با علامت گذاری هر چهارم مربع روی بوم اندازه گیری کرد. یکی از چیزهایی که من در مورد محصولات دوست دارم راهنمای دستورالعمل مفصلی است که با هر یک از آنها همراه می شود تا شما را در هر مرحله از فرآیند ، از جمله نحوه تهیه پارچه و… راهنمایی کند.

آموزش ساخت پاف کاموایی

در این مرحله ، ردیف های مختلف را در طرح B (برای مشکی) و W (برای سفید) برچسب گذاری کنید تا نحوه تغییر رنگ ها در طراحی را پیگیری کنید. هر یک از علائم در یک ردیف نشان دهنده یک بسته است. علامت های هر ردیف را بشمارید تا تعداد دسته های کلی هر رنگ را در مرحله بعدی جمع کنید.

تنها کاری که برای ساخت بسته ها انجام می دهید پیچیدن ، بریدن و بستن است. ظاهر آن بسیار شبیه به یک قلاب چسبناک است ، اما نیازی نیست با هیچ ابزار پیچیده ای سروکار داشته باشید. شما می توانید هر چیزی را از دیوارپوش ، بالشت و فرش گرفته تا چهارپایه مانند آنچه در اینجا انجام داده ام ایجاد کنید. امکانات بسیار زیادی وجود دارد!

آموزش ساخت پاف کاموایی

آموزش ساخت پاف کاموایی

 

برای این پروژه ، بسته های ۲٫۵ اینچی را با استفاده از ابزار بزرگ موجود در کیت ایجاد خواهید کرد. برای انجام این کار ، ۶ طول نخ را به همان رنگ دسته هایی که می خواهید بسازید و فقط بیشتر از عرض ابزار ببرید سه قطعه از این قطعات را درست بالای شکاف های مثلثی در دو طرف بالا و پایین ابزار قرار دهید.

آموزش ساخت پاف کاموایی

شروع به پیچیدن نخ از طریق شکافهای بالا و پایین سمت چپ ابزار کنید ، در مجموع ۴۰ بار بپیچید. (این تعداد بسته بندی توصیه شده در جزوه دستورالعمل ابزار بیشتر است ، اما می خواستم مطمئن شوم که پروژه به پایان رسیده خوب است!) هنگامی که ۴۰ بسته در اولین مجموعه بریدگی ها ایجاد شد ، نخ را بدون برش راهنمایی کنید به بالای مجموعه وسط شکافها و ۴۰ بار دیگر بپیچید.

آموزش ساخت پاف کاموایی

این روند بسته بندی را در بیشترین برش های سمت راست ابزار ادامه دهید. نخ را کوتاه کنید و سپس نخ را با استفاده از نوارهای لاستیکی ارائه شده به ابزار محکم کنید و آنها را در شکاف های مثلثی در بالا و پایین قرار دهید ، همانطور که در تصویر نشان داده شده است ، اطمینان حاصل کنید که بندهای دسته ۳ نخ در بالا و پایین آنها هستند.

آموزش ساخت پاف کاموایی

آموزش ساخت پاف کاموایی

 

برای محکم کردن دسته ها ، یکی از بندهای بسته را محکم در یک گره دوتایی به دور هر یک ببندید ، و دم انتهای گره را صاف نگه دارید.

آموزش ساخت پاف کاموایی

وقتی هر ۶ گره بسته شد ، با استفاده از قیچی دسته ها را در امتداد خطوط مرکزی در دو طرف ابزار جدا کنید.

آموزش ساخت پاف کاموایی

نوارهای لاستیکی را بردارید! شما ۶ پوم پوم دوست داشتنی برای استفاده در پروژه خود دارید! این روند را ادامه دهید تا تعداد دسته های هر رنگی را که قبلاً اندازه گیری کرده اید ، بسازید.

آموزش ساخت پاف کاموایی

آموزش ساخت پاف کاموایی

 

هنگامی که همه بسته ها ساخته می شوند ، بسته ها را در هر علامت روی پارچه محکم کنید و ردیف های سیاه و سفید ایجاد کنید. برای انجام این کار ، انتهای دم قسمت گره خورده هر بسته را به پایین و از طریق پارچه ایجاد کرده و سپس با یک گره دوتایی محکم در پشت آن را محکم کنید. این کار را ادامه دهید تا همه بسته ها ایمن شوند و کل دایره با پوم پوم پوشانده شود و جلوه ای سرگرم کننده ایجاد کند.

آموزش ساخت پاف کاموایی

آموزش ساخت پاف کاموایی

برای پایان دادن ، طرح دایره تمام شده را رو به رو سطح کار قرار دهید. قسمت معکوس را روی پشت قطعه قرار دهید. پیرامون محیط بیرونی بالا را کوتاه کرده و یک حاشیه ۲ اینچی از پارچه توری را روی هم بگذارید.

آموزش ساخت پاف کاموایی

پارچه را به بالا و پشت قسمت بالا بپیچید و در حین کار با منگنه محکم کنید. مطابق شکل ، برش هایی را در پارچه در نقاطی که پایه ها به بالا می رسد برش دهید. در کل محیط ادامه دهید.

آموزش ساخت پاف کاموایی

در صورت تمایل ، از برس و رنگ طلایی برای رنگ آمیزی بخش کوچکی از هر یک از پایه ها استفاده کنید. بگذارید رنگ کاملاً خشک شود.

پروژه شما کامل است ! اگر خطوط راه راه را دوست ندارید ، می توانید این کار را به صورت تک رنگ یا حتی با مجموعه ای تصادفی از دسته ها در رنگ های مختلف انجام دهید.

آموزش ساخت پاف کاموایی

5/5 - (16 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *