کاردستی کره زمین برای کودکان
کاردستی کره زمین برای کودکان

کاردستی کره زمین برای کودکان | بیهوش ✔️ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی و کسب کار

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

کاردستی کره زمین برای کودکان : با این کاردستی بازیافتی قابل چاپ به آنچه در مورد سیاره زمین علاقه دارید فکر کنید. این یک کاردستی جذاب است که برای بچه ها در تمام سنین سرگرم کننده است! به سادگی زمین رایگان قابل چاپ را چاپ کنید (یا خودتان بکشید) و آن را به یک جعبه مقوایی بازیافتی منتقل کنید. سپس تمام چیزهای بزرگی را که در مورد زمین دوست دارید اضافه کنید. با ما همراه باشید در سایت سرگرمی و آموزشی بیهوش

پس از رنگ آمیزی و ساختن همه چیز، کودکان می توانند از جابجایی قسمت های مختلف برای ایجاد طرح زمینی خود لذت ببرند. آیا می توانید بفهمید چه چیزی به کجا تعلق دارد؟ چه چیزی را در زمین بیشتر دوست دارید؟ برای محافظت از زمین چه کاری می توانیم انجام دهیم؟

این کاردستی از کتاب This Pretty Planet الهام گرفته شده است . این سیاره زیبا یک کتاب دوست داشتنی است که بر اساس آهنگ “این سیاره زیبا” نوشته تام چاپین و جان فاستر ساخته شده است. یکی از تصاویر واقعاً برای ما متمایز بود (تصویر زیر) که ما این کاردستی سرگرم کننده را بر اساس آن بنا نهادیم.

برای اینکه به این هنر تعاملی استحکام ببخشیم، زمین قابل چاپ روی جعبه مقوایی بازیافتی چسبانده شده است. تصاویر کوچک‌تر روی مقوای جعبه صبحانه بازیافتی چسبانده شده‌اند، زیرا این کار باعث استحکام می‌شود و در عین حال به راحتی با قیچی برش داده می‌شود. به عنوان یک جایگزین می توانید از مقوا استفاده کنید، اما توصیه می کنیم در صورت امکان از مقوای بازیافتی استفاده کنید.

کاردستی کره زمین برای کودکان

کاردستی کره زمین برای کودکان

 

 

شما نیاز خواهید داشت

اینها موادی هستند که ما برای ساختن این کاردستی زمینی تعاملی سرگرم کننده استفاده کرده ایم، با این حال، می توانید آن را مطابق با نیازهای خود تغییر دهید. یک گزینه عالی این است که روی نقشه بکشید یا دایره مقوایی را آبی رنگ کنید و سپس روی زمین بچسبانید. یا آن را ساده نگه دارید و چاپ، رنگ و چسب بزنید!

✔️ جعبه مقوایی سفت، برای زمین

✔️ جعبه مقوایی بازیافتی نازک، برای حیوانات، گیاهان و تصاویر دیگر

✔️ چسب ماتیکی

✔️ موکت بر

✔️ قطب نما ریاضی (یا از یک بشقاب استفاده کنید)

✔️ قیچی

✔️ مداد رنگی یا مشابه. ما از مدادهای آبرنگ استفاده کردیم.

در زیر می توانید پرینت های Our Earth را که برای ساختن این کاردستی استفاده کرده ایم، مشاهده کنید. می توانید انتخاب کنید که از موارد چاپی زیر استفاده کنید یا زمین خود را روی جعبه مقوایی و سایر لوازم جانبی زمین را روی مقوای نازکتر مانند جعبه غلات صبحانه بکشید. زمین قابل چاپ در زیر آن در دو صفحه پخش شده است که به این معنی است که زمین شما یک اندازه عالی برای بچه ها خواهد بود. همچنین می توانید تصویر را در تنظیمات چاپگر خود بزرگ یا کوچک کنید.

کاردستی کره زمین برای کودکان

کاردستی کره زمین برای کودکان

کاردستی کره زمین برای کودکان

مراحل ساخت کره زمین

یک فعالیت عالی که بچه ها آن را دوست خواهند داشت. کودکان بزرگتر می توانند بیشتر این کاردستی بازیافتی قابل چاپ را فقط با کمک اندکی برای بریدن جعبه مقوایی ضخیم با موکت بر بسازند. بچه های کوچکتر می توانند همه چیز را با مداد یا خودکار رنگی رنگ کنند. در حالی که دایره را بریده اید، آنها را وادار کنید تا روی زمین شروع کنند.

کاردستی کره زمین برای کودکان

کاردستی کره زمین برای کودکان

 

سیاره زمین را بسازید

موارد قابل چاپ را چاپ کنید متوجه خواهید شد که بیشتر از آنچه نیاز دارید نقشه جهان در اختیار دارید. تصمیم بگیرید که از چه قسمتی از نقشه استفاده کنید و دور این بخش دایره بکشید. دایره شما روی دو تکه کاغذ می رود، این خوب است زیرا بالای دایره جعبه مقوایی بریده شده به هم چسبانده می شود. با باز نگه داشتن قطب نما ریاضی به همان اندازه، دایره ای را روی جعبه مقوایی بکشید. نقشه جهان را با استفاده از قیچی و دایره را با استفاده از موکت بر برش دهید. مراقب موکت بر باشید و با قرار دادن چیزی شبیه یک مجله قدیمی در زیر جعبه مقوایی، از سطح آن محافظت کنید. نقشه ای را که برش داده اید با آبرنگ، مداد رنگی یا موارد مشابه رنگ آمیزی کنید. مطمئن شوید که نقشه به خوبی به هم متصل شده و هر کاغذ اضافی را قطع کنید. هر دو تکه کاغذ را روی دایره مقوایی بچسبانید و در عین حال مطمئن شوید که نقشه به درستی مطابقت دارد.

کاردستی کره زمین برای کودکان

کاردستی کره زمین برای کودکان

اشیاء را بسازید

هنگامی که همه تصاویر رنگی شدند، بخش هایی از اشیاء را برش دهید و روی یک کارت نازک مانند جعبه غلات صبحانه بچسبانید. آنقدر تکرار کنید تا همه آنها چسبانده شوند. شما می توانید اشیاء دیگری را که در مورد زمین دوست دارید ایجاد کنید و حتی اشیایی بسازید که تأثیر منفی بر زمین بگذارد تا بحثی را در مورد اینکه چه چیزی مفید است و چه چیزی مفید نیست ایجاد کنید. اطراف هر شی را با دقت برش دهید.

کاردستی کره زمین برای کودکان

کاردستی کره زمین برای کودکان

 

بازی

همه اشیاء را در اطراف زمین قرار دهید. اجازه دهید کودکان زمین خود را طراحی کنند. چه چیزی به کجا خواهد رفت؟ می توانید با فرزندان خود در مورد محل زندگی هر حیوان صحبت کنید. در مورد آنچه حیوانات برای زنده ماندن نیاز دارند و آنچه می خورند صحبت کنید. چه سودی برای زمین دارند؟ چه کنیم تا زمین جای بهتری شود؟

5/5 - (26 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *