بهترین ایده‌ برای دکوراسیون خانه‌های‌ کوچک‌
دکوراسیون خانه‌های‌ کوچک‌

دکوراسیون خانه‌های‌ کوچک‌ | بیهوش ✅ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی و کسب کار

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

دکوراسیون خانه‌های‌ کوچک‌ : ایده برای دکوراسیون منزل های کوچک‌ می تواند یاری نماید تا منزل خودتان را همان گونه که از آن آسایش میگیرید زینت نمائید . درصورتی‌که خانه‌ی شما هم کوچک‌ است؛ بدون تردید برای تعویض دکوراسیون با دشواری روبرو می گردید .

در منزل های کوچک‌ توانایی قرار دادن‌ لوازم دکوری گوناگون وجود نخواهد داشت و مشکلات جا ، به شما اجازه‌ی بکارگیری از همگی لوازم را نخواهد داد . طراحان داخلی‌ برای چیدمان منزل های کوچک‌ فکر های جذابی دارند که افزون بر خلق ظاهری زیبا ، فضای منزل را هم بزرگ‌تر نمایش می‌دهد . در این پست تصمیم داریم چند روش برای دکوراسیون منزل های کوچک‌ را به شما معرفی‌ نماییم تا دیگر دلواپس جای کم پیرامون منزل خویش نباشید با ما همراه باشید در سایت بیهوش بخش دکوراسیون منزل

با آینه‌ها آغاز نمائید

یکی از آسانترین شیوه ها برای بزرگ‌تر نمایش‌دادن مکان ، بکارگیری از آینه خواهد بود . قرار دادن‌ یک آینه در منزل های کوچک‌ ، به‌‌ ویژه در برابر پنجره‌ها ، موجب می گردد مکان اتاق بزرگ‌تر مشاهده گردد و روشنایی زیادی در منزل تولید شود‌ . یک آینه‌ی درشت با قابی شیک و متناسب با چیدمان منزل ، همان چیزی خواهد بود که می‌تواند ظاهر زیبا پیرامون منزل شما را چند برابر‌ سازد .

دکوراسیون خانه‌های‌ کوچک‌

دکوراسیون خانه‌های‌ کوچک‌

 

از رنگ روشن‌ برای دیوارها بکارگیری نمائید

هرچه رنگ دیوارها تیره‌تر باشد؛ مکان کوچک‌تر به نظر میرسد و برعکس‌ . هرچه به سوی رنگ‌های روشن‌ برویم؛ مکان منزل بزرگ‌تر مشاهده می گردد . پس چنانچه خانه‌ای کوچک‌ دارید به دیوارها و سقف‌ رنگ سپید بزنید . خانگی های سوئدی در بیشتر موارد آشپزخانه‌هایی کوچک‌ به رنگ روشن‌ دارند که موجب می گردد مکان بیشتر از اندازه متداول به نظر برسد . نوری که از پنجره وارد می گردد به رنگ سپید دیوارها تابیده‌ و منزل را بزرگتر نمایش می‌‌دهد .

به گزینش عالی ترین لوازم‌خانه(میزوصندلی و بوفه و مبل و کاناپه) توجه نمائید

اگر در پی ایده‌ برای دکوراسیون منزل های کوچک‌ می باشید؛ به گزینش لوازم‌خانه توجه نمایید . مبلمان های پایه‌‌ دار سبب مشاهده گردیدن زمین‌ پایین مبلمان گشته و ناخودآگاه مکان را بیشتر از اندازه که خواهد بود ، نمایش می دهد . پس درصورتی‌که خانه‌ای کوچک‌ دارید بکارگیری از لوازم‌خانه پایه‌ دار را از خاطر نبرید . به طور‌ نمونه قادر خواهید بود یک مبلمان ساده کم‌حجم و پایه‌‌ دار گزینش کرده و در بخش وسط اتاق قرار دهید . توجه داشته باشید که نباید مبلمان را به دیوار بچسبانید‌ ، تا فضای آزاد‌ پشت‌ آن به بزرگ‌تر به نظر رسیدن منزل یاری نماید .

مهمترین مشکل در منزل های کوچک‌ ، قرار دادن‌ کل لوازم در منزل بدون‌ تولید بی نظمی خواهد بود . درصورتی‌که منزل شما کوچک‌ است‌ و نمی‌توانید قفسه های بزرگ‌ و وسیع در آنقرار دهید؛ قادر خواهید بود از یک کارشناس دکوراسیون درخواست کنید مبلمانی ویژه منزل شما طرح‌ریزی نماید . یک طراح‌ داخلی‌ می‌تواند از همه فضای پیرامون ، مشابه کنج های بدون استفاده ، برای درست کردن قفسه یا کتابخانه بکارگیری نماید . با اجرای این عمل و رعایت‌ رنگ‌آمیزی مبلمان‌ ، افزون بر اینکه همگی لوازم به شکل مرتب در منزل جا خواهد شد هیچگونه ازدحام و بی نظمی به وجود نمی آید .

دکوراسیون خانه‌های‌ کوچک‌

دکوراسیون خانه‌های‌ کوچک‌

 

ارگانایزرها عالی ترین روش برای دکوراسیون منزل های کوچک‌ می باشد

ارگانایزر یا نظم‌ دهنده‌هایی که در کابیت ، گنجه و کشو قرار می‌گیرند؛ بکارگیری از یک قسمت را چند برابر‌ می کنند . درصورتی‌که فضای شما محصور می باشد قادر خواهید بود از این اسباب یاری بگیرید . به اضافه کالاهای متفاوتی در فروشگاه ها وجود دارند که به شما این امکان را می‌دهند از فضای خالی‌ پایین میز‌ یا پهلو دسته‌ی مبلمان بکارگیری نمائید . به عنوان مثال سبد‌ فلزی آویزداری که به لبه‌ی میز‌ متصل می گردد و قادر خواهید بود کتاب ، روزنامه‌ یا پاکت‌های نوشته را در آن قرار دهید . با این عمل هم دسترسی به لوازم راحت تر می گردد؛ هم ظاهر‌ پیرامون از بی نظمی دور‌ می گردد .

از میز‌های‌ شیشه‌ای یاری بگیرید

میزهای شیشه‌ای ، به این علت که به سادگی می‌توان از روی آن‌ها زمین‌ را مشاهده کرد ، این گمان را خلق می نماید که فضای داخلی‌ بزرگ‌تر خواهد بود . پس برای گزینش میز‌ جلو‌ مبلی یا حتی میز‌ غذاخوری‌ به دنبال میز‌هایی‌ با روی شیشه‌ای و روشن بروید .

دکوراسیون خانه‌های‌ کوچک‌

دکوراسیون خانه‌های‌ کوچک‌

 

چراغ‌ها یک ایده‌ برای دکوراسیون منزل های کوچک‌ می باشند

به عوض اینکه یک میز‌ درشت ، که به احتمال‌ زیاد چند کشو هم خواهد داشت ، در پهلو تخت‌ خواب‌ قرار دهید و یک چراغ‌ خواب‌ هم روی آن بگذارید قادر خواهید بود یک یا دو شلف به دیوار نصب‌ نمائید و یک چراغ‌آویز‌ هم اندکی بالاتر روی دیوار معلق نمائید . با این عمل هم قادر خواهید بود بی نیاز به اینکه فضای بسیاری را تصرف کرده باشید؛ در پهلو تخت ‌خواب‌ خویش میز‌ و چراغ‌ خواب‌ بگذارید .

گلدان‌های آویز را به دکوراسیون منزل افزون نمائید

گلدان‌های آویز یک ایده‌ برای دکوراسیون داخلی منزل های کوچک‌ به حساب می‌آید . گیاهان پیوسته به قشنگ و خوش منظر گشتن فضای منزل یاری می‌کنند . منتها هنگامی که منزل شما‌ کوچک‌ می باشد ، نمی‌توانید به‌‌ سادگی محوطه را پر از گلدان نمائید . ازاین‌رو عالی ترین راه‌حل‌ این می باشد که گلدان‌ها را به یاری آویز‌های‌ متعدد ، مانند آویز‌های‌ مکرومه‌ای ، از سقف‌ معلق بکنید . به یاری این شیوه هم دکوراسیون منزل شما ویژه به نظر می رسد؛ هم فضای فراوانی برای قرار دادن‌ گلدان‌ها اشغال‌ نشده خواهد بود . از همه‌ مهم‌تر ، منزل شما باطراوت و بزرگ‌ مشاهده می گردد .

5/5 - (17 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *