کاردستی مونوگرام با چوب پنبه برای هدیه دادن
کاردستی مونوگرام با چوب پنبه

کاردستی مونوگرام با چوب پنبه برای هدیه دادن | بیهوش ✔️ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

کاردستی مونوگرام با چوب پنبه : آیا به دنبال راهی سرگرم کننده برای نمایش مونوگرام خود هستید یا به دنبال یک هدیه دست ساز سریع و آسان برای معلمان، دوستان، زوج های جوان و موارد دیگر هستید؟ این پروژه کاردستی مونوگرام با چوب پنبه فقط چند دقیقه طول می کشد تا عناصر طبیعی را به روشی فوق العاده شیک ترکیب کند. این کاردستی می تواند هدیه جالبی باشد. با ما همراه باشید در بی هوش

لوازم مورد نیاز

بوم بسته بندی شده
نوار چوب پنبه ای خام
مونوگرام چوب پنبه نوار خام
شابلون توری
نوار استنسیل
برس استنسیل کوچک
برس کوچک رنگ
چسب حرارتی

 

از شابلون، رنگ کاردستی و قلم موی شابلون برای ایجاد طرحی در مرکز بوم استفاده کنید و در حین کار شابلون را با نوار شابلون روی بوم محکم کنید. در حالی که رنگ هنوز خیس است، شابلون و نوار را با دقت بردارید. اجازه دهید رنگ کاملا خشک شود.

کاردستی مونوگرام با چوب پنبه

اطراف لبه های بیرونی مونوگرام چوب پنبه را با استفاده از برس کوچک رنگ و رنگ کاردستی با دقت رنگ کنید سپس کنار بگذارید تا خشک شود.

کاردستی مونوگرام با چوب پنبه

کاردستی مونوگرام با چوب پنبه

 

از چسب حرارتی برای چسباندن مونوگرام به مرکز موتیف شابلون استفاده کنید.

کاردستی مونوگرام با چوب پنبه

دو قسمت کوچک از روبان چوب پنبه ای را برش دهید و هر کدام را در گوشه بالا سمت چپ و پایین سمت راست بوم بپیچید و با چسب حرارتی محکم کنید. یک گره را به یک تکه اضافی از روبان گره بزنید و با چسب حرارتی در مرکز قسمت بالا سمت چپ بچسبانید. مونوگرام چوب پنبه شما کامل شد!

کاردستی مونوگرام با چوب پنبه

بدون شک، محصولات مورد علاقه من روبان چوب پنبه و مونوگرام هستند. روبان به خصوص سرگرم کننده است، و من می توانم تصور کنم که از آن برای اهداف بسیاری استفاده کنم: بسته بندی هدیه، پروژه های صنایع دستی، تاج گل و موارد دیگر!

کاردستی مونوگرام با چوب پنبه

من عاشق این هستم که این کاردستی شامل عناصر آماده است که می توانید به سرعت و به راحتی شخصی سازی کنید تا به ظاهر دلخواه خود برسید. فقط با یک لمس رنگ و کمی تخیل می توانید ظاهرهای مختلفی ایجاد کنید. تمام محصولات این کاردستی با الهام از طبیعت، با بافت ها و سطوحی که شامل چوب پنبه، تخته گچی، چوب، فلز و بوم است درست شده است این یعنی بسیاری از امکانات سرگرم کننده!

5/5 - (16 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *