رنگ سال ۲۰۲۲ رسما اعلام‌ شد
رنگ سال 2022

رنگ سال 2022 | بیهوش ✔️ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی و کسب و کار در خانه

زمان مطالعه این مطلب: 2 دقیقه

رنگ سال ۲۰۲۲ رسما اعلام‌ شد : هر سال با آمدن سال نو رنگ سال اعلام‌ می گردد . شرکت پنتون که هر سال یک رنگ را به عنوان رنگ سال اعلام‌ می نماید . این کمپانی به عنوان انتخاب کننده غیر رسمی‌ رنگ سال معروفیت دارا است . امسال هم این شرکت رنگی از خانواده‌ بنفش گون را به عنوان رنگ سال اعلام کرده است‌ . در بخش پایین عکس هایی از رنگ سال ۲۰۲۲ را گردآوری کرده ایم . برای دیدن این عکس‌ها در مجله سرگرمی بیهوش با ما همراه باشید .

ویدیویی شگفت انگیز از رنگ سال ۲۰۲۲ میلادی را نظاره نمائید :

شرکت پنتون که عظیم ترین کمپانی برای شناخت‌ رنگ‌هاست ، هرسال یک رنگ را به عنوان رنگ سال اعلام می نماید . این شرکت رنگی از خانواده‌ بنفش‌ را با اسم « very peri » به عنوان رنگ سال ۲۰۲۲ گزینش نموده است‌ . این کمپانی همچنین به عنوان انتخاب کننده غیررسمی رنگ سال ، معروفیت جهانی خواهد داشت .

رنگ سال 2022

رنگ سال 2022

رنگ سال به‌چه‌طریق معین‌سازی می گردد ؟

یک دکتر – خب ، شما امکان‌پذیر خواهد بود گمان نمائید که ترند شدن‌ یک رنگ در هر سال ، چیزی تصادفی و یا نتیجه پسند عام خواهد بود . ولی شگفت انگیز می باشد بدانید که گزینش رنگ سال هم برای خود قوانین و مقرراتی خواهد داشت ! برای توصیف در این باره ، الزاماً باید به دهه‌های ما قبل ، یعنی دقیقا سال ۱۹۶۳ برگردیم ، در این هنگام یک فارغ‌‌ التحصیل رشته‌ شیمی به اسم لارنس هربرت ، یک مجموعه برای استاندارد‌ نمودن رنگ‌ها ، ایجاد کرد . به هر رنگ ، به این ترتیب‌ ، رقمی ویژه اختصاص داد و دیگر قضاوت‌ بی‌ثبات آدم ها ، سبب نمی‌شد که رنگی با رنگ دیگر اشتباه‌ گرفته شود‌ .

مقصود شرکت پنتون

آقای لارنس کمپانی را افتتاح نمود و اسمش را پنتون Pantone قرار داد . پنتون به مفهوم « همگی رنگ‌ها » خواهد بود . (پن یعنی تمام و تون‌ هم مفهوم رنگ را می‌دهد .) می‌توان قصد و نیت هرساله کمپانی رنگ پنتون را دوراندیشی رنگی که به عالی ترین صورت سال آتی را منعکس‌ می نماید ، عنوان نمود ، به تعبیری هرچند پنتون به جهت دوراندیشی و معین‌سازی رنگ معروفیت دارد، منتها انتخاب رنگ براساس اطلاعات انجام‌ نمی گردد.

5/5 - (25 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *