تغییر دکوراسیون برای عید نوروز با چند ایده ساده

تغییر دکوراسیون برای عید نوروز | بیهوش ✔️ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی و کسب کار

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

تغییر دکوراسیون برای عید نوروز : آغاز ماه اسفند‌ برای همگی ما ، با تمام ماههای سال متمایز خواهد بود .شاید به دلیل اینکه عطر نوروز به مشام‌ مان میرسد و احتمالا هم به این خاطر خواهد بود که پس از یک سال طویل در امید نوشدن و زنده گشتن مجدد هستیم . خانه‌روبی هر ساله و تعویض دکوراسیون نخستین چیز‌هایی‌ می باشند که با آغاز اسفند‌ به یادمان می آیند . در این مطلب میسر ترین شیوه های تعویض دکوراسیون نوروزی را به شما معرفی می کنیم با ما همراه باشید در سایت سرگرمی و آموزشی بیهوش بخش دکوراسیون

تزیین‌ در ورودی خانه

نخستین فضایی که برای نوروز به خلق تحول احتیاج خواهد داشت در ورودی خانه خواهد بود .خانه های آپارتمانی ورودی های کوچکی‌ دارند ، ازاین‌رو سفارش من به شما زینت در منزلتان با گل آرایی می باشد . گل‌های‌ بهاری سنبل‌ و یا سبزه‌های‌ زیبای ایرانیها برای نوروز هر کدام‌ می توانند در این تزیینات به کار‌ گرفته شوند‌ . منتها گونه بکارگیری از آنها به ذوق شما ارتباط خواهد داشت . امکان‌پذیر خواهد بود بخواهید از گلدانهای آویز استعمال بکنید و یا محتملاً قدری فضای در به شما اجازه دهد‌ که با یک شلف ظریف ، آینه ، نصب‌ چند تابلوی هنری و یا چیدن‌ سفره هفت سین کوچک خوش‌ آمدگویی خاصی برای مهمانانتان داشته باشید . زیور درب ورودی‌ هم می تواند روشی میسر منتها زیبا باشد‌ .

تغییر دکوراسیون برای عید نوروز

تغییر دکوراسیون برای عید نوروز

دکوراسیون فضای نشیمن و پذیرایی‌

تغییر‌ رنگ آمیزی

در اکثر موارد نخستین اندیشه ای که برای تعویض دکوراسیون به فکرمان می رسد ، تحولات سالن پذیرایی‌ خواهد بود . در این میان تغییر‌ رنگ آمیزی عالی ترین مجال برای خلق تغییرات خواهد بود .البته بایست مجال کم تا نوروز را در نگرش بگیرید و درصورتی‌که احتمال رنگ آمیزی کل پذیرایی‌ را ندارید خوب تر خواهد بود یک دیوار سالن پذیرایی را گزینش نمائید و متناسب‌ با لوازم‌خانه و یا فرش‌ و کف سازی منزل رنگ مطلوبی برای آن در نگرش بگیرید .

تغییر دکوراسیون برای عید نوروز

تغییر دکوراسیون برای عید نوروز

تغییر دکوراسیون برای عید نوروز

تغییر دکوراسیون برای عید نوروز

خلق نقطه‌ کانونی

چنانچه احتمال تعویض لوازم‌خانه(میزوصندلی و بوفه و مبل و کاناپه) برای شما وجود نخواهد داشت به سادگی قادر خواهید بود با روشنایی و نورپردازی فضای منزل تان را عوض‌ نمائید .با راز‌های‌ چینش دکوراسیون پذیرایی‌ آشنا‌ شوید ، به عنوان مثال یکی از دیوارهای منزل را به عنوان نقطه‌ مرکزیت و دقت گزینش نمائید و دکوراسیون روشنایی را روی آن طرح ریزی نمائید ، نصب شدن یک جفت‌ دیوارکوب جدید یا کلاسیک‌ روی دیوار ، نورپردازی با هالوژنهای توکار و یا روکار ، بکارگیری از یک جفت‌ آباژور در دو طرف‌ شومینه و حتی دقت به میز‌ تلوزیون می تواند یاری کننده باشد‌ . پس‌ازآن کوشش نمایید که لوازم‌خانه را به همان سوی مورد‌نظر‌ بچینید . در این حالت دکوراسیون لوازم‌خانه به حالت بسته‌ خواهد بود‌ و فضای صمیمی‌ تری را خلق می کند .

تغییر دکوراسیون برای عید نوروز

تغییر دکوراسیون برای عید نوروز

تغییر دکوراسیون برای عید نوروز

 

تغییر‌ رنگ کابینتهای آشپزخانه

آشپزخانه از آن مکان هایی می باشد که چنانچه بخواهید تغییرات اساسی‌ در آن اجرا نمایید خرج های فراوانی برای شما دارد . گوناگونی رنگها و مدل های آنها فضای آشپزخانه را به زیبایی‌ دگرگون می نماید . ازاین‌رو درصورتی‌که قصد دارید با شیوه های کم‌قیمت تر این تغییرات را به وجود آورید از کاشیها و دیوارپوشهای میان کابینتی بکارگیری نمائید .برای گزینش مدل هم قادر خواهید بود از رنگهای کابینت ایده‌ بگیرید و هم قادر خواهید بود طرح های رنگین و شادتر را به کار‌ ببرید.

تغییر دکوراسیون برای عید نوروز

دکوراسیون حمام‌ و سرویس‌ بهداشتی‌

یقینا مرمت و یا تعویض‌ کاشیها در حمام‌ و سرویس‌ بهداشتی‌ کاری‌ زمان‌ بر و پر خرج خواهد بود . با دقت به این که ما یک ماه زیادتر با عید نوروز فاصله نداریم پس خوب تر خواهد بود به یک سرویس‌ بهداشتی‌ شیک‌ با چند تغییر‌ آسان تامل کنیم ! یکی از آنها بکارگیری از قفسه‌ ها ، شلفها و جا حوله ایهای متمایز و نو خواهد بود . اکثراً فضای بالای سرویس‌ فرنگی جای‌ مناسبی برای نصب شدن شلفها و اسباب دکوری می تواند باشد‌ .اگر مکان‌ بسنده در اختیار‌ دارید قادر خواهید بود از کابینتهای قشنگ و کاربردی بکارگیری کنید ولی با دقت به این که اغلب این محوطه ها در منزل های جدید کوچک‌ است خوب تر خواهد بود از روش های مبتکرانه در حمام‌ و سرویس‌ بهداشتی‌ ، نظیر عکس‌های فوق بکارگیری بکنید . استعمال از گیاهان هم حال‌ و هوای حمام‌ و سرویس‌ بهداشتی‌ شما را کاملا متحول خواهد نمود و ضروری خواهد بود گیاهان آپارتمانی که سزاوار این محوطه ها باشند را عالی بشناسید . ولی به حالت عمومی گیاهانی را تعیین نمائید که به روشنایی طبیعی‌ اندکی احتیاج داشته و در موقعیت های مرطوب‌ مقاوم‌ باشند . شما هم قادر خواهید بود به شکل گلدانهای رومیزی و هم به شکل گلدانهای درشت تر‌ از‌ این ظاهر زیبا سهم ببرید .

تغییر دکوراسیون برای عید نوروز

تغییر دکوراسیون برای عید نوروز

تغییر دکوراسیون برای عید نوروز

 

5/5 - (22 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *