آموزش‌ گام به گام کاردستی گل با فیلتر‌ قهوه
کاردستی گل با فیلتر‌ قهوه

کاردستی گل با فیلتر‌ قهوه ( آموزش گام به گام )| بیهوش ✔️ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

کاردستی گل با فیلتر‌ قهوه : چنانچه چندین فیلتر قهوه در خانه دارید ، بد نخواهد بود از آن ها به منظور درست‌ نمودن چند گل زیبا و شیک بکارگیری نمائید . کاردستی گل با فیلتر‌ قهوه بی‌نهایت راحت تر از چیزی خواهد بود که گمان می کنید. کافی‌ خواهد بود لوازم موردنیاز را آماده و کار‌ را آغاز نمائید. با ما همراه باشید در مجله سرگرمی و آموزشی بی هوش

کار‌ با صافی های قهوه خیلی‌ مشغول کننده و مبتکرانه است‌ . کافی‌ می باشد شما هم یک مرتبه تست نمائید تا به این نوع از کاردستی علاقه پیدا کنید. کاردستی گل با صافی قهوه همان اندازه که ساده و زیبا می باشد ، جذاب و گیرا هم خواهد بود. یک کار‌ هنری که درست کردن آن کودکان را مشغول و پایان کارش بزرگسالان را شگفت‌زده می سازد . چنانچه تصمیم به خریداری گل برای‌ روز‌ مادر یا معلم‌ را دارید ، پیش از هر کاری‌ چند دقیقه به این نوشته دقت کنید شاید‌ ایده‌ خوبتری پیدا‌ کردید.

لوازم موردنیاز

فیلتر قهوه

آب رنگ مایع

لوله پاک کن سبز

آب

قیچی

قطره چکان

مراحل ساخت

یکی از خصوصیت های گل با صافی قهوه این خواهد بود که بسیار آسان و با ابزار ساده‌ ساخته می شوند ؛ اگر چه پایان کار‌ بسیار شیک و زیبا می گردد. جالب است بدانید که این گل های زیبا بی‌نهایت شبیه گل صدتومنی می باشد . شما قادر خواهید بود این گل ها را درون گلدان روی میز‌ یا ویترین فروشگاه قرار دهید و از ظاهر زیبای آن کیف کنید .

۱- آماده کردن صافی ها

پیش از هر کاری‌ در درست کردن گل با صافی قهوه حتما باید چهار صافی قهوه را روی هم قرار دهید . خاطرجمع شوید صافی های قهوه به صورت کامل روی هم قرار گرفته اند و لبه های آن به صورت دقیق روی هم گذاشته شده اند.

کاردستی گل با فیلتر‌ قهوه

اکنون این چهار صافی قهوه را به همین فرم که روی هم گذاشته شده اند ، از میانه تا بکنید . الان مجدداً یک تا بزنید تا ربع‌ دایره‌ ایجاد گردد . در این قسمت هم یک تای دیگر بزنید .

کاردستی گل با فیلتر‌ قهوه

اکنون لبه‌ وسیع این صافی های تاشده را به فرم گلبرگ گرد‌ با قیچی‌ برش بزنید . این متد برش صافی ها کمک‌ می نماید تمام گلبرگ ها به صورت کامل عین هم شوند .

کاردستی گل با فیلتر‌ قهوه

کاردستی گل با فیلتر‌ قهوه

 

پس از آن صافی را باز نموده و با فشردن دست آن ها را روی سینی صاف‌ بکنید تا گلبرگ های یک فرم و یک میزان کاردستی گل با صافی قهوه را مشاهده کنید .

کاردستی گل با فیلتر‌ قهوه

۲- رنگ کردن گلبرگ های گل با صافی قهوه

در این بخش حتما باید به مقدار رنگ هایی که موجود دارید ، ظرف بردارید . درون هر کدام دو قاشق غذاخوری‌ آب و اندکی از رنگ مورد پسندتان را بریزید .

کاردستی گل با فیلتر‌ قهوهبه منظور افزون نمودن آب رنگ مایع‌ به میزان رنگ ها و نسبت آن با آب درون ظرف ها در کاردستی گل با صافی قهوه توجه بکنید . به عنوان مثال ۱۰ قطره‌ رنگ زرد ، دو قطره‌ رنگ سرخ (برای این که رنگ صورتی ایجاد گردد) و چهار قطره‌ نارنجی در هریک از ظرف ها بریزید .

کاردستی گل با فیلتر‌ قهوه

کاردستی گل با فیلتر‌ قهوه

 

با قطره چکان ، رنگ زرد را به وسط صافی و رنگ های دیگر را به گلبرگ ها افزون نمائید . این متد رنگ کردن برای‌ گل ها به هیچ وجه اجباری‌ نخواهد بود و شما قادر خواهید بود از هر رنگ و مدلی که مورد نظر شماست برای‌ این کار‌ استفاده‌ بکنید .

کاردستی گل با فیلتر‌ قهوه

خوب تر خواهد بود به منظور طبیعی‌ نشان دادن گل ها هیچ‌ مکان خالی‌ از رنگ روی کاغذ‌ صافی برجای نگذارید . از خاطر نبرید که هنوز باید هر چهار صافی روی هم قرار گرفته باشد.

کاردستی گل با فیلتر‌ قهوه

اکنون ۳ تا ۵ ساعت اجازه بدهید تا صافی ها خشک گردند . یا آن ها را ۲۰ دقیقه در فر با دمای ۱۳۰ درجه‌ فارنهایت یا حدود ۵۴ درجه‌ سانتی گراد بگذارید . در هیچ صورتی دما‌ را زیاد بالاتر نبرید یا تایم را بیشتر نکنید.

کاردستی گل با فیلتر‌ قهوه

کاردستی گل با فیلتر‌ قهوه

 

۳- به گل ها فرم بدهید

  • صافی ها را دوتا دوتا سوا بکنید . برای‌ هر گروه این دو گام را انجام‌ دهید .
  • ابتدا صافی رویی را بردارید آن را اندکی بچرخانید و مجددا روی فیلتر زیری قرار دهید با این عمل کاغذهای گل با فیلتر قهوه دیگر به صورت دقیق از روی طرحشان روی هم قرار نگرفته اند.
  • حالا انگشتتان را بین این دسته فیلتر قرار دهید و بعد بقیه فیلتر یعنی گلبرگ ها را با دست به صورت کامل به سمت بالا و اطراف انگشتتان خم کنید.

کاردستی گل با فیلتر‌ قهوه

در این بخش از کاردستی دو گروه صافی دارید که فرم گل گرفته اند . بایستی از آخر آن ها را به یکدیگر متصل نمائید . به منظور این عمل دو انتها را با انگشت کنار‌ هم نگه دارید .

کاردستی گل با فیلتر‌ قهوه

پس از آن یک لوله پاک کن را از حدود ۱ .۳ سانتی متر بالاتر انتهای شان ، به صورت مارپیج تا آخر بپیچید . به شکلی که چیزی از انتهای گل بیرون‌ نماند . بخش دراز باقی مانده از لوله پاک کن هم نقش‌ ساقه‌ را ایفا می کند .

کاردستی گل با فیلتر‌ قهوه

کاردستی گل با فیلتر‌ قهوه

 

با دست ، صافی های قهوه را از هم باز نمائید تا به فرم گل دربیاید . پایان کار به صورت فوق العاده ای قشنگ و از مسافت دور‌ ، طبیعی‌ مشاهده می گردد . شما قادر خواهید بود این گل های صدتومانی شیک را روی میز یا ویترین فروشگاه بگذارید . بی تردید کاردستی گل با صافی قهوه چشم های بسیاری را به خودش‌ خیره‌ می سازد .

کاردستی گل با فیلتر‌ قهوه

5/5 - (16 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *