آموزش ساخت دریم کچر با سی دی
آموزش ساخت دریم کچر با سی دی

آموزش ساخت دریم کچر با سی دی | بیهوش ✔️ مجله سرگرمی و آموزشی ❤️ کاردستی

زمان مطالعه این مطلب: 2 دقیقه

آموزش ساخت دریم کچر با سی دی : به احتمال زیاد در جایی از خانه خود یک CD یا DVD قدیمی دارید که هرگز پخش نمی شود. این کاردستی جذاب از سی دی های قدیمی و تکه های نخ به خوبی استفاده می کند. کابوس گیر ها برای محافظت از کودکان در هنگام خواب آویزان می شوند. رویاهای خوب می گذرند و به آرامی به پایین می لغزند تا به شخصی که در خواب است آرامش دهند. اما رویاهای بد در تور محافظ آن گرفتار می شوند و نابود می شوند و در روشنایی روز می سوزند. برای ساخت این دریم کچر زیبا با ما همراه باشید در سایت سرگرمی و آموزشی بیهوش

لوازم مورد نیاز

✔️سی دی یا دی وی دی

✔️نخ

✔️مهره های رنگی

✔️قیچی

مراحل ساخت

۱- ابتدا باید سی دی خود را برای بافتن راه اندازی کنید. یک تکه نخ را دور یک سی دی بپیچید تا شکل ستاره ای مشابه عکس پایین ایجاد کنید. آن را گره بزنید و شکاف ها را یکدست کنید. برای کودکان کوچکتر از خطوط بافت کمتری استفاده کنید زیرا این کار پیچیدگی کمتری خواهد داشت.

آموزش ساخت دریم کچر با سی دی

آموزش ساخت دریم کچر با سی دی

 

۲- شروع کن به بافتن! یک طول نخ را ببرید و یکی زیر و یکی از بالا بپیچید. این کار را تا زمانی ادامه دهید که نختان تمام شود یا مقدار مورد نظر را روی دریم کچر خود داشته باشید. بدنه در اینجا خیلی مهم است، شما آن را محکم می‌خواهید، اما همچنین می‌خواهید که هر ردیف به خوبی روی هم بنشیند. این کار را با رنگ جدید نخ تکرار کنید. نخ ضخیم تر آسان تر و سریع تر تکمیل می شود. من برای چسباندن برچسب‌های جواهری کوچک روی قسمت بافته نشده سی‌دی برنامه‌ریزی کرده بودم، اما تصمیم گروهی گرفته شد که از آنها استفاده نکنم.

آموزش ساخت دریم کچر با سی دی

 

۳- مانند عکس مثال بالا، کاموا را برای دم‌های مهره‌دار و آویز دریم‌ کچر اضافه کنید. برای این کار از یک نخ نازک استفاده کنید یا مطمئن شوید که مهره هایی با سوراخ های واقعا بزرگ دارید!

آموزش ساخت دریم کچر با سی دی

آموزش ساخت دریم کچر با سی دی

 

توجه : اگر می خواهید کابوس گیر خود را از پنجره آویزان کنید، هر دو طرف سی دی را ببافید.

5/5 - (32 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** نظر شما برای ما بسیار اهمیت دارد ***

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *